• We hebben het er al een tijdje over, maar een aantal van ons leek het leuk om een meeting te organiseren voor alle otaku's hier op Quizlet. :'D

    Waar? Utrecht Centraal, voor de grote Starbucks
    Wanneer? Woensdag 15 oktober
    Hoe laat? Tussen 13.00 / 13.30
    Wat gaan we doen/ideeën:
    Zoals je hierboven kunt lezen, verzamelen we tussen 13.00 en 13.30 bij de grote Starbucks. Als we er allemaal zijn, gaan we wat eten/picknicken.
    De tijd daarna is nog niet ingevuld, maar ik neem Weerwolven van Wakkerdam mee (je weet maar nooit). Als er nog meer ideeën zijn, zijn die altijd welkom!
    Om 16.30 gaan we bij een sushirestaurant sushi (en ander Japans eten) eten. Daarna is de meeting alweer afgelopen, aangezien er waarschijnlijk een aantal zijn die nog moeten reizen.

    Zeker:
    Yayde | Marijke
    Kageyama | Dirkje
    Kyouma | Kevin
    Kokkuri | Myrthe
    Lazet | Iris
    Seto | Ellen

    Nog niet zeker:


    Als je bij "nog niet zeker" staat, maar "zeker" kunt, zeg het even. Dan verander ik het. (:

    Alsooooo, er zal een tweede meeting zijn in de kerstvakantie.
    Op 13 december speelt One Ok Rock in de Melkweg. Dirkje en ik hebben al kaartjes. Wie gaat er nog meer mee? ^^


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 10:17 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Waar: Utrecht heeft mij voorkeur
    Wat gaan we doen: Samen ergens Aziatisch eten :p, Picknicken is ook leuk, Spelletjes, Manga mee nemen. Mmm heb nu ff niet zo veel ideeën
    Wel fijn dat topic er is ff Abo nemen


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Jaaa, laten we sushi gaan eten!
    Anyway, ik zal zeker proberen om te komen ^^
    Maar kan het niet ergens in augustus, beetje na de vakantie? Dan is de ov toch ook weer geldig?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik kom graag, alleen ik kan 2in de week vna 2 juli tot 6 juli en daarna ben ik twee weken weg, dus ik weet niet wanneer ik terug ben, maar het lijkt me gewoon zo leuk.
    En ik neem mijn manga tekeningen mee, gewoon voor de lol.

    Ik ben niet zo dol op Sushi, helaas.


    Vampire + Servant = Servamp

    ER IS EEN TOPIC! *O* Nice, Marijke! ;D
    Zet mij maar op zeker!
    Ik heb wel een paar ideetjes. :3
    Er zweefde het idee rond om te gaan picknicken, dat lijkt mij nog steeds heel leuk, misschien lekker in een parkje en dat iedereen wat lekker meebrengt? :3
    Als het in Utrecht is kunnen we - als we met niet heel veel zijn - naar de mangabieb, de mangakissa.
    En het lijkt me ook heel tof om met z'n allen Aziatisch te gaan eten voor degene die willen. :3 Het kost wel wat geld, maar misschien zouden we dat dan aan het einde kunnen doen voor de mensen die dat willen. In Utrecht weet ik wel een paar all you can eat sushi/teppanyaki dingen te zitten.
    Voor de rest... Ehm, spelletjes? Misschien weerwolven?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    In Utrecht kan je naar de Manga kissa toe gaan, misschien is dat wel leuk ^^ Kom daar wel vaker, leuke mensen daar. ^^ 't Is er alleen vrij klein.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 17:26 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Parachutes schreef:
    ER IS EEN TOPIC! *O* Nice, Marijke! ;D
    Zet mij maar op zeker!
    Ik heb wel een paar ideetjes. :3
    Er zweefde het idee rond om te gaan picknicken, dat lijkt mij nog steeds heel leuk, misschien lekker in een parkje en dat iedereen wat lekker meebrengt? :3
    Als het in Utrecht is kunnen we - als we met niet heel veel zijn - naar de mangabieb, de mangakissa.
    En het lijkt me ook heel tof om met z'n allen Aziatisch te gaan eten voor degene die willen. :3 Het kost wel wat geld, maar misschien zouden we dat dan aan het einde kunnen doen voor de mensen die dat willen. In Utrecht weet ik wel een paar all you can eat sushi/teppanyaki dingen te zitten.
    Voor de rest... Ehm, spelletjes? Misschien weerwolven?

    All you can eat sushi restaurant :9~
    Maar picknick id ook hartstikke leuk ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    All you can eat sushi restaurant :9~
    Maar picknick id ook hartstikke leuk ^^


    's Middags picknicken, 's avonds sushi. *^*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ga ergens rond de 10e (of al eerder, I am not sure) naar America 'x' Dus het liefst daarvoor!
    Utrecht en Amsterdam maken me niet uit, :3

    Sushi, als in alleen maar sush (wauw) of is er ook nog eten als "kip teriyaki"? :,3
    Ik ben een vreselijke otaku en vind de meeste sushi niet zo lekker, TvT
    (Wel gewoon normale met zalm en rijst, maar soja saus maakt me misselijk :x)


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Tet schreef:
    Ik ga ergens rond de 10e (of al eerder, I am not sure) naar America 'x' Dus het liefst daarvoor!
    Utrecht en Amsterdam maken me niet uit, :3

    Sushi, als in alleen maar sush (wauw) of is er ook nog eten als "kip teriyaki"? :,3
    Ik ben een vreselijke otaku en vind de meeste sushi niet zo lekker, TvT
    (Wel gewoon normale met zalm en rijst, maar soja saus maakt me misselijk :x)


    In de meeste sushi all you can eat dingen heb je ook teppanyaki, dus gewoon Japanse gerechten als kip teriyaki. ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    In de meeste sushi all you can eat dingen heb je ook teppanyaki, dus gewoon Japanse gerechten als kip teriyaki. ;D


    *^* OKAY MYRTHE IS OVERGEHAALD!

    Oh en ik waarschuw gewoon nog eens:
    :,3 I am actually shy. Just talk to me, I won't bite.... maybe.

    Zullen we een lijst maken met mensen die sowieso mee willen? :,3


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Tet schreef:
    (...)

    *^* OKAY MYRTHE IS OVERGEHAALD!

    Oh en ik waarschuw gewoon nog eens:
    :,3 I am actually shy. Just talk to me, I won't bite.... maybe.

    Zullen we een lijst maken met mensen die sowieso mee willen? :,3


    ME TOO SHY.
    Samen shy zijn? Waar is de trui gif? :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    GAAAAAH!! Ik heb er nu al zin in! Ik ga even de lijst aanpassen van wie er komen. Zeg het even als ik me vergis of als ik iemand mis. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Tet schreef:
    (...)

    *^* OKAY MYRTHE IS OVERGEHAALD!

    Oh en ik waarschuw gewoon nog eens:
    :,3 I am actually shy. Just talk to me, I won't bite.... maybe.

    Zullen we een lijst maken met mensen die sowieso mee willen? :,3


    Dan gaan we met z'n allen manga lezen/anime kijken, dan hoeven we ook niet tegen elkaar te praten (gosh dan krijg je van die "uber otaku senario's" die je ook altijd in manga ziet, haha) En ik heb de lijst gemaakt, alleen zeg het even als er iets niet klopt. (;

    En ik denk dat Utrecht het leukste is, omdat je daar inderdaad een mangabieb hebt (niet dat we daar perse heen hoeven, maar het kan een optie zijn) en ik kom al zo vaak in Amsterdam. (cat) Sushi eten lijkt me echt een leuk idee. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik wil zeker komen maar ik zal graag een vaste datum weten is handiger als die vast staat.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ik denk dat de beste datum ergens op 2,3,4 of 5 juli wordt.

    Maar het lijkt me zo gezellig. Ik ga maandag 23e tot 30e naar schotland, en 1 juli heb ik nog introductiedag op het GLR daar heb ik zooooo veel zin in.


    Vampire + Servant = Servamp