• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••


    Een uurtje geleden mijn eindwerk voor de jury verdedigd. Naar mijn gevoel ging het goed en ik denk wel dat ik geslaagd ben voor mijn eindwerk. Dat gedeelte is dus afgerond, eindelijk!


    Take me to wonderland

    Nervesssssss.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik voel me steeds onveiliger - dit is totaal niet prettig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik twijfel enorm of het wel of niet tegen je moet zeggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ugh, je narcistische houding begint zowat mijn keel uit te komen! De wereld draait niet alleen om jou! >:-/

    Trots dat ik een week niet op Q ben geweest. c:
    Nu nog twee weken zo volhouden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hmppff..Ik wil je vertellen dat ik me rot voel..Maar ik weet niet hoe, en ik weet niet eens waarom ik me rot voel! Je zal me toch alleen maar uitlachen dus ik houd m'n mond maar en doe alsof er niks aan de hand is..


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nicosia schreef:
    Trots dat ik een week niet op Q ben geweest. c:
    Nu nog twee weken zo volhouden.

    :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oberyn schreef:
    (...)
    :'D


    Eerlijk gezegd was het niet eens zo moeilijk. :3

    -

    Yay, dat is ook weer afgerond. Nu nog wat leren, als ik mijn ogen kan openhouden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bitch please


    26 - 02 - '16

    Nicosia schreef:
    (...)

    Eerlijk gezegd was het niet eens zo moeilijk. :3

    -

    Yay, dat is ook weer afgerond. Nu nog wat leren, als ik mijn ogen kan openhouden.

    Nou ja, ik vond het nogal ironisch dat je op Quizlet komt verkondigen dat je er een week niet bent geweest, en dat je dat ook de komende twee weken zo wil hebben - terwijl je dus op Q zit.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wist je maar dat ik je ontzettend leuk vind..


    26 - 02 - '16

    Oberyn schreef:
    (...)
    Nou ja, ik vond het nogal ironisch dat je op Quizlet komt verkondigen dat je er een week niet bent geweest, en dat je dat ook de komende twee weken zo wil hebben - terwijl je dus op Q zit.


    Het was omdat ik nog een wedstrijd moest afronden. ^^ Nu verdwijn ik weer onder mijn stapel boeken. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik snap echt niet hoe mensen van de ene naar de andere persoon kunnen springen –– is de relatie voorbij, hebben ze binnen twee weken iemand anders op het oog en zijn ze alweer aan het daten.
    Like dafuq.


    Paracosm schreef:
    Ik snap echt niet hoe mensen van de ene naar de andere persoon kunnen springen –– is de relatie voorbij, hebben ze binnen twee weken iemand anders op het oog en zijn ze alweer aan het daten.
    Like dafuq.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered