• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sigil schreef:
    (...)

    Pacifier, bates motel, house at the end of the street.


    Aha, hij deed me namelijk wel wat denken aan iemand uit het programma op - volgens mij - tlc, breaking the fate. Over het verlaten van een religieuze sekte.


    Stand up when it's all crashing down.

    Weet er iemand van jullie een leuke Latijnse spreuk die voor Henry's familie zou kunnen gebruikt worden? Ik ken er wel een paar, maar ze zijn niet echt van toepassing op het personage. :')

    Ik zou er wel zelf één verzinnen, maar dan moet ik weer op zoek naar mijn woordenlijst. ._.


    help

    Goldenwing schreef:
    (...)

    Aha, hij deed me namelijk wel wat denken aan iemand uit het programma op - volgens mij - tlc, breaking the fate. Over het verlaten van een religieuze sekte.


    Never heard of it.

    Maar niemand is dus vrij, of kan iemand de wapensmid erbij gebruiken? :')


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tenzij hij wat te zoeken heeft in de gevangenis, denk ik van niet, nee. :')


    help

    Nee denk het ook niet. *zucht* Geluk is echt niet aan mijn zijde deze week :')


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Is er nog iemand waar ik Aerion naartoe kan sturen?


    Alea is nog vrij, van wat ik had begrepen zou Aerion of Rusty haar kant inkomen om kruiden te halen (?)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik stuur Aerion wel naar haar toe


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb gepost ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ook, maar het is geen super post. Ik moet nog een beetje inkomen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb Henry nog maar eens een beetje aangepast. Hij is nu 2396 woorden lang. :x En hij is nog steeds niet helemaal af.

    Sorry, ik had eventjes een beter beeld over zijn geschiedenis en ik wilde het er voor mezelf bij schrijven. :'D Ik denk wel dat hij nu niet meer zoveel zal veranderen, buiten relaties die er misschien nog bij kunnen komen.


    help

    Ik hoop dat je een beetje iets met mijn post bent. :]


    help

    Wat is Henry toch een charmante enthousiasteling. (krul)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Offing schreef:
    Wat is Henry toch een charmante enthousiasteling. (krul)


    Duh. (joehoe)

    I am having to much fun. :W

    Ik begin serieus te denken dat Vaillé nog gekker moet geweest zijn dan hem. :'D

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 22:04 ]


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Well - Jasmine ain't liking that couple.
    Van Vaillé heeft ze last van in Aelley, en Henry als ze vastzit bij de Rueri.

    She ain't backing up for them, though.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Offing schreef:
    (...)
    Well - Jasmine ain't liking that couple.
    Van Vaillé heeft ze last van in Aelley, en Henry als ze vastzit bij de Rueri.

    She ain't backing up for them, though.


    Hahaha, die vind ik best goed eigenlijk. :'D

    Oh, nog één iets, minidetail, maar hoe lang zou ze daar dan vastgezeten hebben of zo? Want het lijkt me niet echt alsof Henry en Jasmine elkaar erg goed kennen. x)


    help