• We hebben het er al een tijdje over, maar een aantal van ons leek het leuk om een meeting te organiseren voor alle otaku's hier op Quizlet. :'D

    Waar? Utrecht Centraal, voor de grote Starbucks
    Wanneer? Woensdag 15 oktober
    Hoe laat? Tussen 13.00 / 13.30
    Wat gaan we doen/ideeën:
    Zoals je hierboven kunt lezen, verzamelen we tussen 13.00 en 13.30 bij de grote Starbucks. Als we er allemaal zijn, gaan we wat eten/picknicken.
    De tijd daarna is nog niet ingevuld, maar ik neem Weerwolven van Wakkerdam mee (je weet maar nooit). Als er nog meer ideeën zijn, zijn die altijd welkom!
    Om 16.30 gaan we bij een sushirestaurant sushi (en ander Japans eten) eten. Daarna is de meeting alweer afgelopen, aangezien er waarschijnlijk een aantal zijn die nog moeten reizen.

    Zeker:
    Yayde | Marijke
    Kageyama | Dirkje
    Kyouma | Kevin
    Kokkuri | Myrthe
    Lazet | Iris
    Seto | Ellen

    Nog niet zeker:


    Als je bij "nog niet zeker" staat, maar "zeker" kunt, zeg het even. Dan verander ik het. (:

    Alsooooo, er zal een tweede meeting zijn in de kerstvakantie.
    Op 13 december speelt One Ok Rock in de Melkweg. Dirkje en ik hebben al kaartjes. Wie gaat er nog meer mee? ^^


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 10:17 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Shuuya schreef:
    (...)
    Omdat alles hier nog steeds niet in orde is :'D..


    Naahw. :c
    Maar ik wil jou ook weer zien. ;w;


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kageyama schreef:
    (...)

    Naahw. :c
    Maar ik wil jou ook weer zien. ;w;

    Ik jou ook D: (en de rest die er toen was).


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Is die tweede meeting weer zoiets als gisteren of in combinatie met dat concert? :3

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 12:10 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Puzzlette schreef:
    Is die tweede meeting weer zoiets als gisteren of in combinatie met dat concert? :3

    Zo ver ik het weet net zoals gisteren xd.
    Die concert is een los staand iets ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)
    Zo ver ik het weet net zoals gisteren xd.
    Die concert is een los staand iets ;d.


    Jup. :3
    Voor de tweede meeting hebben we nog geen datum, alleen dat het in de kerstvakantie zal zijn waarschijnlijk.
    Ik zal trouwens zo wat foto's dumpen voor de nieuwsgierige mensen. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Dirkje en Syll: Oh, zo, haha. Ik weet niet of ik van mijn ouders naar een meeting zou mogen, maar als het mag zou ik best naar die in de kerstvakantie willen. Het concert wordt 'en sowieso niet, want ik mag niet alleen gaan en ook al zie ik dan mensen van Q, mijn ouders willen iemand erbij hebben die zij persoonlijk kennen. ;'3 Ik heb ooit zelf een meeting in Zwolle georganiseerd en ik mocht er zelf niet eens naartoe, lol. Maar dat is ook alweer een paar jaar terug, so Idk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh Ik wil mee met de kerstmis meeting ! Wanneer gaan we meeten en weer in utrecht ??
    Ik had vorige keer al mee gewild maar toen ik helaas niet.
    Hopelijk is er dan snel een nieuwe datum !


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Owkeeee wat is het plan van de kerstvakantie nou?? miss kunnen we bij iemand ook nog slapen en een creepy anime marathon houden of als er sneeuw is zeg ik gwn: CHOCOMEL en SNEEUWBAL-GEVECHT!!!
    We moeten nl gwn met de otaku groep nog iets leuks gaan doen ^^

    xx Len


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Er is nog niets gepland. Ik weet al wel dat ik op de dinsdagen niet kan. Dus please, laten we het niet op de dinsdagen plannen. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Het idee van Len kan onder voorbehoud bij mij. :3 Mijn ouders hebben gezegd dat het goed is, maar ze willen het dan zeg maar doen in het geval dat de bed & breakfast bij ons thuis vrij is. Dan kunnen zij daar slapen en hebben wij het huis voor onszelf! :3 en mijn broertje maar die tel ik even niet mee haha
    Maar ik kan dus pas een week ofzo van te voren zeggen of hij vrij is of niet, dus dat is wat lastig. :/ In principe kunnen we het dus wel plannen, als jullie dat leuk vinden, en dan een plan b hebben als het niet gaat lukken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dat Logeren klinkt leuk maar ook wel een beetje eng want je kent elkaar niet zo goed. Maar zo'n anime marathon is wel leuk enzo
    Ik kan in de kerst vakantie meeting in ieder geval wel komen. CHOCOMEL en SNEEUWBAL-GEVECHT!!! Awesome Idee Len !!
    En als er geen sneeuw is hebben we altijd nog de snow card haha


    Ik heb er in ieder geval zin om een meeting te houden vooral omdat ik bij de vorige Meeting helaas niet kon.
    Hopelijk kunnen we snel een datum vinden die voor iedereen kan. Het is nog zo'n 5 a 6 weken tot de kerst vakantie volgens mij dus we hebben nog even de tijd haha.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ik ken de meeste van jullie niet (alleen van whatsapp) maar ik wil jullie graag allemaal een keer ontmoeten!

    ik zeg slapen als het kan ^^ En als jullie toch creepers zijn zeg ik dit: Ik heb op karate gezeten! (10 lessen maar nobody knows XD)


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.