• Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:

    Louis Tomlinson
    Harry Styles
    Zayn Malik
    Liam Payne
    Niall Horan

    Meiden:

    Zus Louis -
    Zus Harry - Butera
    Zus Zayn -
    Zus Liam - Eighteen
    Zus Niall -

    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen)
    - Regelmatig blijven reageren! Ik houd rekening met eventuele vakanties
    - Minimum van een post zijn 200 woorden
    - Er wordt een praattopic aangemaakt, dus niet in het speeltopic OOC praten
    - Goed gebruik maken van interpunctie

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 16:34 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    De manier waarop. Je kunt ook zeggen van goh he, Jantje, ik zie dat je dit of dit fout doet misshcien kun je daar op letten. Desnoods in PB
    Nee Bam Ik irriteer me aan


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    (...)

    Jij kunt wel mooi zeggen ik wil niet als een bitch voorkomen, maar dat doe je mooi even wel. Daarbij Butera, heeft ieder zijn eigen manier van schrijven en als jij er last van hebt, ga je lekker weg want een ander hoeft zich niet aan te passen aan jou. En je kunt me niet vertellen dat deze reactie van jou wel een goede indruk achterlaat.


    Sorry, ik ben een totale buitenstaander hierin - klikte alleen maar om te zien of deze roleplay iets voor mij was, maar het zit al vol helaas -
    Maar ik moest stiekem even giechelen toen ik zag dat je ineens in dit bericht wel hoofdletters en punten gebruikt.

    Trouwens, interpunctie is gewoon heel erg belangrijk.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Sevina schreef:
    (...)

    Sorry, ik ben een totale buitenstaander hierin - klikte alleen maar om te zien of deze roleplay iets voor mij was, maar het zit al vol helaas -
    Maar ik moest stiekem even giechelen toen ik zag dat je ineens in dit bericht wel hoofdletters en punten gebruikt.

    Trouwens, interpunctie is gewoon heel erg belangrijk.


    Ik ben het met haar eens. Je valt haar opeens aan terwijl ze niemand aanwees.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Appelboompje schreef:
    (...)

    Jij kunt wel mooi zeggen ik wil niet als een bitch voorkomen, maar dat doe je mooi even wel. Daarbij Butera, heeft ieder zijn eigen manier van schrijven en als jij er last van hebt, ga je lekker weg want een ander hoeft zich niet aan te passen aan jou. En je kunt me niet vertellen dat deze reactie van jou wel een goede indruk achterlaat.
    Echt, ik ga niet eens de moeite doen om op jouw te reageren. Echt heel onvolwassen gedrag dit. Ik zeg alleen dat het gewoon niet leuk is om een tekst te lezen zonder punten en een foute interpunctie. Daar is niks een 'eigen manier van schrijven' aan, want dat doet gewoon niemand, maar laat dit maar achterwege. Ik hoef geen ruzie voordat een RPG begonnen is. En met die PB los je ook werkelijk niks op.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 21:17 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    prima gaan w het gewoon op deze manier doen, stik in die interpunctie
    de manier waarop ze dat doet gaat het me om


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Bovendien staat er bij de regels dat goede interpunctie een vereiste is, dus om nu te gaan zeggen: oh, ik pas me niet aan blah blah -- doe even normaal, voor andere mensen in een rpg is het echt een stoorzender als we je stukje niet normaal kunnen lezen.

    Overigens, laat het me weten als er nog een rol vrijkomt of iets dergelijks.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Appelboompje schreef:
    De manier waarop. Je kunt ook zeggen van goh he, Jantje, ik zie dat je dit of dit fout doet misshcien kun je daar op letten. Desnoods in PB
    Nee Bam Ik irriteer me aan


    Ik kom ook even binnenvallen, - net zoals Sevina gewoon een buitenstaander - en er is nooit gezegd dat het voor jou bedoeld is, waarom zo aangevallen?


    That is a perfect copy of reality.

    Appelboompje schreef:
    prima gaan w het gewoon op deze manier doen, stik in die interpunctie
    de manier waarop ze dat doet gaat het me om


    Als je zo doorgaat schop ik je uit deze RPG. Ik vind interpunctie namelijk belangrijk en je gaat niet iemand aanvallen terwijl ze niks tegen iemand zei.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Het gaat me er niet om tegen wie maar de manier waarop


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Mag ik iemand, eighteen?


    Bowties were never Cooler

    Appelboompje schreef:
    Het gaat me er niet om tegen wie maar de manier waarop


    Mag ik vragen wat daar zo erg aan is? Ik vind namelijk persoonlijk dat een PB vervelender is dan in een topic, want dan is het persoonlijk bedoeld.


    That is a perfect copy of reality.

    Mijn mening is gewoon dat ondanks dat er staat ik wi niet als een bitch overkomen ik het gewoon een bitch opmerking vind klaar.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    Mijn mening is gewoon dat ondanks dat er staat ik wi niet als een bitch overkomen ik het gewoon een bitch opmerking vind klaar.


    Een 'bitch-opmerking' zou iets zijn zoals: Oh die Appelboombje is echt een sukkel, ze gebruikt geen interpunctie en ze is zeventien, omfg.
    Ik had eerlijk gezegd precies hetzelfde gezegd als haar als ik in dit rpg zat, bovendien heeft ze niet jouw naam erbij gezet, ze doelde op meerdere mensen. Er zijn zat rpg's op het internet die nieuwelingen die weigeren interpunctie te handhaven verwelkomen, neem daar eens een kijkje zou ik zeggen.

    Dat betekent niet dat ik zelf geen groentje ben geweest, zeker niet. Maar neem van mij iets aan, als je wil groeien als rpg'er, omarm dan interpunctie.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 21:33 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Appelboompje schreef:
    Het gaat me er niet om tegen wie maar de manier waarop
    En ik dacht nog dat ik het best wel netjes verwoordde.
    ---

    Maar ja. Ik wist/verwachtte niet dat er zo'n groot ophef zou ontstaan. Ik bedoelde het echt niet aanvallend.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Geen interpunctie/slechte interpunctie is erg irritant en vaak verwarrend. Net als sms taal. Daarbij staat het in de regels, zoizo bijna overal ook met ABN erbij. Nu ben ik een zware dislect en mijn spelling, en ook schrijfstijl, laat veel te wensen over, maar ik probeer het wel. Toch heb ik liever dat ieman me erop wijst dan dat mensen zich aan me irriteren. Maar dat ben ik persoonlijk.

    Ook vind ik dat ze het netjes heeft verwoord

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 21:38 ]


    Bowties were never Cooler