• Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:

    Louis Tomlinson
    Harry Styles
    Zayn Malik
    Liam Payne
    Niall Horan

    Meiden:

    Zus Louis -
    Zus Harry - Butera
    Zus Zayn -
    Zus Liam - Eighteen
    Zus Niall -

    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen)
    - Regelmatig blijven reageren! Ik houd rekening met eventuele vakanties
    - Minimum van een post zijn 200 woorden
    - Er wordt een praattopic aangemaakt, dus niet in het speeltopic OOC praten
    - Goed gebruik maken van interpunctie

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 16:34 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Shit, had graag Niall zijn zusje gehad. Ach, toch maar mijn topics.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Le sexy Niall James Horan
    Nationaliteit: Proud IrishBritish
    Leeftijd:20 jaar 13 september is hij jarig
    Beroep:Zanger in de boyband One Direction
    Karakter: in het begin is hij vaak verlegen. Dit komt omdat hij begin One Direction meer haat had dan de rest en daardoor is hij onzeker. Hij wilt weten hoe mensen over hem denken. Als hij je goed kent zal hij je alles vertellen. Hij heeft Ozo zijn hypere buien. Niall is graag iemand die om de meest onzinnige dingen lacht. Niall is heel erg snel bang te krijgen maar hij zou wel alles doen voor zijn vroenden en familie. Niall is heel erg zorgzaam, liever dat hij zich rot voelt en iemand anders blij voelt dan andersom. Niall is erg spontaan en open. Qua liegen kan Niall het wel een beetje maar niet geweldig goed. Door zijn lichte huidskleur veraadt hij zich zelf door rode wangen te krijgen. Niall houd erg van knuffelen en zal bij een ontmoeting ook sneller knuffelen dan een hand geven. HIj vind het heerlijk als iemand door zijn haren gaat. Verder is Niall erg muzikaal, hij speelt erg lang al gitaar en ook speelt hij een klein beetje drum en de piano. Niall vind het niet zo erg dat hij veel minder solo's heeft dan de rest aangezien hij niet zo zelf verzekerd is. Hij is alleen tevreden met zijn ogen en nu tegenwoordig met zijn tanden ook wel maar zijn lichaam totaal niet. Inmiddels is hij door het harde trainen en sporten , waar hij stiekem een hekel aan heeft, aardig gespierd geworden maar hij blijft vinden dat hij niet gespierd is en wat mollig. Hij vergelijkt zich vaak met de andere jongens. Niall kan verder als het moet heel erg serieus zijn en zich als een volwassen gedragen maar meestal is hij de kinderlijke , speelse, lawaaierige en flauwe Niall die graag eet
    Uiterlijk + Foto:

    Niall heeeft heldere blauwgroene ogen. Zijn haar staat overeind met onder bruin en dit loopt op naar blond wat geverfd is. Niall is 1,71 m lang en kan eten wat hij wilt naar hij is erg mager em licht. Hij heeft graag zijn rode vest met polo en witte supras . Hij lijkt aardig veel op zijn zusje. aan. Ook heeft Niall een beugel gehad.
    Familie: 1 broer 22 Greg die weer in Ierland woont. Zijn ouders Bobby en Maura die gescheiden zijn. Met zijn zusje heeft hij een hele sterke band. Ten eerste ze zijn een tweeling . Niall is zeven minuten ouder dan Chloe waarmee hij haar ook maar al te graag plaagt. Chloe is veel bij hem, ze gaat vaaak mee met delen van de tour, mee naar interviews, concerten, meetings enzovoort. Niall wilde liever niet dat zijn zusje teveel in de spothlight stond aangezien Chloe net als Niall erg gevoelig is en ook niet te snel tevreden is over zich zelf. Omdat Niall al snel merkte hoe moeilijk de wereld is besloot hij het zo te houden. Hij weet dat in het begin ze neimand mocht omdat ze zo close waren. Als Chloe er niet is mist Niall haar vreselijk. De teddybeer die Chloe hem gaf toen ze zeven werden heeft hij nog altijd bij zich en knuffelt deze meestal als ze er niet bij is. Niall vind het niet zo erg dat Chloe verliefd werd op Harry maar nadat hij vreemd ging en hij zag hoeveel pijn zijn zusje had besloot hij dat hij niet goed genoeg was voor haar en besluit ze elkaar te verbieden om te daten. Niall wilt niet dat zijn zusje pijn heeft en vertrouwd Harry niet geheel meer door zijn actie.


    [ een aantal dingen moet Chloe haar speelster even nog lezen en goed keuren , als er dingen zijn waarmee ze het n iet eens is verander ik het


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Naam: Le sexy Niall James Horan
    Nationaliteit: Proud IrishBritish
    Leeftijd:20 jaar 13 september is hij jarig
    Beroep:Zanger in de boyband One Direction
    Karakter: in het begin is hij vaak verlegen. Dit komt omdat hij begin One Direction meer haat had dan de rest en daardoor is hij onzeker. Hij wilt weten hoe mensen over hem denken. Als hij je goed kent zal hij je alles vertellen. Hij heeft Ozo zijn hypere buien. Niall is graag iemand die om de meest onzinnige dingen lacht. Niall is heel erg snel bang te krijgen maar hij zou wel alles doen voor zijn vroenden en familie. Niall is heel erg zorgzaam, liever dat hij zich rot voelt en iemand anders blij voelt dan andersom. Niall is erg spontaan en open. Qua liegen kan Niall het wel een beetje maar niet geweldig goed. Door zijn lichte huidskleur veraadt hij zich zelf door rode wangen te krijgen. Niall houd erg van knuffelen en zal bij een ontmoeting ook sneller knuffelen dan een hand geven. HIj vind het heerlijk als iemand door zijn haren gaat. Verder is Niall erg muzikaal, hij speelt erg lang al gitaar en ook speelt hij een klein beetje drum en de piano. Niall vind het niet zo erg dat hij veel minder solo's heeft dan de rest aangezien hij niet zo zelf verzekerd is. Hij is alleen tevreden met zijn ogen en nu tegenwoordig met zijn tanden ook wel maar zijn lichaam totaal niet. Inmiddels is hij door het harde trainen en sporten , waar hij stiekem een hekel aan heeft, aardig gespierd geworden maar hij blijft vinden dat hij niet gespierd is en wat mollig. Hij vergelijkt zich vaak met de andere jongens. Niall kan verder als het moet heel erg serieus zijn en zich als een volwassen gedragen maar meestal is hij de kinderlijke , speelse, lawaaierige en flauwe Niall die graag eet
    Uiterlijk + Foto:

    Niall heeeft heldere blauwgroene ogen. Zijn haar staat overeind met onder bruin en dit loopt op naar blond wat geverfd is. Niall is 1,71 m lang en kan eten wat hij wilt naar hij is erg mager em licht. Hij heeft graag zijn rode vest met polo en witte supras . Hij lijkt aardig veel op zijn zusje. aan. Ook heeft Niall een beugel gehad.
    Familie: 1 broer 22 Greg die weer in Ierland woont. Zijn ouders Bobby en Maura die gescheiden zijn. Met zijn zusje heeft hij een hele sterke band. Ten eerste ze zijn een tweeling . Niall is zeven minuten ouder dan Chloe waarmee hij haar ook maar al te graag plaagt. Chloe is veel bij hem, ze gaat vaaak mee met delen van de tour, mee naar interviews, concerten, meetings enzovoort. Niall wilde liever niet dat zijn zusje teveel in de spothlight stond aangezien Chloe net als Niall erg gevoelig is en ook niet te snel tevreden is over zich zelf. Omdat Niall al snel merkte hoe moeilijk de wereld is besloot hij het zo te houden. Hij weet dat in het begin ze neimand mocht omdat ze zo close waren. Als Chloe er niet is mist Niall haar vreselijk. De teddybeer die Chloe hem gaf toen ze zeven werden heeft hij nog altijd bij zich en knuffelt deze meestal als ze er niet bij is. Niall vind het niet zo erg dat Chloe verliefd werd op Harry maar nadat hij vreemd ging en hij zag hoeveel pijn zijn zusje had besloot hij dat hij niet goed genoeg was voor haar en besluit ze elkaar te verbieden om te daten. Niall wilt niet dat zijn zusje pijn heeft en vertrouwd Harry niet geheel meer door zijn actie.


    [ een aantal dingen moet Chloe haar speelster even nog lezen en goed keuren , als er dingen zijn waarmee ze het n iet eens is verander ik het


    Ik vind alles goed ik pas mijne dan wel wat aan ;-)


    A horse of course

    persoontjes :D gezelliger en gezelliger :D

    maar eh is het niet een idee om in d ebeginpost iig even aan te geven wat er wel en niet beschikbaar is? Ik zie steeds iedereen vragen of er nog wat beschikbaar is en dat zal er uitgerekend zijn want volgens mij is op Niall en Louis na niemand in beslag van de jongens.. Maar ik kan me voorstellen dat nieuwe mensen geen zin hebben om elke keer alles na te lezen... :$

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 21:10 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Euh ja. Ik heb nog steeds pww en ik moet nu echt leren. Misschien ga ik het vanavond nog veranderen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    MoonEye schreef:
    (...)

    Ik vind alles goed ik pas mijne dan wel wat aan ;-)
    super mocht je iets willeb bespreken merk ik het wel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    hahaha was niet aanvallend bedoeld hoor :p maar leek me wel handig hihi


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Heb zin in drze rpg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    me2 maar dan moeten de rollen wel vol en ingevuld want anders komt er denk ik zo weinig van :3


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik heb mijne ingevuld en vroeg of die goed was maar heb geen reactie gehad


    A horse of course

    Naam: Nadia Malik.
    Rol: Zusje Zayn, vriendin Liam.
    Leeftijd: 17, word 19 augustus 18.
    Uiterlijk:


    Hoewel Zayn een duidelijke getinte huid en zwart haar heeft, heeft Nadia dat minder. Ze heeft lang en donkerbruin golvend haar wat vaak gewoon losjes over haar schouders hangt. Haar fel blauwe ogen vallen erg op, maar laten niet zien hoe ze zich echt voelt. Enkel mensen die er echt naar kijken en haar goed kennen zullen haar emoties erin kunnen lezen.
    Ze is vrij klein en is dun, maar vrouwelijke vormen heeft ze zeker. Haar armen en benen zijn op een normale lengte haar lippen neigen iets meer naar rood.

    Innerlijk:
    - Gul. Het liefste zou ze met alles delen, zoals mensen dingen met haar deelden. Een keer trakteren op iets of als verassing ergens naar toe is geen probleem van haar. Hoewel ze daarin soms te ver gaat en zichzelf nog wel eens vergeet.
    - Goedgelovig. Door haar naïviteit geloofd ze veel dingen die mensen haar vertellen, hoe duidelijk het ook een leugen is. Ze doet wat anderen haar vragen omdat ze anderen misschien wel willen helpen. Verdere bedoelingen ziet ze er ook nooit achter. Daardoor kan ze snel
    - Gesloten. Hoewel ze weinig problemen had, had ze er natuurlijk wel eens een paar. In de tijden dat ze zich soms niet heel goed voelde liet ze zichzelf toch maar stralen, omdat ze het toch nooit wou vertellen aan anderen.
    - Vergeetachtig. Dingen kan je haar duizenden keren vertellen, maar het zal bijna niet bij haar blijven. Vaak zet ze daarom dingen in haar telefoon, zodat ze het altijd ergens heeft staan.
    - Sfeerbrengent. Waar zij komt is vaak een hoop gezelligheid te vinden. Met haar warme persoonlijkheid en vriendelijke lach brengt ze mensen naar elkaar toe en breekt vaak het ijs. Waardoor veel gezelligheid komt en er altijd wel lol te vinden is.

    Verleden: Vroeger is ze altijd goed behandeld, nooit heeft ze problemen met haar familie of school gehad. Ze had het leven waar genoeg mensen maar van konden dromen. Ze kon gaan en staan waar ze wou, zonder gezeur.
    Maar hoewel haar leven zo perfect leek, voelde het niet zo aan voor haar. Vaak voelde ze zich alleen maar ingesloten door de perfecte glimlach en de altijd vriendelijke en lieve opmerkingen. Daardoor was die glimlach steeds minder op haar gezicht te zien. Van binnen brak het haarzelf vanbinnen waardoor het soms met haar school slechter ging. Maar door haar doorzettingsvermogen is ze erboven gekomen en kon ze meer genieten van het leven.

    Extra: Ze is echt een buitenmens, binnen zitten is niets voor haar.


    wat was dit ookalweer

    Sorry dat ik dit zeg, maar ik irriteer mij mateloos aan sommige van jullie hun interpunctie in het topic. Ik wil niet als een bitch voorkomen, want mijn interpunctie is ook niet altijd even goed, maar kom op? Hoe vergeet je een punt of ga je SMS - taal gebruiken? Je wilt toch wel een goeie indruk achterlaten? Sorry, het moest er even uit. Ik hoef geen ruzie of zo.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    Sorry dat ik dit zeg, maar ik irriteer mij mateloos aan sommige van jullie hun interpunctie in het topic. Ik wil niet als een bitch voorkomen, want mijn interpunctie is ook niet altijd even goed, maar kom op? Hoe vergeet je een punt of ga je SMS - taal gebruiken? Je wilt toch wel een goeie indruk achterlaten? Sorry, het moest er even uit. Ik hoef geen ruzie of zo.


    Gaat het over mij? Want ik probeer er wel altijd op te letten maar soms lukt het niet zo geweldig. ;x


    wat was dit ookalweer

    Butera schreef:
    Sorry dat ik dit zeg, maar ik irriteer mij mateloos aan sommige van jullie hun interpunctie in het topic. Ik wil niet als een bitch voorkomen, want mijn interpunctie is ook niet altijd even goed, maar kom op? Hoe vergeet je een punt of ga je SMS - taal gebruiken? Je wilt toch wel een goeie indruk achterlaten? Sorry, het moest er even uit. Ik hoef geen ruzie of zo.


    Jij kunt wel mooi zeggen ik wil niet als een bitch voorkomen, maar dat doe je mooi even wel. Daarbij Butera, heeft ieder zijn eigen manier van schrijven en als jij er last van hebt, ga je lekker weg want een ander hoeft zich niet aan te passen aan jou. En je kunt me niet vertellen dat deze reactie van jou wel een goede indruk achterlaat.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    (...)

    Jij kunt wel mooi zeggen ik wil niet als een bitch voorkomen, maar dat doe je mooi even wel. Daarbij Butera, heeft ieder zijn eigen manier van schrijven en als jij er last van hebt, ga je lekker weg want een ander hoeft zich niet aan te passen aan jou. En je kunt me niet vertellen dat deze reactie van jou wel een goede indruk achterlaat.


    Gewoon maar even een vraag. Wat is het gemene wat ze heeft gezegd? Ze heeft niemand persoonlijk aangesproken en zegt het over mensen in het algemeen. Dus ik snap jouw punt weer niet x)


    wat was dit ookalweer