• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••


    Als he er zoveel op aan te merken hebt, doe dan gewoon niet mee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serieus? Valt me toch tegen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik snap het best dat je boos bent, maar die reactie is overbodig.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik wil zo graag een kitten. T_T


    Your make-up is terrible

    Okay, duidelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh, niet zo beginnen of je krijgt me kwaad. :')


    help

    Waarom begrijp je niet dat andere personen het nu druk hebben –– niet iedereen heeft vakantie.


    Oh my fucking hell, ik ga hier zowat dood van de stress. Ik heb helemaal geen zin om mijn eindwerken voor de jury te verdedigen morgen. Ik kan werkelijk niks interessant vertellen voor het vak bedrijfsbeheer. Wat zal ik blij zijn als ik over mijn website kan praten. Hopelijk stellen ze ook geen te moeilijke vragen.


    Take me to wonderland

    Ik voel me rot..Waarom? Geen idee. Als ik zeg dat ik het niet weet, geloof me dan ook..


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    *sigh* ... ):


    26 - 02 - '16

    I feel like crying. Idunno why.


    help

    Ik heb het gevoel te verdwijnen in een spiraal van verdriet en eenzaamheid..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tolkien schreef:
    I feel like crying. Idunno why.


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    You obviously don't need me anymore.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered