• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned
    21:00
    Spa - Chl
    24:00
    Kam - Kro

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo
    21:00
    Uru - Eng
    24:00
    Jap - Gri

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 23:15 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn topics.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Woehoe, go Duitsland morgen! (hoera)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn topics


    ~

    Ik kan niet wachten tot woensdag! :9~

    Mijn topics.
    Ik kan woensdag niet kijken, heb stage tot acht uur 's avonds. Damn. D:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Mijn topics.
    Ik kan woensdag niet kijken, heb stage tot acht uur 's avonds. Damn. D:


    Wij streamen op stage op een Mac de wedstrijden van het WK xd
    We hadden toch een Mac over en we willen allemaal kijken :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Honduras is so rude. D:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb de Nederlandse winkels die korting gaven per goal zo hard uitgelachen :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    Ik heb de Nederlandse winkels die korting gaven per goal zo hard uitgelachen :'D



    Echt he, zoals die ene schoenenwinkel die €10 korting gaf voor elke goal van NL. Moest hij de hele dag schoenen verkopen met €50 korting hahaha.

    Oli schreef:
    Mijn topics.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Amidala schreef:
    Ik heb de Nederlandse winkels die korting gaven per goal zo hard uitgelachen :'D


    Die hadden natuurlijk allemaal gedacht dat het net zo zou gaan als vier jaar geleden.

    Wie kijken er trouwens nog meer nu naar FRA - HON?
    GO FRANCE!!

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 22:22 ]


    Credendo Vides

    Ik heb woensdag tot zes uur stage. Hoop echt dat ik gelijk om zes uur weg mag. Dan mis ik maar vijf tot tien minuten.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    DreamerN schreef:
    (...)

    Die hadden natuurlijk allemaal gedacht dat het net zo zou gaan als vier jaar geleden.

    Wie kijken er trouwens nog meer nu naar FRA - HON?
    GO FRANCE!!

    Ikke, mijn pa is Frans. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    DreamerN schreef:
    (...)

    Die hadden natuurlijk allemaal gedacht dat het net zo zou gaan als vier jaar geleden.

    Wie kijken er trouwens nog meer nu naar FRA - HON?
    GO FRANCE!!


    Haha ik kijk en ik had 2-0 voor Frankrijk gegokt, dus ik hoop dat die Franzen nu niet scoren. Tenminste niet zoals die Zwitsers deden xd
    Ik had gewoon fucking 1-1 gegokt bij Zwitserland tegen Ecuador en dan scoren die Zwitsers in de laatste seconden xd Echt gemeen is dat!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Mijn moeder begrijpt niet wat ik zo leuk vind aan Karim Benzema :'D


    Ach ja...


    El Diablo.