• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Hij duwd hem alleen maar in een hete ketel soep waardoor zijn gezicht wegbrand en van de brandwonden sterft; niks ernstigs :Y)


    :S


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Scorpius Malfoy

    ‘Ik hou van dit meer. Ik kan iedere herinnering opnoemen dat ik hier met jou gezeten had. We waren wel met meer mensen maar dat deerde me niet. Altijd moest ik maar grappen uithalen. Mijzelf bewijzen waar jij soms de dupe van werd omdat jij daar ook op aangekeken werd. Toch liet je mij niet alleen. Iets waardoor ik versterkt werd. Vandaag liet je mij voor het eerst alleen achter. Misschien vertrouw je me niet meer of wil je mij niet.’ Ik kijk om en zie Campbell. Zonder hem te begroeten staar ik weet naar het meer. ‘Maar een ding veranderd niet; waar jij heen zal gaan, zal ik volgen.’ Ik zucht en sta op zodat ik hem aan kan kijken.
    'Gisteren, toen jij jezelf de schuld gaf van wat Austin deed, realiseerde ik me dat ik jou nooit gelukkig kan maken en hoewel het egoïstisch is, kan ik daardoor zelf ook niet helemaal gelukkig zijn samen met jou. Ik blijf het proberen in de hoop dat jij ooit doorhebt dat je het verdient om gelukkig te zijn, maar je lijkt het niet door te hebben. Dat is waarom ik denk dat we beter gewoon vrienden kunnen zijn,' zeg ik. Mijn stem trilt niet, hoewel ik dat wel verwachtte aangezien ik me zo voel. 'En ik weet dat dit ontzettend egoïstisch van mij is en daarom verdien jij beter. Ik hoop echt dat je de juiste vind, Cam.'

    Dit is Scorpius post (duh er staat Scorpius boven) Zeg er wat van D: Dit is on-acceptabel.!


    ik ga een gb sturen naar Linde (cat) laat mama SphinxX dit maar oplossen :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    :( ik ben al verdrietige- liefdesliedjes aan het luisteren. Arme Campbell D: Hij heeft een trauma... nu zit hij weer met zo'n lesbo opgescheept :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    http://oi61.tinypic.com/sltr8z.jpg

    ze gaat vast haar gedachtes veranderen ghehe :Y)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 21:48 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    het erge is; die twee slapen samen op een slaapzaal. Een plek waar Campbell vanaf nu nooit meer door zal brengen tenzij hij drugs op heeft of alcohol (huil)
    Dat zweert hij plechtig!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    niet alleen Campbell is saaaad saaad maar jij bent nu ook saaaad saaaad =(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Inderdaad D: Campius was een deel van mij leven (wauw ik kan zo een reclame beginnen.) ik had geen idee wat ik met ginny moest typen omdat ik aangeslagen was door Campius en nu zit ik ook vast met Campbell en george. ik bedoel hoe kan deze campbell blij zijn als hij zojuist gedumpt is in een andere RPG. Campbell word nooit gedumpt noch alleen gelaten :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Fred - Ralf - Ginny - Draco - WEERWOLF YEEEY (hoera)


    gewoon om even bij te houden. alleen Draco nog, en dan weer opnieuw


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Nee Campbell, Fred deed een liefdesdrankje in je pompoen sap waardoor je jezelf even kwijtraakte in.. in mijn… mijn geweldigheid hoe je me zou noemen onder invloed van deze drank.’
    Ik keek hem verbaasd aan. Van een liefdesdrankje had ik nog nooit gehoord. Ik leerde ook totaal andere dingen op school die ze blijkbaar hier niet leerden oftewel andere dingen.
    ‘Het spijt mij zo erg Campbell, ik weet niet hoe ik dit alles moet uitleggen zonder je te laten schrikken, maar ik kuste vandaag vier verschillende jongens toen ik je zocht, waaronder Ralf, Draco en zelfs Fred.’ Verbaasd trok ik mijn wenkbrauwen omhoog. ‘Draco?’ stamelde ik dan ook. Ik dacht nog eens na. Het waren allemaal jongens. Bedoelde George te zeggen dat hij op jongens viel? Dat vond ik toch niet erg. Er waren wel meer mensen die dat deden. En als hij zo nodig zekerheid nodig had of hij werkelijk op jongens viel had ik hem wel willen helpen. Zonder drank dan. Ik had namelijk geen flauw idee wat ik allemaal gedaan had maar het was vast op zijn minst gezegd gênant.
    ‘je hebt alle redenen om bang voor me te zijn en alle redenen om nu weg te gaan rennen of deze potje met liefdesdrank tegen mijn hoofd aan te slaan.’ Ik schudde mijn hoofd en besefte meteen dat hij dat niet kon zien. Ik liep naar hem toe en draaide hem zachtjes om. ‘George wees eens eerlijk; ik heb jou al in meer problemen gebracht dan jij mij. Ik had je heus wel geholpen als je niet zeker wist of je op jongens viel. Het zou het minste zijn wat ik als wederdienst kon doen.’ Ik glimlachte naar hem terwijl er een raar warm gevoel door mijn lichaam spreed bij het stukje huid wat ik van hem aanraakte.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Inderdaad D: Campius was een deel van mij leven (wauw ik kan zo een reclame beginnen.) ik had geen idee wat ik met ginny moest typen omdat ik aangeslagen was door Campius en nu zit ik ook vast met Campbell en george. ik bedoel hoe kan deze campbell blij zijn als hij zojuist gedumpt is in een andere RPG. Campbell word nooit gedumpt noch alleen gelaten :'(


    het komt wel goed joh. ooit ga je er over heen x) of Scorpius/Linde krijgt spijt en drukt weer een grote kus op de lippen van zijn ex campbell..?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oeeh, pizza is er :o ik ga eerst pizza eten en dan kom ik terug met George :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    het komt wel goed joh. ooit ga je er over heen x) of Scorpius/Linde krijgt spijt en drukt weer een grote kus op de lippen van zijn ex campbell..?


    Pff D: Ondertussen van Emeli Sandé- My kind of love aan het luisteren. x.o' pfff typisch voor Campbell D:

    'I know I'm far from perfect, nothin' like your entourage
    I can't grant you any wishes, I won't promise you the stars
    But don't ever question if my heart beats only for you, it beats only for you'

    Ja Scorpius D: Campbell gaat liefdesliedjes luisteren XD ach ik ben vreselijk :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    oeeh, pizza is er :o ik ga eerst pizza eten en dan kom ik terug met George :D


    Wooow? wacht pizza om 10 uur 's avonds x.o"


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Wooow? wacht pizza om 10 uur 's avonds x.o"


    We hebben een "bijeenkomst" hierzo en morgenheb ik geen school dus jah (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Pff D: Ondertussen van Emeli Sandé- My kind of love aan het luisteren. x.o' pfff typisch voor Campbell D:

    'I know I'm far from perfect, nothin' like your entourage
    I can't grant you any wishes, I won't promise you the stars
    But don't ever question if my heart beats only for you, it beats only for you'

    Ja Scorpius D: Campbell gaat liefdesliedjes luisteren XD ach ik ben vreselijk :P


    Luister geen liefdesliedje, anders word je/campbell nog erger en word scorpius zelfs van je bang ): luister naar rock (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••