• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nu is george in de war. Wat moet hij doen D: George wilt op de gevoelens can Campbell letten zodat hij niets verkeerds doet waardoor campbell zich ongemakkelijk kan voelen. Maar als campbell zijn eigen gevoelens niet eens weet, nja, dan houd het op xq dan staan ze maar daar radeloos elkaar te omhelzen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ga proberen george zijn post nu maar te schrijven x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dan neem je hem vol op zijn mond xd enigste oplossing die ik kan bedenken


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Maar ik ben bang, straks vind Campbell het niet leuk ofzo :(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ikben nu bij het moment aangebroken. Arg, Campbell haat me niet argh! Ik kan dit nirt D: straks gaat hij me haten ;_; oke oke.. ik doe het al..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Doe wat jij wilt he xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dit is zo een moeilijke keuze ;-; het is de keuze der leven en dood.. oke.. klein kusje kan geen kwaad huh? Of ik weet het al!! Jup, ik weet wat hij gaat doen.. denk ik.. post kan over 5 monuten klaar zijn (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ben nu wel nieuwsgierig (x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Dit is zo een moeilijke keuze ;-; het is de keuze der leven en dood.. oke.. klein kusje kan geen kwaad huh? Of ik weet het al!! Jup, ik weet wat hij gaat doen.. denk ik.. post kan over 5 monuten klaar zijn (:



    Dit is njet de rpg van linde he dus deze campbell doet geen avada kedavra xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Ik staarde maar naar mijn schoenen, voor het eerste keer was ik bang om in zijn ogen te kijken. Hij voelt niet hetzelfde als wat ik voor hem voel, nietwaar? Laat staan dat hij iets voor me kan voelen, ik denk niet eens dat hij op jongens valt. Daar kwam ik vandaag wel achter. Net toen ik een stap wilde zetten om weg te gaan lopen, sloeg Campbell zijn armen om me heen en trok me in een omhelzing. Nog een warme gevoel vulde mijn maag, verwarring raasde door me heen en ik wist totaal niet wat Ik moest doen. Waarom omhelst hij me? Is dat iets goeds of iets slechts? Ik zucht en gooi ook mijn armen om me heen. Ik was totaal door de war. Wat moest ik doen? Ik dacht even na maar dat lukte niet. Ik gaf het op. Ik hees mijn hoofd op zodat ik recht in zijn gezicht keek. Onze lippen stonden nu zo dicht bij elkaar, maar een paar millimeter... tot ik mijn lippen op die van hem ZOU plaatsen. Zou. Het raakte alleen de punt aan toen ik weer achteruit deinsde en met een ongemakkelijke blik toekeek. Kom op zeg.. ik wil hem niet weer ongemakkelijk laten voelen.. maar ik kan mezelf hier ook niet echt aan tegenhouden. Ik beet op mijn lip als teken dat ik bijna begon te stressen, en kneep mijn ogen dicht. Weet je wat, vergeten en vergeven? Niet waar?
    'Sorry camp, maar ik moet dit kwijtraken..' Met snelle passen liep ik terug naar Campbell en drukte, Merlijn eindelijk kan ik u bedanken na al deze onvoltooide vragen en antwoorden van u, mijn lippen op die van hem. God, dat hielp me echt. Wat een opluchting... maar, wat denkt Campbell nu? Ik vergat dat zodra mijn hart werd gebombardeerd met allerlei soorten spreuken. Mijn hoofd tolde en mijn hart klopte razendsnel tegen mijn borstkas aan: wat nu?


    Shiiiiiii x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Shiii nu moet ik campbell laten antwoorden xd wtf moet hij doen


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Speech voor campie:

    Campbell campbell, camp, camp camp camp.. aljebloeft haat me niet hiervoor.. ren niet weg en sla nirt in mijn gezicht.

    Dankjewel


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Shiii nu moet ik campbell laten antwoorden xd wtf moet hij doen


    Dat sacht ik dus ook toen je hem, georgie liet knuffelen zonder iets te zeggen x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik weet niet of ik een cage aandurf :o wat denk jij?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Cage is een mooie shipname x)

    Hoezo durf jr hrt nirt aan, mij maakt het nirt uit zolang Campbell niet schreeuernd als een meisje de kamer uit rent. Maar cage is wel leuk, maar het is wat jij wilt, mij maakt echt niets uit. George vind campie leuk, maar wat vind campie nou van hem, dat is de vraag :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••