• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned
    21:00
    Spa - Chl
    24:00
    Kam - Kro

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo
    21:00
    Uru - Eng
    24:00
    Jap - Gri

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 23:15 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    En er staan al twee paginas vol met nutteloze mijn topics reacties. Ik wou dat dat eindelijk eens verboden werd.

    Ik zag dat Honduras een rooie kaart had gekregen en het staat nu 2-0 voor frankrijk. Geen goeie wedstrijd voor hen. En volgens mij was er ook nog een vechtpartij als ik het goed las

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 22:27 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb nu al zenuwen voor de wedstrijd van woensdag. (":

    @Alwin: klopt. Honduras speelt veel te hard, maar goed, dat heb je in een land waar om de 57 seconden een misdaad wordt gepleegd. :/

    Edit: 3-0!

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 22:31 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik moet woensdag tot acht uur werken! Huilen dit, haha. Ik hoop dat het een mooie wedstrijd wordt. Kan niet anders hoe dan ook na de mooie wedstrijd van afgelopen vrijdag :)


    Life is hard and then we die

    Ik mis het ook. :/ Werken tot 22:00.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    En de laatste drie minuten gaan in, tenzij één van de twee nog een Zwitselandje scoort dan blijft het dus 3-0.


    Credendo Vides

    Ik zit op school tijdens de volgende wedstrijd. Haat aan tijdverschil


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik ga woensdag niet eens kijken. Ik houd gewoon Facebook en dit topic in de gaten. Da's ook wel voldoende.


    26 - 02 - '16

    Conquering schreef:
    Ik heb nu al zenuwen voor de wedstrijd van woensdag. (":


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Gilinsky schreef:
    (...)

    I like you. Germany fan hierzo! Hahaha. Ik heb er ook echt zin in!


    Same! Al heb ik mijn nagels niet gelakt, maar ik hoop wel dat ze winnen! :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Macabre schreef:
    @Alwin: klopt. Honduras speelt veel te hard, maar goed, dat heb je in een land waar om de 57 seconden een misdaad wordt gepleegd. :/

    Edit: 3-0!


    Haha, ik wil daar graag eens heen :/ wie gaat er mee? ^^

    + Beginpost update.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Orchideah schreef:
    Hahahaha :') you know, dat is ook België ^^


    België is zwart geel rood. m'n zusje is voor België


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dat valt niet op op nagels ^^ of wel? Heb je dat zo in verticale lagen gedaan? Dat er 3 kleuren op 1 nagel is?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Orchideah schreef:
    Dat valt niet op op nagels ^^ of wel? Heb je dat zo in verticale lagen gedaan? Dat er 3 kleuren op 1 nagel is?


    Jup ^^
    was nog wel best lastig op rechts haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ga dinsdag sowieso kijken en ik hoop dat de supporters van Algerije niet weer zulke hooligans zijn, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried