• We hebben het er al een tijdje over, maar een aantal van ons leek het leuk om een meeting te organiseren voor alle otaku's hier op Quizlet. :'D

    Waar? Utrecht Centraal, voor de grote Starbucks
    Wanneer? Woensdag 15 oktober
    Hoe laat? Tussen 13.00 / 13.30
    Wat gaan we doen/ideeën:
    Zoals je hierboven kunt lezen, verzamelen we tussen 13.00 en 13.30 bij de grote Starbucks. Als we er allemaal zijn, gaan we wat eten/picknicken.
    De tijd daarna is nog niet ingevuld, maar ik neem Weerwolven van Wakkerdam mee (je weet maar nooit). Als er nog meer ideeën zijn, zijn die altijd welkom!
    Om 16.30 gaan we bij een sushirestaurant sushi (en ander Japans eten) eten. Daarna is de meeting alweer afgelopen, aangezien er waarschijnlijk een aantal zijn die nog moeten reizen.

    Zeker:
    Yayde | Marijke
    Kageyama | Dirkje
    Kyouma | Kevin
    Kokkuri | Myrthe
    Lazet | Iris
    Seto | Ellen

    Nog niet zeker:


    Als je bij "nog niet zeker" staat, maar "zeker" kunt, zeg het even. Dan verander ik het. (:

    Alsooooo, er zal een tweede meeting zijn in de kerstvakantie.
    Op 13 december speelt One Ok Rock in de Melkweg. Dirkje en ik hebben al kaartjes. Wie gaat er nog meer mee? ^^


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 10:17 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb nog steeds geen flauw idee wanneer de mijne is! :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijnes begint op 13 oktober en eindigt op 19 oktober (week 42)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Datum voorstel: woensdag 15 oktober!

    Kan dan iedereen? Roep maar! :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kageyama schreef:
    Datum voorstel: woensdag 15 oktober!

    Kan dan iedereen? Roep maar! :'D


    I am in! xd
    But you already know that


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Jaaaa me too maar dat wist je ook al


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik weet het serieus waar niet zeker en de kans is zeg maar super groot van niet..
    Maar dat had ik al eerder verteld...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    Ik weet het serieus waar niet zeker en de kans is zeg maar super groot van niet..
    Maar dat had ik al eerder verteld...


    :c
    Me not happy...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb week 43 Herfst vakantie van 20 t/m 26 oktober.
    In die week kan ik alle dagen want ik heb tot nu toe die week vrij en nog een afspraken gemaakt. Ik wil wel het liefste door de weeks vanwege OV.
    Ik hoop dat er zijn een datum word bepaalt.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Kageyama schreef:
    Datum voorstel: woensdag 15 oktober!

    Kan dan iedereen? Roep maar! :'D


    Nee ik heb dan school en ik weet nu mijn rooster nog niet van die dag het kan dat ik dan van 8:45 tot 16:45 kan worden geclaimd voor les op school.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Kageyama schreef:
    Datum voorstel: woensdag 15 oktober!

    Kan dan iedereen? Roep maar! :'D


    I'M IN!


    | Reality is for people that lack imagination |

    We kunnen ook twee meetingen houden? :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik kan op die dag.
    Lazulis went Seto.


    Vampire + Servant = Servamp

    Jammer, ik kan dan niet. Wel een leuk idee! (: Alvast veel plezier~!


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Yayde schreef:
    We kunnen ook twee meetingen houden? :Y)


    Ik vind het prima. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dus de datum staat? Wie komt wel en wie niet? Hoe laat spreken we af?
    Ik vond op Google maps een klein parkje in de buurt van het station, daar kan ik binnenkort na school wel even kijken of dat een goede plek is om te zitten. ^^
    Hebben mensen nog ideeën voor spelletjes oid? Ik kan denk ik wel weerwolven regelen, maar weet niet of we daarvoor met genoeg mensen zijn.
    En zijn er mensen die na afloop zin hebben om sushi te eten? Als daar genoeg animo voor is kunnen we dat misschien na de meeting doen, en wil ik eventueel wel reserveren. ^^ Ik weet wel een goed sushi/teppanyaki all you can eat restaurant dat ook niet ver lopen is.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)