• Beste users,

    Sinds 28 juli 2013 zijn er nieuwe regels bijgekomen rond kudo's. Deze waren als volgt:
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story of quiz, ook niet in de story of quiz zelf.
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.
    - Het is niet toegestaan om automatische kudolinks te plaatsen op Quizlet. Dat wil zeggen dat je nergens een link mag plaatsen waar iemand op klikt en automatisch een kudo geeft.

    Gevolg na overtreding;
    Quizlet heeft het recht om de kudolink te verwijderen en/of kan een waarschuwing sturen.
    Klik hier voor het nieuwstopic van 28 juli 2013.

    Tot nu toe golden deze regels alleen voor de laatste tien hoofdstukken van elke actieve story. Dit is zo ingesteld, omdat eigenaars van stories met +50 hoofdstukken anders te veel hoofdstukken moesten aanpassen. We zijn nu ongeveer een jaar verder, dus het nieuwe van deze kudo regels is er nu wel af. Daarom hebben we besloten niet alleen naar de laatste tien hoofdstukken te kijken, maar naar alle hoofdstukken. Omdat we niet van jullie willen vragen om al jullie stories langs te lopen op vragen naar kudo's, zullen we alleen kijken naar hoofdstukken die geschreven zijn vanaf 1 januari 2014.


    Voorbeeldjes (die vanaf nu niet meer toegestaan zijn):
    - "Kudo? (A)"
    - "Ga/wil je me een kudo geven?"
    - "Ik ga pas verder bij 10 kudo's"
    - "Ik begin de story pas als ik in de top heb gestaan"
    - "[ url=link naar een kudo geven] Woord[ /url]"

    Als er nog andere vragen zijn over de nieuwe regels, kunnen die in dit topic gesteld worden.

    Groetjes,
    De Mods


    -

    Handig! ^^

    Vraag over kudo's; Stel je voor dat ik in een afgelopen verhaal van mij gevraagd heb om kudo's, moet ik dat dan ook gaan veranderen?


    wat was dit ookalweer

    Mooi dat jullie het nu helemaal forceren. Weg met die bullshit, huppakee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Mooi dat jullie het nu helemaal forceren. Weg met die bullshit, huppakee.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tenace schreef:
    Handig! ^^

    Vraag over kudo's; Stel je voor dat ik in een afgelopen verhaal van mij gevraagd heb om kudo's, moet ik dat dan ook gaan veranderen?

    In het beginpost staat:
    Omdat we niet van jullie willen vragen om al jullie stories langs te lopen op vragen naar kudo's, zullen we alleen kijken naar hoofdstukken die geschreven zijn vanaf 1 januari 2014.

    Dus alles vanaf 1 januari ook al is dat meer dan de helft van de story.


    -

    Ik meld het sowieso altijd (Als ik het toevallig zie). Voor zover ik weet heb ik er zelf nog nooit om gevraagd, aangezien ik zelf vind dat mensen kudo's moeten geven als ze een verhaal echt goed vinden. Anders is het ook niks meer waard, als mensen alleen kudo's geven omdat ik/jij dat wilt. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Goed zo! *O*


    26 - 02 - '16

    Dauth schreef:
    Mooi dat jullie het nu helemaal forceren. Weg met die bullshit, huppakee.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik was even in de war omdat deze regels er al veel langer zijn, maar goed dat jullie duidelijk laten weten dat jullie het wat uitbreiden. Lijkt me ook niet meer dan logisch, eigenlijk. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Goed dat de regels nu nog eens worden herhaald, want het komt nog vaak voor dat mensen vragen om Kudo's...

    Dauth schreef:
    Mooi dat jullie het nu helemaal forceren. Weg met die bullshit, huppakee.


    - I solemnly swear that I am up to no good ° mischief managed

    Komt de oude Top Stories/Quizzen Vandaag nu ook weer terug?
    Je mag nu toch niet meer vragen om kudo's, dus kudo's zullen rechtvaardiger zijn.
    En het is veel leuker om een echte top 7 te hebben, dan random dingen te zien die maar 1 kudo hebben..
    Ik vind dat 'de top' van nu niet echt meer een betekenis heeft eigenlijk.
    Maar dat is maar mijn mening.


    I want to have adventures with you.

    Traffic schreef:
    Komt de oude Top Stories/Quizzen Vandaag nu ook weer terug?
    Je mag nu toch niet meer vragen om kudo's, dus kudo's zullen rechtvaardiger zijn.
    En het is veel leuker om een echte top 7 te hebben, dan random dingen te zien die maar 1 kudo hebben..
    Ik vind dat 'de top' van nu niet echt meer een betekenis heeft eigenlijk.
    Maar dat is maar mijn mening.


    Als je op de top klikt, dan heb je nog steeds dat de stories met de meeste hoeveelheid kudo's bovenaan staan. En het frauderen met de kudo's was maar een deel van waarom de top zo is en de top zal ook zo blijven. Deze regels waren er ook al voordat de top veranderde, dus enkel omdat we deze regels nu strenger handhaven, zal dit geen effect hebben op de top.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind dat kudogevraag wel vaker irritant, en hopelijk doe ik er zelf ook niet aan. ( Het jammere is dat het vragen naar die kudo's ook nog eens heel vaak helpt... op de een of andere manier :')
    Is het trouwens mogelijk om jezelf een kudo te geven? (Ik zou het zelf nooit doen, maar ik vraag het me wel af...)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Huh? Deze regels golden toch al? Nou jaaaaaa, in ieder geval vind ik deze regels meer dan logisch. ^^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Huh? Deze regels golden toch al? Nou jaaaaaa, in ieder geval vind ik deze regels meer dan logisch. ^^

    Ja idd, maar ze gaan ze nu wat strenger handhaven, waar ik wel blij mee ben(:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…