• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned
    21:00
    Spa - Chl
    24:00
    Kam - Kro

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo
    21:00
    Uru - Eng
    24:00
    Jap - Gri

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 23:15 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik kan bijna niet wachten tot de wedstrijd van morgen! (:


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Zarautz schreef:
    Ik kan bijna niet wachten tot de wedstrijd van morgen! (:


    Same here! Ik hoop echt dat België wint, haha. En ik ga beginnen brullen vanaf het moment dat Courtois een bal binnen laat :'D

    En België is inderdaad Zwart-Geel-Rood. Bewijst nogmaals dat ons super dwaas kinderliedje "Rood geel en zwart zijn de Belgische kleuren rood geen en zwart is de Belgische vlag", fout is :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik kijk ook voetbal, maar niet omdat ik het leuk vind, maar omdat ik op de wedstrijden gok. Ben van 30 euro naar 50 euro gegaan. Ook vandaag gok ik weer, namelijk op Ghana-USA en Germany-Portugal. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik keek tijdens de wedstrijd NL - Spanje alleen even mee, en toen begon ik mee te joelen. Nooit verwacht dat we zouden winnen. Maarja normaal ben ik geen voetbal fanaat.

    Ik ben morgen ook voor mn klein buurlandje aka België (A)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dauth schreef:
    Ik kijk ook voetbal, maar niet omdat ik het leuk vind, maar omdat ik op de wedstrijden gok. Ben van 30 euro naar 50 euro gegaan. Ook vandaag gok ik weer, namelijk op Ghana-USA en Germany-Portugal. *O*


    Als je fout gokt is het echt geldverspilling......


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    (...)

    Als je fout gokt is het echt geldverspilling......
    Ik speel met mijn winst en het is voor fun :Y) Daarbij, ik gok op zo'n manier dat mijn verlies minimaal blijft, ook al heb ik iets verkeerd. So no worries.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amidala schreef:
    (...)

    Same here! Ik hoop echt dat België wint, haha. En ik ga beginnen brullen vanaf het moment dat Courtois een bal binnen laat :'D

    En België is inderdaad Zwart-Geel-Rood. Bewijst nogmaals dat ons super dwaas kinderliedje "Rood geel en zwart zijn de Belgische kleuren rood geen en zwart is de Belgische vlag", fout is :'D
    Ik zeg altijd zwart geel rood :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik hoop echt dat België de wedstrijd wint. ^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ben zeker de enige hier die voor Portugal is? :'D


    El Diablo.

    campeon schreef:
    Ik ben zeker de enige hier die voor Portugal is? :'D


    Nah Denise, ik ben ook voor Portugal :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Caverne schreef:
    (...)

    Nah Denise, ik ben ook voor Portugal :')


    Yay! :3


    El Diablo.

    ik probeer de wedstrijd live te kijken via de site van de NOS maar ik zie nog helemaal niets :c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Heeft iemand toevallig snel een livestream?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    campeon schreef:
    Ik ben zeker de enige hier die voor Portugal is? :'D


    Ik was het eerst, tot dat ik merkte dat Ronaldo er bij speelt en ik mag hem niet zo erg xd hij is goed hoor, maar stelt zich meestal aan. Dus ik ben nu voor Duitsland :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded