• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tolkien schreef:
    (...)
    Hahaha, die vind ik best goed eigenlijk. :'D

    Oh, nog één iets, minidetail, maar hoe lang zou ze daar dan vastgezeten hebben of zo? Want het lijkt me niet echt alsof Henry en Jasmine elkaar erg goed kennen. x)

    Het is ook niet dat ze elkaar zo goed wíllen kennen. :'D
    Maar ik denk aan een korte tijd, rond de twee á drie weken of zoiets. Dan is het alsnog reeël, en tegelijkertijd ook niet dramatisch.

    Wie had haar overigens gevangen gezet? Ik had namelijk het idee dat Henry dat was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Offing schreef:
    (...)
    Het is ook niet dat ze elkaar zo goed wíllen kennen. :'D
    Maar ik denk aan een korte tijd, rond de twee á drie weken of zoiets. Dan is het alsnog reeël, en tegelijkertijd ook niet dramatisch.

    Wie had haar overigens gevangen gezet? Ik had namelijk het idee dat Henry dat was.


    Hmm, Henry is al lang niet meer in Aelley geweest, maar het kan even goed geweest zijn dat hij haar ergens anders op het spoor kwam en dat iemand anders van de Rueri haar heeft overgebracht naar Aelley? Dan is het eigenlijk alsnog Henry' schuld. :')


    help

    Tolkien schreef:
    (...)
    Hmm, Henry is al lang niet meer in Aelley geweest, maar het kan even goed geweest zijn dat hij haar ergens anders op het spoor kwam en dat iemand anders van de Rueri haar heeft overgebracht naar Aelley? Dan is het eigenlijk alsnog Henry' schuld. :')

    Daarom begreep ik het even niet meer, zodoende de vraag voor zekerheid. Maar dat is prima, hoor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Offing schreef:
    (...)
    Daarom begreep ik het even niet meer, zodoende de vraag voor zekerheid. Maar dat is prima, hoor.


    Haha, ik had daarbij eigenlijk niet echt stil gestaan. Sorry voor de verwarring. :')

    Waar zou hij haar dan gevonden hebben?


    help

    Tolkien schreef:
    (...)
    Haha, ik had daarbij eigenlijk niet echt stil gestaan. Sorry voor de verwarring. :')

    Waar zou hij haar dan gevonden hebben?

    Hm, lemme think about that.
    Vanavond of morgen krijg je daar een antwoord op. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Offing schreef:
    (...)
    Hm, lemme think about that.
    Vanavond of morgen krijg je daar een antwoord op. (:


    Is goed. (:


    help

    Tolkien schreef:
    Ik hoop dat je een beetje iets met mijn post bent. :]


    Heb nu al zin om terug te schrijven


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Heb nu al zin om terug te schrijven


    Yay. ^^


    help

    Oke, hij zegt niet veel, maar ik hoop dat je er wat mee kan haha.


    Aan niets denken is ook denken.

    Hij is goed. (: Ik verzin vanavond wel iets, haha. :')


    help

    Tolkien schreef:
    Weet er iemand van jullie een leuke Latijnse spreuk die voor Henry's familie zou kunnen gebruikt worden? Ik ken er wel een paar, maar ze zijn niet echt van toepassing op het personage. :')

    Ik zou er wel zelf één verzinnen, maar dan moet ik weer op zoek naar mijn woordenlijst. ._.


    Ik las toevallig deze: Beati Bellicosi, blessed are the warriors (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    (...)

    Ik las toevallig deze: Beati Bellicosi, blessed are the warriors (:


    Hmm, die vind ik wel leuk qua betekenis, maar ik vind hem toch ietsje te kort. Ik steel gewoon de betekenis en maak er mijn eigen zin van. (kitty) Thanks anyway. ^^


    help

    Wauw, Google Translate sucks. Hij zegt dat laudare leren betekent. :') Het betekent prijzen.

    Ik heb net deze verzonnen: [Tussen haakjes vind ik er niet per se bij hoeven.]

    Pugnabimus et erimus victores, [beati a deis.]

    We zullen vechten en we zullen overwinnen, [gezegend door de goden.]

    Meningen? :x Ik ben nog steeds niet overtuigd. ._.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 17:56 ]


    help

    Ik ben bezig met mijn post. Ik ben er al een tijdje mee bezig en zal ook nog wel ff duren. Ik word toch zo moe van mijn school. sta voor de zoveelste keer op t punt om te janken. ik word er echt gek van.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik ben bezig met mijn post. Ik ben er al een tijdje mee bezig en zal ook nog wel ff duren. Ik word toch zo moe van mijn school. sta voor de zoveelste keer op t punt om te janken. ik word er echt gek van.


    Have a Henry hug. :c Ik gebruik deze gif teveel.


    help