• Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:

    Louis Tomlinson
    Harry Styles
    Zayn Malik
    Liam Payne
    Niall Horan

    Meiden:

    Zus Louis -
    Zus Harry - Butera
    Zus Zayn -
    Zus Liam - Eighteen
    Zus Niall -

    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen)
    - Regelmatig blijven reageren! Ik houd rekening met eventuele vakanties
    - Minimum van een post zijn 200 woorden
    - Er wordt een praattopic aangemaakt, dus niet in het speeltopic OOC praten
    - Goed gebruik maken van interpunctie

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 16:34 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Maak ervan wat je kunt. Ik heb zelf nu ook nog een pww.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik maak m morfen of ik moet naar t ziekenhuis dan overmorgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wie blijft er nog over van die zussen,want ik wil wel een zus reserveren

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 21:19 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Alleen als het kan


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    volgens mij zijn alle zusjes weg :$


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    oeh I like it laat me iets weten als er nog een zus vrij komt :)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins



    Valentina Tomlinson is een 19 jarig meisje die haar dagen graag vult met alles waar ze plezier in kan hebben. Haar 1.63 maakt haar niet de grootste van de wereld maar 52 kilootjes zorgen wel voor een slank postuur en een lichaam dat in evenwicht is. Voor haar vrije tijd gaat Valentina graag hardlopen, want beweging blijft een belangrijk ding. Ook is het goed om conditie op te bouwen zodat je gewoon de hele dag door aan een stuk door kunt gaan winkelen, lachen en plezier maken, want ook dat valt bij haar in de smaak. Het meisje heeft een lichte huidskleur, bruine ogen en van nature bruin haar dat in lange lokken tot halverwege haar rug valt.
    Valentina is het meisje dat niet altijd bij de les is, en dus soms wat dommere opmerkingen maakt omdat ze niet oplet en dus eigenlijk niet goed weet wat ze zegt. Het is niet altijd slim maar wel een eigenschap waar ze vaak zelf nog wel om kan lachen achteraf. Ondanks dat ze graag met vrienden is en het gezellig heeft is het geen meelopertje. Als ze het ergens mee oneens is of ergens niet aan mee wil doen loopt ze niet achter de rest aan omdat het wel haar vrienden zijn. Dat moesten ze dan maar leren accepteren.

    ehm rest find out?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Is nog een van de jongens vrij?


    Bowties were never Cooler

    meerdere geloof ik


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign


    Naam: Louis William Tomlinson.
    Leeftijd: 22 jaar, geboren op 24 december.
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra: Het is over het algemeen bekend dat Louis biseksueel is.

    - Post aangepast vanwege plagiaat -

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 15:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 juli 2014 - 17:28 ]

    O.O das laang


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    T klinkt misschien raar, maar jou lou lijkt extreem erg, letterlijk in woorden, op mijn standaard lou. Is dit toeval?


    Bowties were never Cooler


    Chloe Horan, de tweelingzus van Niall, Niall is 7 minuten ouder daar word ze vaak mee geplaagd, Chloe is 20 jaar en geboren op 13 September 1993, Chloe Horan is ongeveer 1,71 m, Chloe weegt 59 kilo ze is niet te ligt en niet zwaar. Chloe is gevoelig net als haar broer ze snel onzeker van haar haar wat als het niet goed zit of als haar kleren niet leuk zijn, ze kan ook erg snel boos worden als ze boos is is ze gelijk arrogant ze lijkt dan even totaal iemand anders. Chloes haar is Zwart van binnen en blond van buiten, dat zwarte zie he bij haar niet zo goed ook is Chloes blond wat donkerder en dat van haar broer wat lichter, chloe draagt vaak hippe moderne kleren die niet duur zijn maar wel mooi. Chloe zingt ook maar ze houd het geheim niemand in haar familie weet dat Chloe goed zingt, in haar vrije tijd is Chloe vaak op de sportschool ze doet daar aan fitness en zwemmen, Veder danst Chloe ook. Chloe gaat vaak mee met haar broer naar concerten, interviews, meeting enzovoort, Chloe weet dat Niall niet zonder haar kan daarom gaat ze vaak mee ze weet ook wel wanneer ze hem met rust moet laten. Chloe mocht eerst niemand van de band maar na een paar maanden leerde ze ze beter kenen, Chloe werd verliefd op Harry ze praat alleen nog maar over Harry thuis Harry zus, Harry zo iedereen werd er gek van toen is ze er maar mee gestopt want niemand luisterde meer naar haar, Haar broer kwam er achter dat Harry vreemd ging ze geloofde dat niet.


    Ik hoop dat het goed is en is het niet goed wil dat dan zeggen dan verander ik het

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 21:30 ]


    A horse of course

    KodaIine schreef:
    T klinkt misschien raar, maar jou lou lijkt extreem erg, letterlijk in woorden, op mijn standaard lou. Is dit toeval?


    Idk, ik ken jou 'louis' niet dus heb geen idee.

    Lijkt me sterk wat hij is precies hetzelfde.


    Bowties were never Cooler