• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik ben bijna aan het huilen. Scorpius heeft Campbell gedumpt @ 19 years later D: Nu kust Campbell een lesbie x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    'Ze zal zien, er zijn genoeg jongens die beter zijn dan dat jij bent. Nu heb ik het nog niet meteen over mezelf, hoewel ik ook een goede keuze zou zijn, maar gewoon over jou in het algemeen. Je overschat jezelf als je denkt dat jij het beste bent wat zijn kan krijgen,' ik stond even stil en schudde mijn hoofd. Ik moet hem niet geloven, ik overschat mezelf toch niet.. of wel? Ik voelde wat sipper worden en mijn woedde voor Draco werd maar groter en groter.
    'En ik zal er zijn vanavond. Wil je me vermoorden als je een weerwolf bent? Of me gewoon bijten? Ben je te bang dat je me nu niet aan kan? Ik vind het maar laf, maar als jij wilt dat ik er ben dan ben ik er. Maar mijn vader zal hierover horen,' zei hij nog, de laatste dreigde hij tegen mij.
    Ik keek hem sluwe aan en meerdere plukken haren vielen over mijn ogen waardoor ik haast niets meer zag; ik nam de moeite niet om het weg te halen en bleef met mijn kleurloze ogen naar Draco staren, tot Fred aan kwam rennen, mijn weerwolfgenootje.
    'Blijf van mijn zusje af! Laat haar en Ralf met rust!' schreeuwde hij naar Draco, en mijn mondhoeken krulden wat op. Die heeft lef. 'Rot op! Niemand heeft zin om jou hier te zien!' roept hij dan. Wow, Fred lijkt wel een monster voor Draco en zijn handlangers. Ze renden al meteen weg, was ik maar net als Fred..
    Fred draait zich terug naar ons toe en begon meteen te praten. Waar was George nou weer bij hem? Straks gebeuren er weer ongelukken.
    'Wat wou hij van jullie?' vroeg hij.
    ‘hij moest zo nodig zijn..’
    'O shit, moet je naar de ziekenzaal? Of helen weerwolven?' Fred richtte zijn volle aandacht op mij en mijn mond viel open om iets terug te zeggen, maar spijtig vloog er weer niets uit en ik sloot die weer. Weerwolven helen zichzelf toch niet? Met mijn mond gesloten schudde ik twijfelend mijn hoofd.
    ‘het gaat wel met mij, gewoon even uitrusten..’ mompelde ik, zo overtuigend mogelijk, omdat mijn neus al gebroken was, ik een interne bloeding had en mijn borstkas helemaal geplet was en overal had ik blauwe plekken en grote, opengescheurde wonden.
    ‘echt,’ zeg ik dan.
    ‘ik heb geen idee wat er met me aan de hand is en of ik wel goed snik ben, maar ik heb afgesproken met Draco straks bij het verboden bos tijdens de volle maan. Ik kan nu echt niet naar het ziekenzaal of wat dan ook, hij gaat denken dat ik me terug trek en dat ik bang ben geworden..’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    ik ben bijna aan het huilen. Scorpius heeft Campbell gedumpt @ 19 years later D: Nu kust Campbell een lesbie x.o'


    aawh, en jullie waren samen voor bijna 7 hele topic's lang geloof ik? sorry, ik hou jullie verhaaltje niet echt bij :') maar ik begrijp dat het moeilijk voor je is, ga geen zelfmoord plegen met Campie al-sjeblieft en vermaak jezelf met de lesbie (:

    en je hebt Draakje en Georgie nog :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    aawh, en jullie waren samen voor bijna 7 hele topic's lang geloof ik? sorry, ik hou jullie verhaaltje niet echt bij :') maar ik begrijp dat het moeilijk voor je is, ga geen zelfmoord plegen met Campie al-sjeblieft en vermaak jezelf met de lesbie (:

    en je hebt Draakje en Georgie nog :'D


    Nee ik heb Campbell op zelf-vernietiging gezet tot Scorpius ziet dat hij hem juist kapot maakt door niet bij hem te zijn (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Fred - Ralf - Ginny - Draco - WEERWOLF YEEEY (hoera)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Nee ik heb Campbell op zelf-vernietiging gezet tot Scorpius ziet dat hij hem juist kapot maakt door niet bij hem te zijn (cat)


    veel succes daarmee dan :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik en Linde liggen nu in een breuk en dat kan de relatie tussen Draco en Ginny aan flarden scheuren (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik en Linde liggen nu in een breuk en dat kan de relatie tussen Draco en Ginny aan flarden scheuren (cat)


