• –– Lyle House ––
    © Caelestis


    Gedurende het eerste zicht, schijnt dit een huis voor jongeren met een stoornis. Dit is eveneens wat de jongeren denken wanneer ze hierheen worden gezonden. Zij ontvangen doktersessies en een diagnose welke de stoornis beschrijft –– maar, op een later moment komen ze er achter dat er iets aan de hand is.

          De jongeren zijn paranormale personen en hebben hierdoor paranormale krachten. Deze krachten gaan van Heks, tot Weerwolf, tot Necromancer en vele soorten meer. Wanneer zij dit ontdekken, komen ze achter de eigenlijke geheimen van Lyle House. .


    Rollentopic •• • •• Speeltopic

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 23:03 ]


    Eh, ik ga wel gewoon een reactie schrijven met Karmilla.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dus Nemesis en Olivia zijn er nieuw gekomen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oke, ik ben weer wat meer online. Ugh het is zo druk ineens en zo chaotisch. Jeetje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Okay. Ik heb een beetje een mengelingetje van vanalles en nogwat - dus don't blame me als 't verkeerd is xd. Wie heeft er zin in om met Karmilla een conversatie aan te gaan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    Okay. Ik heb een beetje een mengelingetje van vanalles en nogwat - dus don't blame me als 't verkeerd is xd. Wie heeft er zin in om met Karmilla een conversatie aan te gaan?


    Sawyer [King] wel, hij staat in de keuken.


    A girl who wonders.

    Over de keuken gesproken, wie zijn er allemaal in de keuken?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Scripturient schreef:
    (...)

    Sawyer [King] wel, hij staat in de keuken.

    Okay. Moet mijn personage naar die van jou toegaan of ga jij naar die van mij?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, genius. And seriously? Is Karmilla dan zo eng? :'D. Loll.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    Haha, genius. And seriously? Is Karmilla dan zo eng? :'D. Loll.


    Haha, blijkbaar ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Gaikotsu schreef:
    (...)
    Okay. Moet mijn personage naar die van jou toegaan of ga jij naar die van mij?


    Ik ga wel even naar jouw personage toe, wilde toch vandaag proberen reageren. ^^


    A girl who wonders.

    En @offing: Haven't gotten a bloody clue. Het enige wat ik zeker weet is dat Sawyer er is, en Grace zich in de gemeenschappelijke ruimte bevindt.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 13:28 ]


    A girl who wonders.

    Scripturient schreef:
    En @offing: Haven't gotten a bloody clue. Het enige wat ik zeker weet is dat Sawyer er is, en Grace zich in de gemeenschappelijke ruimte bevindt.

    Ik heb al geschreven dat er een aantal mensen in de keuken waren, waardoor Neo zich afsloot, maar bedankt voor het antwoorden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Scripturient schreef:
    (...)

    Ik ga wel even naar jouw personage toe, wilde toch vandaag proberen reageren. ^^

    Oke, dan wacht ik jouw antwoord af ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ja Nemesis is nieuw :3


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    hey hey, misschien duurt het wat langer voordat ik reageer maar dat komt omdat ik nu druk bezig ben voor mijn setweek volgende week... dus dan weten jullie dat. Er is niemand die op mijn post hoeft te wachten dus dat komt mooi uit c:


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic