• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Freddie S.O.S :Y) zullen we samen Draco gaan doden :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Zijn hand pakte mijn hand vast en zachtjes beet ik op zijn lip voordat ik mijn mond af liet gaan naar zijn nek en daar teder kusjes op drukte. Mijn andere hand gleed naar zijn nek terwijl ik over wreef terwijl onze andere handen verbonden bleven terwijl ik zachtjes voor hoever het nog kon nog dichter tegen hem aan ging zitten. Een glimlach vormde op mijn gezicht terwijl ik zachtjes in zijn oorlel beet om weer onze lippen samen te versmelten. Hij was zo geweldig. Met alleen zijn blik kon hij mij gek maken. De twinkelingen die altijd in zijn ogen scholen. Hij was gewoon zo mooi, zo knap en vooral zo George. Ik fronste mijn wenkbrauwen bij mijn laatste gedachten. Zo George? Ik haalde mijn lippen van de persoon af die ik aan het zoenen was. Het idee dat ik zoende was überhaupt al raar. Ik opende mijn ogen waar ik het gezicht van George herkende terwijl mijn ene hand in zijn warme nek lag en mijn andere was samen gesmolten met zijn hand onder zijn shirt. Daarnaast streek zijn adem over mij heen waardoor er kippenvel over mijn vel verscheen. Voor een seconde bleef ik verstijfd zitten terwijl er een raar gevoel door mijn lichaam heen ging. Iets wat ik niet kon plaatsen en niet wilde. Met een ruk schoot ik overeind en deed een paar passen naar achter. ‘Oh my.’ Nerveus haalde ik een hand door mijn haar. Hoe kon het dat ik niet wist wat ik de afgelopen minuten of uren gedaan had? Hoe laat was het überhaupt eigenlijk? Had ik weer lopen drinken? Krampachtig zocht ik naar een herinnering maar geen enkel schoot naar boven. ‘Het spijt me zo; George. Ik heb waarschijnlijk weer alcohol gedronken en.’ Ik zweeg terwijl ik het weer overdacht maar niks schoot naar boven. ‘Het spijt me zo. Ik zal het nooit meer doen.’

    Pff niet zo super trots maar... ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Gaat Ralf nu posten of Ginneh of Fred? :p

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 20:48 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred? Whut did I miss?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    Fred? Whut did I miss?


    Fred gaat Ralf en Ginny toch wel helpen tegen boze Draco D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    breng Freddie naar Ralf en Ginny zodat hij Draco weg kan jagen :') Ralf gaat Draco zometeen doden terwijl hij een weerwolf is en Ginny gaat boos worden op Ralf en gaat samen met Draco ervandoor.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    & ik wil weten wat er met scorpius is (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    breng Freddie naar Ralf en Ginny zodat hij Draco weg kan jagen :') Ralf gaat Draco zometeen doden terwijl hij een weerwolf is en Ginny gaat boos worden op Ralf en gaat samen met Draco ervandoor.


    Ik heb al iets voor ralf wat ginny zegt waardoor het uit is en ze draco verkiest (: maar dat bedoeld ze lief!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Gaat Ralf nu posten of Ginneh of Fred? :p


    Fred - Ralf - Ginny - Draco - WEERWOLF YEEEY (hoera)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Fred - Ralf - Ginny - Draco - WEERWOLF YEEEY (hoera)


    Beter betrappen Fred & George Ginny & Draco eens op zoenen.. och dat word nog wat XD Fred & george vergeven het haar dan nooit meer :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Goed plan :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik haat je linde! D: wtf doe je Campbell aan!? kut Scorpius


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    Ik hoor stemmen buiten en realiseer me dan dat ik Ginny hoor. Meteen sta ik op en ren ik naar buiten, waar ik Malfoy zie vechten met Ginny en Ralf. Ik ren naar ze toe en duw Malfoy van mijn zusje weg terwijl ik de drie stokken in zijn hand ook meteen afpak. Ik draai me om nar Ralf en Ginny en gooi de stokken naar ze toe.
    'Blijf van mijn zusje af! Laat haar en Ralf met rust!' schreeuw ik naar Draco, die erg verbaasd naar me kijkt. 'Rot op! Niemand heeft zin om jou hier te zien!' roep ik erna. Ik zie dat Draco weg wil en hoop dan ook dat hij eindelijk weggaat. Bang rent Draco weg, het kasteel binnen. Ik draai me om naar Ginny en Ralf. 'Wat wou hij van jullie?' vraag ik. Nu pas valt het me op dat Ralf gewond is. 'O shit, moet je naar de ziekenzaal? Of helen weerwolven?' Ik besef me nu pas hoe weinig ik weet over weerwolven. Best wel raar eigenlijk, want ik ben er zelf een.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    Hij beet op mijn lip waarna hij kusjes op mijn nek begon te plaatsen. Ik bevroor: dit was verkeerd. Hij is niet zichzelf, dit kan ik niet. Dit is verdomd verkeerd.. ik sloot mijn ogen en hoopte vurig dat hij zo snel mogelijk zichzelf zou worden. Hij kwam nog dichter tegen me aan zitten en plaatste zijn lippen weer op die van mij, wat mij weer uit mijn gedachtes haalde. Hoe kon ik ook zo stom wezen? Maar toch, ik leek in trance te zijn. op een gegeven moment haalde hij zijn lippen van de mijne af en even staarde hij me aan. Zenuwachtig perste ik mijn lippen op elkaar en probeerde hem van me af te duwen.
    ‘uh..’ mompelde ik, en Campbell sprong op waarna hij een paar stappen naar achteren zette.
    ‘Oh my.’ Zei hij en nerveus haalde hij een hand door zijn haren. Ik probeerde weer rechtop te zitten en zette mijn shirt recht, waarna ik ook een hand door mijn haren deed om ze weer netjes te krijgen. Merlijn hoorde me? Merlijn dank u. maar Merlijn waarom nu?
    ‘Het spijt me zo; George. Ik heb waarschijnlijk weer alcohol gedronken en. Het spijt me zo. Ik zal het nooit meer doen.’
    Ook ik beet keihard op mijn lippen en sprong op.
    ‘nee Campbell, Fred deed een Liefdesdrankje in je pompoenen sap waardoor je jezelf even kwijtraakte in.. in mijn... mijn geweldigheid hoe je me zou noemen onder invloed van deze drank..’ murmelde ik licht gespannen en sprong dan ook op.
    ‘het spijt mij zo erg Campbell, ik weet niet hoe ik dit alles moet uitleggen zonder je te laten schrikken, maar ik kuste vandaag vier verschillende jongens toen ik je zocht, waaronder Ralf, Draco en zelfs Fred.’ Ik stop even en zuchtte.
    ‘ik ben door de war en het spijt me.’ en met dat, draaide ik me om naar de boekenkast zodat ik zijn gezicht niet zag, en wachtte af tot hij de kamertje wegrende, en hoopte een beetje dat hij bleef staan.
    ‘je hebt alle redenen om bang voor me te zijn en alle redenen om nu weg te gaan rennen of deze potje met liefdesdrank tegen mijn hoofd aan te slaan..’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    en nu Ralf :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••