• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned
    21:00
    Spa - Chl
    24:00
    Kam - Kro

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo
    21:00
    Uru - Eng
    24:00
    Jap - Gri

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 23:15 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Assassin schreef:
    Daar heb je het geknok. Dat is gewoon rood. o.o Hij schopt hem gewoon onderuit.


    Het verbaast me enigszins dat hij geen rood heeft gekregen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik luister samen met de buschauffeur naar 't voetbal.

    :v


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whut? Die Cahill had echt een rode kaart moeten krijgen. Hij heeft Indi al voor de tweede keer onderuit gehaald.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Assassin schreef:
    Daar heb je het geknok. Dat is gewoon rood. o.o Hij schopt hem gewoon onderuit.


    Het leek meer op judo of zo dan op voetbal :')


    wat was dit ookalweer

    Wats pelen ze toch baggerslecht. Ik qeet niers van voetbal maar ala de ene kant leeg staat en iemand de bal heeft weet ik dat de rest dan niet hoort stil rw ataan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat een stomme australiër. Ik hoop echt dat ie snel rood krijgt. Zijn we daar ook weer vanaf. En dan maar hopen dat Van Gaal ze een beetje wakker schudt, zodat onze leeuwtjes beter gaan spelen.


    Happy Birthday my Potter!

    Nou, er kan nog van alles gebeuren, jongens.

    Al wil ik nu eens niet té optimistisch zijn. (cat) Want ja, Nederland.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cahill had absoluut geen rode kaart moeten krijgen. Die Nederlander viel gewoon erg slecht. That's it. Geel was in dit gegeven terecht.


    Rise and rise again until lambs become lions

    I feel sorry for Martins Indi

    of hoe je hem ook schrijft

    hij is echt kapot hard neergekomen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wejow, die goal van Australië was geniaal! Ik geloof niet dat iemand die zag aankomen (: Verder vond ik Nederland behoorlijk teleurstellend, dus hopelijk herpakken ze zich snel. Want nu laten ze zomaar de Australiërs beter zijn en dat zijn ze volgens mij niet.


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Niemand nog opgevallen dat onze Nederlanders misschien last hebben van de zon? Neemt niet weg dat ze echt heel slordig zijn. Ik hoop dat het nu beter gaat, omdat ze waarschijnlijk minder last hebben van de zon.


    Deep inside, I've never felt alive

    Hey Depay speelt :3


    El Diablo.

    Tudor schreef:
    Niemand nog opgevallen dat onze Nederlanders misschien last hebben van de zon? Neemt niet weg dat ze echt heel slordig zijn. Ik hoop dat het nu beter gaat, omdat ze waarschijnlijk minder last hebben van de zon.


    Beetje flauw excuus, want ik denk dat zowat alle ploegen wel last hebben van de zon. Neemt niet weg dat het misschien wel invloed kan hebben. Hopelijk gaat het dus nu beter (:


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    En toen was van Persie ook geschorst..


    El Diablo.

    Van persie doet niet mee volgende ronde. Nederland is doooood


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    quidquid excusatio prandium pro