• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Luister geen liefdesliedje, anders word je/campbell nog erger en word scorpius zelfs van je bang ): luister naar rock (:


    Ik luister normaliter ook Rock/hard rock/ metal dus dit is ook echt nieuw voor mijzelf x.o' Oke heel soms radio maar dat is op het werk :p dus telt niet
    Maar ik heb nu wel grandioze plannen met Campbell. Hij gaat helemaal kapot :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    We hebben een "bijeenkomst" hierzo en morgenheb ik geen school dus jah (:


    Bijeenkomst? x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    post George bijna klaar. het is bijna klaar en deze keer gaat Campbell wel de kop van George aan de gemuteerde octopussen voeren die altijd zwemmen bij de boothuisjes..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Bijeenkomst? x.o'


    vreemde thuis situaties waardoor er veel bezoek kwam, en mijn vader kocht pizza om iedereen wat op de beuren (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    vreemde thuis situaties waardoor er veel bezoek kwam, en mijn vader kocht pizza om iedereen wat op de beuren (:


    Toch njks ergs toch :o?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Omg Scorpius gaat heel veel spijt hebben. En uhm Leora: het is maar een rpg ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Toch njks ergs toch :o?


    lijkt me een uber dom idee om dat te gaan schrijven, dus we houder er op dat het nog lang niet zo bijzonder is als de zelfmoord van George als Campbell gillend als een meid van hem weg gaat rennen straks :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    Ik hoorde zijn voetstappen luider worden, wat betekende dat hij niet weg rende maar juist naar me toe liep, en hij draaide me om wat de aanraking me een warm gevoel gaf. Oh god, voel ik dit nou goed?
    ‘George wees eens eerlijk; ik heb jou al in meer problemen gebracht dan jij mij. Ik had je heus wel geholpen als je niet zeker wist of je op jongens viel. Het zou het minste zijn wat ik als wederdienst kon doen.’ Hij glimlacht naar me en ik deed moeite om toch nog in zijn ogen te kunnen kijken: de ogen die vriendelijk naar mij lachten, de ogen die anders naar me keken toen hij nog onder invloed van de liefdesdrank was, maar nu keek hij als de normale Campbell Saunders die ik kende. Die bruine ogen waar ik vroeger in smolt als een ‘’fan’’ maar nu als een..
    ‘dankjewel,’ bedankte ik hem en glimlachte ook. Ik boog mijn hoofd voorover en staarde naar mijn schoenen, denkend of ik nog een stap verder moet gaan en hem over deze vreemde gevoel vertellen die ik krijg bij hem. Ik kan totaal niet geloven dat ik nu hier ben beland. Waar is die ene George Weasley gebleven die Campbell Saunders spontaan en vriendelijk begroet, en hem mee neemt naar leuke uitjes? Net als naar het zwerkbalveld toen ik hem voor het eerst hem ontmoette, en toen bij Karkarov vanwege dat hij met mij omging en hij steeds spoorloos verdween, bij het ziekenzaal toen hij een hersenbloeding kreeg, bij het vuurbeker toen ik hem uit de kamertje meesmokkelde, buiten bij de anderen toen Fred was gebeten en ik richtte me op Campbell en Draco, achter het kasteel toen ik hem kuste, en nu hier. Nu aan dit gedacht te hebben, Campbell heeft het mis. Ik heb hem vaker in de problemen gekregen. En ik wil dat niet meer doen. Ik steek hem zo vaak in de problemen, alleen maar omdat ik als een gek achter hem aan zit, hopend dat hij me aardig gaat vinden. Maar waarom perse hem? Omdat hij werelds beroemd is? Omdat ik anders cool lijk? Nee. Omdat ik hem leuk vind. Ik ril al bij die gedachtes en ik hees mijn hoofd even op waardoor ik weer recht in de bruine ogen van Campbell keek, waar ik me weer in verdiepte.
    ‘Sorry Campbell dat ik je een trauma moet opleveren maar..’ ik keek weer terug naar mijn schoenen.
    ‘ik val op jongens, overduidelijk. Maar ik denk dat dat komt door jou.’
    Mijn woorden kwamen ook als een bom vol met wespen en bijen die in mijn maag ontplofte, en die nu zoemend door mijn hele lichaam vliegen waardoor ik nauwelijks goed kan denken. Zei ik dat nou echt?

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 23:04 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Eruditie schreef:
    Omg Scorpius gaat heel veel spijt hebben. En uhm Leora: het is maar een rpg ;)


    Ik leef met me personage mee ja ! Pff wacht maar campbell gaat helemaal kapot. Xd wait and see


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ohgod wat moet ik nou doen :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    lijkt me een uber dom idee om dat te gaan schrijven, dus we houder er op dat het nog lang niet zo bijzonder is als de zelfmoord van George als Campbell gillend als een meid van hem weg gaat rennen straks :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Laat me ff denken.hoor. dat is lastig voor mijn tere brein xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    'Sorry campbell dat ik je een trauma moet opleveren maar, ik val op jongens overduidelijk, maar ik denk dat dat komt door jou.' Ik verwachtte dat hij een grapje maakte maar de oranjeharige jongen bleef verslagen naar zijn schoenen staren. Ik wilde wat zeggen nee, ik moest wat zeggen maar ik wist niet wat. Was ik homo? Was ik op George? Ik wist het niet. Ik wist alleen dat mijn hart sneller ging bonken bij zijn woorden. Uit angst? Of vanwege een andere emotie? Radeloos bleef ik bij hem stil staan.
    Uiteindelijk legde ik mijn armen om hem heen en trok hem in een omhelzing. Niet in staat om een duidelijk antwoord te geven over en om mijn gevoelens. Ik begreep ze zelf niet.

    Geef hem ff tijd wil je, of pak m vol op zn mond xd do what you like haha


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    De tweede is erg verleidelijk maar ik ben bang dat Campbell dan bang ofzo gaat worden en achteruit gaat waardoor George zich super diep gaat schamen. Bij de eerste heb ik totaal geen idee wat ik dan moet schrijven x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha ik wist dus ook niks bij campbell hij is gwn im de war, hij kust namelijk jongems als hij onder invloed is en als hij niet onder invloed is begrijpt hij zijn gevoelrns niet,, xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya