• Beste users,

    Sinds 28 juli 2013 zijn er nieuwe regels bijgekomen rond kudo's. Deze waren als volgt:
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story of quiz, ook niet in de story of quiz zelf.
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.
    - Het is niet toegestaan om automatische kudolinks te plaatsen op Quizlet. Dat wil zeggen dat je nergens een link mag plaatsen waar iemand op klikt en automatisch een kudo geeft.

    Gevolg na overtreding;
    Quizlet heeft het recht om de kudolink te verwijderen en/of kan een waarschuwing sturen.
    Klik hier voor het nieuwstopic van 28 juli 2013.

    Tot nu toe golden deze regels alleen voor de laatste tien hoofdstukken van elke actieve story. Dit is zo ingesteld, omdat eigenaars van stories met +50 hoofdstukken anders te veel hoofdstukken moesten aanpassen. We zijn nu ongeveer een jaar verder, dus het nieuwe van deze kudo regels is er nu wel af. Daarom hebben we besloten niet alleen naar de laatste tien hoofdstukken te kijken, maar naar alle hoofdstukken. Omdat we niet van jullie willen vragen om al jullie stories langs te lopen op vragen naar kudo's, zullen we alleen kijken naar hoofdstukken die geschreven zijn vanaf 1 januari 2014.


    Voorbeeldjes (die vanaf nu niet meer toegestaan zijn):
    - "Kudo? (A)"
    - "Ga/wil je me een kudo geven?"
    - "Ik ga pas verder bij 10 kudo's"
    - "Ik begin de story pas als ik in de top heb gestaan"
    - "[ url=link naar een kudo geven] Woord[ /url]"

    Als er nog andere vragen zijn over de nieuwe regels, kunnen die in dit topic gesteld worden.

    Groetjes,
    De Mods


    -

    Maka schreef:
    Ik vind dat kudogevraag wel vaker irritant, en hopelijk doe ik er zelf ook niet aan. ( Het jammere is dat het vragen naar die kudo's ook nog eens heel vaak helpt... op de een of andere manier :')
    Is het trouwens mogelijk om jezelf een kudo te geven? (Ik zou het zelf nooit doen, maar ik vraag het me wel af...)


    Dat is niet mogelijk, nee.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Dat is niet mogelijk, nee.

    ah, gelukkig :')


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yoda schreef:
    (...)

    Als je op de top klikt, dan heb je nog steeds dat de stories met de meeste hoeveelheid kudo's bovenaan staan. En het frauderen met de kudo's was maar een deel van waarom de top zo is en de top zal ook zo blijven. Deze regels waren er ook al voordat de top veranderde, dus enkel omdat we deze regels nu strenger handhaven, zal dit geen effect hebben op de top.


    Oké, sure.
    Bedankt voor het antwoord, jammer.


    I want to have adventures with you.

    Beter!!
    Je word er echt helemaal gek van soort als mensen dat vragen of doen


    Believe in you, believe in life, believe in tomorrow, believe in everything you do ~ Bill Kaulitz

    Waar staat de top eigenlijk? Ik zie hem niet meer :x.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    Waar staat de top eigenlijk? Ik zie hem niet meer :x.


    Onderaan de pagina, maar dat heeft verder niks met dit topic te maken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb nu net iemand zijn verhaal gelezen waar er achter gevraagd wordt achter kudo's moet ik dat dan melden?


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    iDentityxArt schreef:
    Ik heb nu net iemand zijn verhaal gelezen waar er achter gevraagd wordt achter kudo's moet ik dat dan melden?


    Ja.


    26 - 02 - '16

    Die kudo's bommen me eigenlijk helemaal geen zak meer.=') Sinds de nieuwe top en nieuwe lay out kijk ik er helemaal niet meer naar om, wat is er nou leuk aan een top waarin niet eens de stories met de meeste kudo's staan? Ik bedoel maar, kudo's zijn helemaal geen garantie meer dat je erin komt terwijl er ondertussen wel stories staan met 1 kudo die niemand leest.


    You were born original, don't die as a copy.

    iDentityxArt schreef:
    Ik heb nu net iemand zijn verhaal gelezen waar er achter gevraagd wordt achter kudo's moet ik dat dan melden?

    Dat zou wel tof zijn ja =). Zo help je quizlet mee op orde te brengen =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik snap eigenlijk niet wat er verkeerd is aan het vragen van een kudo. De lezers beslist nog steeds zelf of wij als schrijvers, die kudo verdienen of niet.
    Als je er naar zou vragen en je krijgt em is het goed, zo niet, is het ook goed....

    MeHeartZiam schreef:
    Ik snap eigenlijk niet wat er verkeerd is aan het vragen van een kudo. De lezers beslist nog steeds zelf of wij als schrijvers, die kudo verdienen of niet.
    Als je er naar zou vragen en je krijgt em is het goed, zo niet, is het ook goed....


    Sommige mensen zouden zich bijvoorbeeld schuldig kunnen voelen als ze 'm dan niet geven, en het is ook gewoon alsof, om een voorbeeld te geven, een winkel aan z'n klant zou vragen reclame te maken bij andere mensen. Denk ik, ik weet het niet zeker.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    COBAlN schreef:
    (...)

    Sommige mensen zouden zich bijvoorbeeld schuldig kunnen voelen als ze 'm dan niet geven, en het is ook gewoon alsof, om een voorbeeld te geven, een winkel aan z'n klant zou vragen reclame te maken bij andere mensen. Denk ik, ik weet het niet zeker.


    Als een winkel dat zou doen kan de klant nog altijd beslissen of hij inderdaad die reclame wil maken of niet. :)
    Nouja regels zijn regels, ik zal ze na leven, omdat het moet, maar uiteindelijk blijf ik het ergens een beetje belachelijk vinden. Een lezer wordt nooit verplicht, er wordt naar gevraagd, maar verplichten is het niet. achjha ieder zijn mening :)

    MeHeartZiam schreef:
    Ik snap eigenlijk niet wat er verkeerd is aan het vragen van een kudo. De lezers beslist nog steeds zelf of wij als schrijvers, die kudo verdienen of niet.
    Als je er naar zou vragen en je krijgt em is het goed, zo niet, is het ook goed....

    Om eerlijk te zijn? Ik erger me er altijd dood aan als mensen bij elk hoofdstuk om kudo's vragen en ze anders niet verder gaan. Kudo's horen uit mensen zelf te komen. Niet omdat het van de schrijver moet. Ik geef juist altijd geen kudo's als mensen erom vragen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!