    hoezo, het zijn toch verschillende rpg's :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    Angstvallig keek ik naar de twee jongens. De een leek nog bozer dan de andere. Ik snap waarom Ralf boos is. Draco begon hem zomaar in elkaar te slaan. Maar waar kwam dat agressie van Draco plotseling vandaan? Wacht waarom dacht ik over een oorzaak wat Draco deed? Helaas was ik het met Draco op dit punt eens. Ralf mocht Draco niet bijten als hij weerwolf was. Het was gevaarlijk en hij kon geschorst worden. 'Blijf van mijn zusje af! Laat haar en Ralf met rust!' mijn broer, Fred kwam aangerend en jaagde Draco met zijn vrienden weg. Ik zou het Draco niet kwalijk nemen als hij vanavond niet zou op komen dagen. Ik zelf zou ook niet moedwillig de dood inlopen.
    ‘Wat wou hij van jullie O shit, moet je naar de ziekenzaal of helen weerwolven?’ bij het laatste kon ik Fred wel op zijn hoofd slaan. Natuurlijk helen weerwolven niet. Het is te merken dat hij niet de slimste op school is. Mijn hand gleed naar een lippen die zojuist door Draco’s lippen betast waren. Hij was alleen gemeen naar Ralf geweest. Naar mij leek hij aardig. Iets wat niet leek te passen. Ik was een Weasley. Hij had een hekel aan alleen mijn achternaam. Dan nog mijn uiterlijk achterwege te laten. Wacht waarom was ik álweer over hem na aan het denken? Met moeite focuste ik op het gesprek van Ralf en George.
    ‘Ik heb geen idee wat er met me aan de hand is en of ik wel goed snik ben, maar ik heb afgesproken met Draco straks bij het verboden bos tijdens de volle maan. Ik kan nu echt niet naar het ziekenzaal of wat dan ook, hij gaat denken dat ik me terugtrek en dat ik bang ben geworden.’ Ik zuchtte.
    ‘Dat denkt hij heus niet, Ralf. Maar je weet niet wat je doet als je weerwolf bent, Ralf. Straks vermoord je hem en ondanks dat Draco een hel is betekend niet dat hij de dood verdiend. Straks word je nog van school gestuurd of erger; geschorst.’

    Haha sorry ik moest dat zinnetje even kopieren (‘x Sorry voor mijn slecht stukje maar ik kan er niet tegen dat Campius niet meer bestaat :x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    hoezo, het zijn toch verschillende rpg's :o


    Maar Linde besluit om een . achter Campius te zetten D: zonder het met mij te bespreken! Campbell gaat dood van verdriet nu en gaat domme dingen doen door haar; Scorpius x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik zal ooit wel een nieuwe rpg openen waar jullie een campius kunnen starten hoor :') ik heb zo een gevoel dat je door die breuk weg gaat rennen van George die wanhopig naar de boekenkast staat te staren (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Maar Linde besluit om een . achter Campius te zetten D: zonder het met mij te bespreken! Campbell gaat dood van verdriet nu en gaat domme dingen doen door haar; Scorpius x.o'


    ohoh wow.. stuur een virtuele roos naar haar met Campius erop staan! overtuig haar dat Campbell hem terug wilt! het is een . voor Scorpius maar een , voor Campbell omdat hij er nu alles aan gaat doen om hem terug te krijgen, JE KUNT HET WEL, IK VERTROUW IN JE!!


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    ik zal ooit wel een nieuwe rpg openen waar jullie een campius kunnen starten hoor :') ik heb zo een gevoel dat je door die breuk weg gaat rennen van George die wanhopig naar de boekenkast staat te staren (cat)


    Hij duwd hem alleen maar in een hete ketel soep waardoor zijn gezicht wegbrand en van de brandwonden sterft; niks ernstigs :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    ohoh wow.. stuur een virtuele roos naar haar met Campius erop staan! overtuig haar dat Campbell hem terug wilt! het is een . voor Scorpius maar een , voor Campbell omdat hij er nu alles aan gaat doen om hem terug te krijgen, JE KUNT HET WEL, IK VERTROUW IN JE!!


    Nee Scorpius doet ze best maar; hij ziet heus wel dat Campbell nu kapot is. Wacht ik kopieer wel wat ze zei; oftewel Scorpius!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    ‘Ik hou van dit meer. Ik kan iedere herinnering opnoemen dat ik hier met jou gezeten had. We waren wel met meer mensen maar dat deerde me niet. Altijd moest ik maar grappen uithalen. Mijzelf bewijzen waar jij soms de dupe van werd omdat jij daar ook op aangekeken werd. Toch liet je mij niet alleen. Iets waardoor ik versterkt werd. Vandaag liet je mij voor het eerst alleen achter. Misschien vertrouw je me niet meer of wil je mij niet.’ Ik kijk om en zie Campbell. Zonder hem te begroeten staar ik weet naar het meer. ‘Maar een ding veranderd niet; waar jij heen zal gaan, zal ik volgen.’ Ik zucht en sta op zodat ik hem aan kan kijken.
    'Gisteren, toen jij jezelf de schuld gaf van wat Austin deed, realiseerde ik me dat ik jou nooit gelukkig kan maken en hoewel het egoïstisch is, kan ik daardoor zelf ook niet helemaal gelukkig zijn samen met jou. Ik blijf het proberen in de hoop dat jij ooit doorhebt dat je het verdient om gelukkig te zijn, maar je lijkt het niet door te hebben. Dat is waarom ik denk dat we beter gewoon vrienden kunnen zijn,' zeg ik. Mijn stem trilt niet, hoewel ik dat wel verwachtte aangezien ik me zo voel. 'En ik weet dat dit ontzettend egoïstisch van mij is en daarom verdien jij beter. Ik hoop echt dat je de juiste vind, Cam.'

    Dit is Scorpius post (duh er staat Scorpius boven) Zeg er wat van D: Dit is on-acceptabel.!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya