• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned
    21:00
    Spa - Chl
    24:00
    Kam - Kro

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo
    21:00
    Uru - Eng
    24:00
    Jap - Gri

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 23:15 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nicosia schreef:
    (...)

    'Jij kip'. (:
    Ik zal het even kort samenvatten. Er is hier een serie, F.C. De Kampioenen, over een voetbalploeg. Ze kunnen echt niet voetballen en maken allerlei grappige dingen mee. In de serie is er een man die 'kunst' verkoopt. In de ploeg was de spits Marc Vertonghen. Hij werd steeds nageroepen door die man met 'Vertonghen, gij kieken', als hij iets stuk maakte (Marc is niet zo handig). Aangezien onze spits toevallig ook Vertonghen heet, en hij voor de 0-1 gezorgd had, verscheen die pagina dus plots. :')
    Ik hoop dat je er wat van snapt, haha. :'D



    Ik snap 'm. (:


    That is a perfect copy of reality.

    Verde schreef:
    (...)



    En die foto maakt de pagina helemaal geweldig, haha. ;p


    Ja, inderdaad, hahah. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Al is Vertonghen een laatste man en geen spits. (:


    Danmarks Dynamite.

    Nederland heeft in de hele geschiedenis nog nooit van Australië gewonnen. Beloofd dus wel een spannende wedstrijd te worden. -denk ik - We balen dat ik sowieso de eerste tien minuten mis. D:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!


    Slechte humor, ik weet het, maar ik vind "Make that the Cat Wise" stiekem hilarisch x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Vandaag Nederland weer :Y)
    Dat word weer heerlijk dit topic spammen :3


    wat was dit ookalweer

    Geweldig dat Rusland en Zuid-Korea gelijkgespeeld hebben, wat een cadeau voor de Belgen (: En hoe gek dat we nu eerste in de groep staan, ik denk niet dat veel mensen dit verwacht hebben.

    Ow, vanavond weer twee goede wedstrijden - hopelijk. Zou wel heel cool zijn als Nederland voor het eerst wint van Australië. Ik duim alvast voor ze! (:


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Rusland - Zuid-Korea is btw 1-1 geworden. (:


    That is a perfect copy of reality.

    Sciuto schreef:
    Nederland heeft in de hele geschiedenis nog nooit van Australië gewonnen. Beloofd dus wel een spannende wedstrijd te worden. -denk ik - We balen dat ik sowieso de eerste tien minuten mis. D:


    Nederland heeft nog nooit een serieuze wedstrijd tegen Australië gespeeld. (;


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Redrosex schreef:
    (...)

    Nederland heeft nog nooit een serieuze wedstrijd tegen Australië gespeeld. (;


    En wat er in eerder gespeelde wedstrijden is gebeurd zegt helemaal niks over hoe er vanavond gespeeld gaat worden ;)


    ~

    Sciuto schreef:
    Nederland heeft in de hele geschiedenis nog nooit van Australië gewonnen. Beloofd dus wel een spannende wedstrijd te worden. -denk ik - We balen dat ik sowieso de eerste tien minuten mis. D:


    Ze hebben drie keer een vriendschappelijke wedstrijd gespeeld en daar twee keer van gelijk gespeeld en één keer verloren, al zegt het niks. c:


    That is a perfect copy of reality.

    Nog een paar uurtjes... :Y)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik denk alsnog wel dat het een leuke wedstrijd gaat worden, want Van Gaal heeft de hele wereld in verwarring gebracht door die oranje hesjes :Y)
    Stiekem vind ik het echt geweldig dat hij zijn mond houdt, terwijl iedereen probeert te achterhalen wat zijn plan is en dus iedereen met allerlei vage theorieën komt. Als ik die man was, zou ik mij echt dood lachen en fijn doorgaan iedereen voor de gek houden.


    Happy Birthday my Potter!

    Was er eigenlijk een reden dat Nederland vorige week niet in het oranje speelde? Ik was best teleurgesteld, want ik vind hun pakjes altijd zo leuk (: Eerst dacht ik ivm de rode truitjes van Spanje, maar die speelden dan in blauw, dus dat argument verviel al. Misschien weten de Nederlanders onder jullie er meer van? :]


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Zarautz schreef:
    Was er eigenlijk een reden dat Nederland vorige week niet in het oranje speelde? Ik was best teleurgesteld, want ik vind hun pakjes altijd zo leuk (: Eerst dacht ik ivm de rode truitjes van Spanje, maar die speelden dan in blauw, dus dat argument verviel al. Misschien weten de Nederlanders onder jullie er meer van? :]

    Er is altijd iemand die uit en thuis speelt, geloof ik, ook al ben je in een ander land. Die blauwe shirtjes zijn de "uitshirtjes" van Nederland. Oranje is als ze "thuis" spelen.


    Deep inside, I've never felt alive