• We hebben het er al een tijdje over, maar een aantal van ons leek het leuk om een meeting te organiseren voor alle otaku's hier op Quizlet. :'D

    Waar? Utrecht Centraal, voor de grote Starbucks
    Wanneer? Woensdag 15 oktober
    Hoe laat? Tussen 13.00 / 13.30
    Wat gaan we doen/ideeën:
    Zoals je hierboven kunt lezen, verzamelen we tussen 13.00 en 13.30 bij de grote Starbucks. Als we er allemaal zijn, gaan we wat eten/picknicken.
    De tijd daarna is nog niet ingevuld, maar ik neem Weerwolven van Wakkerdam mee (je weet maar nooit). Als er nog meer ideeën zijn, zijn die altijd welkom!
    Om 16.30 gaan we bij een sushirestaurant sushi (en ander Japans eten) eten. Daarna is de meeting alweer afgelopen, aangezien er waarschijnlijk een aantal zijn die nog moeten reizen.

    Zeker:
    Yayde | Marijke
    Kageyama | Dirkje
    Kyouma | Kevin
    Kokkuri | Myrthe
    Lazet | Iris
    Seto | Ellen

    Nog niet zeker:


    Als je bij "nog niet zeker" staat, maar "zeker" kunt, zeg het even. Dan verander ik het. (:

    Alsooooo, er zal een tweede meeting zijn in de kerstvakantie.
    Op 13 december speelt One Ok Rock in de Melkweg. Dirkje en ik hebben al kaartjes. Wie gaat er nog meer mee? ^^


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 10:17 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik weet nog steeds mijn rooster niet voor de 15e en ik wil wel graag meeten kunnen we het niet een weekje verschuiven ??


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Akari schreef:
    Ik weet nog steeds mijn rooster niet voor de 15e en ik wil wel graag meeten kunnen we het niet een weekje verschuiven ??


    Maar dan zijn er ook weer een hoop mensen die niet kunnen omdat ze die week eerder vakantie hebben...
    Misschien moeten we anders vergelijken in welke week meer mensen kunnen?
    Alleen het is al wel bijna zo ver en niet iedereen reageert zo snel. ><
    Topicopenaar, wat denk jij? :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kageyama schreef:
    (...)

    Maar dan zijn er ook weer een hoop mensen die niet kunnen omdat ze die week eerder vakantie hebben...
    Misschien moeten we anders vergelijken in welke week meer mensen kunnen?
    Alleen het is al wel bijna zo ver en niet iedereen reageert zo snel. ><
    Topicopenaar, wat denk jij? :3

    Psstt Kerstvakantie loopt wel allemaal tegelijk (:
    This alleen wel een heel stuk verderweg :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)
    Psstt Kerstvakantie loopt wel allemaal tegelijk (:
    This alleen wel een heel stuk verderweg :'D


    Kan... Het enige probleem is dan dat het al helemaal te koud is om bijvoorbeeld ergens buiten te gaan zitten of zo. ;o
    Ik wil best in de kerstvakantie meeten, maar dan moeten we echt kijken dat we wat afspreken om binnen te gaan doen. Idk, bijvoorbeeld lasergamen en daarna ergens wat eten ofzo. Want je hebt dan gegarandeerd koud en vaak ook slecht weer. Vind ik in principe ook prima, maar hoe denkt de rest daar over? ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Of we doen er 15 oktober één en in de kerstvakantie één! :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hmm daar heb je een punt :'D.. Nja vorig jaar viel het op zich wel mee met de kou ;o.. En op zich kan je dan wel wat buiten doen..
    Voor de zekerheid handschoenen/sjaal/muts mee en je kan buiten alsnog voetballen ofzo ;o. Word je ook nog eens lekker warm van ;D
    En 2 meetings kan ook :'D.. Altijd gezellig ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    Hmm daar heb je een punt :'D.. Nja vorig jaar viel het op zich wel mee met de kou ;o.. En op zich kan je dan wel wat buiten doen..
    Voor de zekerheid handschoenen/sjaal/muts mee en je kan buiten alsnog voetballen ofzo ;o. Word je ook nog eens lekker warm van ;D
    En 2 meetings kan ook :'D.. Altijd gezellig ;d.


    Ja, op zich wel, maar ergens buiten zitten gaat dan wel lastig worden... Tenzij we allemaal dekens meenemen om op te zitten. Kan ook gezellig zijn tho. ;o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik wil graag meeten omdat ik eigenlijk met het ideekwam. Ik vind het wel jammer dat ik nu waarschijnlijk niet kan vanwege dat ik school heb. De kerst vakantie en mei vakantie zijn volgens mij het zelfde voor iedereen maar Herfst vakantie helaas niet. Ik wel graag bij de meeting aanwezig zijn als we wat organiseren.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 16:05 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Kageyama schreef:
    (...)

    Ja, op zich wel, maar ergens buiten zitten gaat dan wel lastig worden... Tenzij we allemaal dekens meenemen om op te zitten. Kan ook gezellig zijn tho. ;o

    Dat lijkt me serieus grappig :'D.. Maar wel raar als je ineens in de trein zit met dekens xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kageyama schreef:
    Of we doen er 15 oktober één en in de kerstvakantie één! :'D


    Ik stem hiervoor. Hahaha. :'D
    En als we het dus 15 oktober doen; ik heb het spel Weerwolven thuis, dus die kan ik meenemen (dan zien we daar wel of we het gaan spelen of niet). Als 15 oktober niet door gaat, vind ik de kerstvakantie ook prima. Alleen tjsa. De kou...


    | Reality is for people that lack imagination |

    Shuuya schreef:
    (...)
    Dat lijkt me serieus grappig :'D.. Maar wel raar als je ineens in de trein zit met dekens xd.


    Ik zie nu echt stapels met dekens voor me waar iemand mee sjouwt. :'D Gaat idd leuk worden in de trein, dan bots ik overal tegenop. XD


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zullen we dan zeggen een 'kleine' meeting voor degenen die 15 oktober kunnen en dan nog één in de kerstvakantie?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ik zou graag willen komen de 15 maar ik zit op school tot 5. In de kerstvakantie kan ik wel

    Kageyama schreef:
    Zullen we dan zeggen een 'kleine' meeting voor degenen die 15 oktober kunnen en dan nog één in de kerstvakantie?


    Ja, dat kunnen we doen? Aangezien ik me andefs dood ga vervelen in de vakantie, haha. ^^ En dan kan ik eindelijk een paar van jullie zien (: Wie kan er allemaal op woensdag 15 oktober? En spreken we ergens af op Utrecht centraal? Om hoelaat? Ik zal het straks in de beginpost zetten, eerst sporten. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Ja, dat kunnen we doen? Aangezien ik me andefs dood ga vervelen in de vakantie, haha. ^^ En dan kan ik eindelijk een paar van jullie zien (: Wie kan er allemaal op woensdag 15 oktober? En spreken we ergens af op Utrecht centraal? Om hoelaat? Ik zal het straks in de beginpost zetten, eerst sporten. :Y)


    Oehh goed bezig! ^^
    Ehh, eens denken. Zullen we rond de middag doen, 11:30-12:00? Utrecht centraal, voor de grote Starbucks? Gaan we nog picknick gebeuren doen? En zijn er mensen in om na afloop sushi/teppanyaki te gaan eten?

    Oh, en ik kan, ghehe.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2014 - 10:39 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)