• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned
    21:00
    Spa - Chl
    24:00
    Kam - Kro

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo
    21:00
    Uru - Eng
    24:00
    Jap - Gri

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 23:15 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hahaha die Brazilianen zongen gewoon nog even door met het volkslied toen de muziek al afgelopen was x)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hmm, ik was eigenlijk voor Algerije omdat ik me een beetje irriteer aan België en de Belgen Ik woon zelf in België, maar toch een dikke proficiat! Maar ik kan echt niet wachten tot morgen, exciteddddd.

    Nou, die Mexicanen en Brazilianen maken het wel spannend zo c:


    Happy Birthday my Potter!

    Grizzly schreef:
    lol België.
    Verkiezingen: Vlaanderen! Wij stemmen voor separatistische partijen!! Walloniërs zijn vuil!
    WK: ohhh, wij zijn toch van België hoor! België is zo mooi!

    Ik ben zelf Belg, en jezus wat zijn wij hypocriete idioten soms :') maar fijn voor het team dat ze gewonnen zijn.

    Sommige mensen misschien maar ik heb niks tegen de Walen en heb ook meer het gevoel dan een Belg te zijn dan iemand van Vlaanderen ,ons land is al klein genoeg

    En we mogen toch blij zijn dat we een wedstrijd gewonnen hebben ;)

    MarkOfCain schreef:
    (...)
    Sommige mensen misschien maar ik heb niks tegen de Walen en heb ook meer het gevoel dan een Belg te zijn dan iemand van Vlaanderen ,ons land is al klein genoeg

    En we mogen toch blij zijn dat we een wedstrijd gewonnen hebben ;)

    Er zullen wel genoeg Belgen tussen die supporters zitten die een hekel hebben aan de Walen. Het zijn er meer dan je denkt.


    Take me to wonderland

    Woehoe, België heeft gewonnen. Eerlijk? Dat zag ik niet aankomen. Maar dat maakt me alleen maar blijer. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat roept het publiek steeds bij een doeltrap? Of is het gewoon een oerkreet, haha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tijdens de match zijn me een paar dingen opgevallen.

    1. De Belgen waren de eerste helft verdacht tam.
    2. Vertonghen is een klojo.
    3. De Bruyne kan geen hoekschoppen geven.
    4. Respect voor de keeper van Algerijë, die gast was echt goed.
    5. Fellaini en Mertens zijn de helden van de dag.
    6. Hazard was ook zeer goed.
    7. Courtois heeft zich wellicht de hele match verveeld.
    8. Zie vorig punt: De Algerijnen verdedigden bijna de hele tijd en vielen - behalve naar het einde toe toen we voor stonden, bijna nooit aan.
    9. Die gele kaart en penalty waren terecht.

    En ik ben blij. Ik heb nooit gedacht dat ik nog ging gillen voor de voetbal, maar toen België z'n doelpunten maakte, was ik echt wel aan het gillen. Ik ben zooooo blij! Het studeren ging erna veel beter, haha. Yush!

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 22:31 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Trouwens weten de belgen eigenlijk dat ze maar van Algerije hebben gewonnen en dus niet de finale van het WK :P
    Wat zijn die blij xd Alsof ze de cup al binnen hebben.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik had echt niet verwacht dat België zou winnen. Ben wel blij, ghehe. Ik vind die pagina's op Facebook 'Vertonghen, gij kieken!' wel grappig, haha. (Alleen Belgen snappen dit)
    Nu kijken wat Nederland morgen doet. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nicosia schreef:
    Ik had echt niet verwacht dat België zou winnen. Ben wel blij, ghehe. Ik vind die pagina's op Facebook 'Vertonghen, gij kieken!' wel grappig, haha. (Alleen Belgen snappen dit)
    Nu kijken wat Nederland morgen doet. ^^



    Even een wilde gok hoor, wordt daar nou gezegd: 'Vertonghen, jij kuiken!' :'D?


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    (...)


    Even een wilde gok hoor, wordt daar nou gezegd: 'Vertonghen, jij kuiken!' :'D?

    'Kieke' wil kip zeggen.


    Take me to wonderland

    Nicosia schreef:
    Ik had echt niet verwacht dat België zou winnen. Ben wel blij, ghehe. Ik vind die pagina's op Facebook 'Vertonghen, gij kieken!' wel grappig, haha. (Alleen Belgen snappen dit)
    Nu kijken wat Nederland morgen doet. ^^




    En die foto maakt de pagina helemaal geweldig, haha. ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Dysphoria schreef:
    (...)
    'Kieke' wil kip zeggen.


    Ik zit in de buurt, ongeveer xd.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 23:11 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    (...)


    Even een wilde gok hoor, wordt daar nou gezegd: 'Vertonghen, jij kuiken!' :'D?


    'Jij kip'. (:
    Ik zal het even kort samenvatten. Er is hier een serie, F.C. De Kampioenen, over een voetbalploeg. Ze kunnen echt niet voetballen en maken allerlei grappige dingen mee. In de serie is er een man die 'kunst' verkoopt. In de ploeg was de spits Marc Vertonghen. Hij werd steeds nageroepen door die man met 'Vertonghen, gij kieken', als hij iets stuk maakte (Marc is niet zo handig). Aangezien onze spits toevallig ook Vertonghen heet, en hij voor de 0-1 gezorgd had, verscheen die pagina dus plots. :')
    Ik hoop dat je er wat van snapt, haha. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.