• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••


    Ik ga me niet eens schuldig voelen om die opmerkingen –– Ik word al gek genoeg van dat %^^&(&%%#%$ verslag.


    Oma's woonplaats op tv, familiedrama. Lekker dan.


    Your make-up is terrible

    IK ERGER ME AAN BELGISCHE !D FANS >.<


    "What's the fun of making sence?"

    Als ik nieuwe kleren heb gekocht voel ik me altijd een stuk mooier. Als ik ze aanheb en niemand zegt er iets over voel ik me ongemakkelijk en dan wil ik ze weggooien ofzo. Maar ook weer niet.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben er zo blij meeee! :9~

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 0:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:

    Ik ben er zo blij meeee! :9~


    Wat is het?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wauw, Paula Seling is écht een gillende keukenmeid. D:
    En waarom begrijpt dat meisje niet dat ik geen lap tekst voor haar ga typen, als zij maar één zinnetje terugstuurt? Al die moeite die ik doe voor niets.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Kairos schreef:
    (...)

    Wat is het?
    Een Bitcoin verzamel munt and it's shiny as fuck, omdat er een laagje goud overheen zit. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I'm afraid.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    I'm afraid.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    YaaY, van 10 tot 2 op school zitten zonder enige fuck tee doen te hebben... -_-

    Dauth schreef:

    Ik ben er zo blij meeee! :9~


    wauw nice man ! toch wel een beetje jaloers op je bijna 500 € waardig muntje x'D
    en ook nog eens geluk dat koers omhoog aan het klimmen is en wat meer erkent (en langzaam maar zeker bekend) betaalmiddel aan het worden is


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    NotYourHero schreef:
    (...)

    wauw nice man ! toch wel een beetje jaloers op je bijna 500 € waardig muntje x'D
    en ook nog eens geluk dat koers omhoog aan het klimmen is en wat meer erkent (en langzaam maar zeker bekend) betaalmiddel aan het worden is
    Ik vind hem ook echt heel nice. Hij is echt heel shiny, omdat er 18k goud overheen zit. Het muntje zelf is weinig waard though. Staat niks op. Het is gewoon een collectible.
    Jaaa, de koers gaat lekker de laatst tijd. Werd eens tijd. Hij stond echt heel lang vast op 450 dollar, nu is 644 dollar, mij hoor je dus niet klagen. Niet dat ik 450 dollar erg vond, toen ik begon stond hij op 50 euro, haha. Betalen gaat ook steeds vaker. In Den Haag en Arnhem heb je zelfs een straat waar je bij cafes en restaurants met Bitcoin kan betalen, echt leuk!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 10:35 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb buikpijn :c


    26 - 02 - '16

    Gadverdamme ik heb echt geen zin om vanavond wéér te werken. Ik heb gister en eergister al gewerkt en morgenavond moet ik ook al. Dat wordt weer brood als avondeten, jummie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered