• We hebben het er al een tijdje over, maar een aantal van ons leek het leuk om een meeting te organiseren voor alle otaku's hier op Quizlet. :'D

    Waar? Utrecht Centraal, voor de grote Starbucks
    Wanneer? Woensdag 15 oktober
    Hoe laat? Tussen 13.00 / 13.30
    Wat gaan we doen/ideeën:
    Zoals je hierboven kunt lezen, verzamelen we tussen 13.00 en 13.30 bij de grote Starbucks. Als we er allemaal zijn, gaan we wat eten/picknicken.
    De tijd daarna is nog niet ingevuld, maar ik neem Weerwolven van Wakkerdam mee (je weet maar nooit). Als er nog meer ideeën zijn, zijn die altijd welkom!
    Om 16.30 gaan we bij een sushirestaurant sushi (en ander Japans eten) eten. Daarna is de meeting alweer afgelopen, aangezien er waarschijnlijk een aantal zijn die nog moeten reizen.

    Zeker:
    Yayde | Marijke
    Kageyama | Dirkje
    Kyouma | Kevin
    Kokkuri | Myrthe
    Lazet | Iris
    Seto | Ellen

    Nog niet zeker:


    Als je bij "nog niet zeker" staat, maar "zeker" kunt, zeg het even. Dan verander ik het. (:

    Alsooooo, er zal een tweede meeting zijn in de kerstvakantie.
    Op 13 december speelt One Ok Rock in de Melkweg. Dirkje en ik hebben al kaartjes. Wie gaat er nog meer mee? ^^


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 10:17 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Kageyama schreef:
    (...)

    Oehh goed bezig! ^^
    Ehh, eens denken. Zullen we rond de middag doen, 11:30-12:00? Utrecht centraal, voor de grote Starbucks? Gaan we nog picknick gebeuren doen? En zijn er mensen in om na afloop sushi/teppanyaki te gaan eten?

    Oh, en ik kan, ghehe.


    Ik vind rond die tijd wel chill, kan ik ook nog een heeeeeel klein beetje uitslapen. (: Het wordt zo rond de 17 graden en het blijft droog (zegt weeronline tot nu toe), dus we kunnen wel ergens gaan picknicken. En ik heb altijd zin in sushi, dus I'm in! ^^

    Ik zal de beginpost aanpassen.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Ik vind rond die tijd wel chill, kan ik ook nog een heeeeeel klein beetje uitslapen. (: Het wordt zo rond de 17 graden en het blijft droog (zegt weeronline tot nu toe), dus we kunnen wel ergens gaan picknicken. En ik heb altijd zin in sushi, dus I'm in! ^^

    Ik zal de beginpost aanpassen.


    Oh, dat is mooi! Ik was eigenlijk best wel bang dat het slecht weer zou worden. x]
    Op de whatsapp groep hebben geloof ik - maar het kan zijn dat ik iemand vergeet of teveel zeg - Kevin, Iris, Myrthe en Ellen gezegd dat ze komen. Maar ze moeten nog maar even hier reageren om dat te bevestigen. :3
    Ik zal volgende week voor of na school nog wel even kijken of ik ergens in de buurt van het station een picknick plaats kan vinden, maar ik denk dat ik er één weet.
    Oeh oeh, meer mensen die sushi willen eten? Ik denk namelijk dat we dan wel even moeten reserveren van te voren. Bij deze ben ik weleens geweest, en dat is ook vlakbij het station. Het is op woensdag all you can eat voor €23,80, wel exclusief drinken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik kom! :D
    En ik ga voor het sushi buffet!
    Yeey!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Myrthe kan, :3
    En sushi is nom *^*
    (al hou ik niet van te sterke of rare smaken dus dat word nog leuk met uitkiezen haha)


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Kokkuri schreef:
    Myrthe kan, :3
    En sushi is nom *^*
    (al hou ik niet van te sterke of rare smaken dus dat word nog leuk met uitkiezen haha)


    Ik heb dat ook. :'D
    Het lekkerste is gewoon zalm of iets van komkommer of zo. Of die met zoete omelet! Die vind ik echt goddelijk. *^*
    Maarmaar ze hebben meer dan alleen sushi. :3
    Maar het sushi eten gaat wel door dan? ;D Yayyay!
    Tot hoe laat kunnen jullie blijven? Dan kunnen we even kijken hoe laat we daar moeten reserveren. ;o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik kreeg net een berichtje van Iris, ze zit in Rome nu met school dus kan niet echt makkelijk reageren. ;p Maar ze komt waarschijnlijk naar de meeting, ze moet het alleen nog even met ouders overleggen en dat gaat nu niet. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ok van wat ik begrepen heb uit de app, deze mensen gaan mee sushi eten:
    - Marijke
    - Kevin
    - Myrthe
    - Ellen
    - Dirkje
    Klopt dat? Zal ik voor ons reserveren om 16:30? Dan hebben we zeg maar tot 18:30 en kan iedereen die ver moet reizen nog aardig op tijd richting huis. ^^ Vindt iedereen dat ok? :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kageyama schreef:
    Ok van wat ik begrepen heb uit de app, deze mensen gaan mee sushi eten:
    - Marijke
    - Kevin
    - Myrthe
    - Ellen
    - Dirkje
    Klopt dat? Zal ik voor ons reserveren om 16:30? Dan hebben we zeg maar tot 18:30 en kan iedereen die ver moet reizen nog aardig op tijd richting huis. ^^ Vindt iedereen dat ok? :3


    Ik vind dat oké xd
    Alleen ik ben wel pas om half 2 in Utrecht hè.
    In verband dat ik in de ochtend eerst even naar school moet.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Kyouma schreef:
    (...)

    Ik vind dat oké xd
    Alleen ik ben wel pas om half 2 in Utrecht hè.
    In verband dat ik in de ochtend eerst even naar school moet.


    Oeh dat is wel handig om te weten. ;o Lenox is ook later, zijn er nog meer die wat later zijn? En hoe laat denk jij er te zijn, Len?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Alvast veel plezier iedereen ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    Alvast veel plezier iedereen ;d.


    Ik vind het zo jammer dat je niet kan komen! D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kageyama schreef:
    (...)

    Ik vind het zo jammer dat je niet kan komen! D:

    I'm sorry D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    welke starbucks is de " grote " starbucks? :O

    Workirami schreef:
    welke starbucks is de " grote " starbucks? :O


    Volgens mij die tegenover kfc buiten


    stay strong <3

    Mag ik vragen wie jullie twee zijn? :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you