• Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:

    Louis Tomlinson
    Harry Styles
    Zayn Malik
    Liam Payne
    Niall Horan

    Meiden:

    Zus Louis -
    Zus Harry - Butera
    Zus Zayn -
    Zus Liam - Eighteen
    Zus Niall -

    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen)
    - Regelmatig blijven reageren! Ik houd rekening met eventuele vakanties
    - Minimum van een post zijn 200 woorden
    - Er wordt een praattopic aangemaakt, dus niet in het speeltopic OOC praten
    - Goed gebruik maken van interpunctie

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 16:34 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dat ben ik ook wel met je eens Miriam (of was het met een J....) maar de manier waarom irriteert me mateloos. Ik vind het gewoon een onwijze bitchopmerking en dat heb ik duidelijk gemaakt, punt uit.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Willen jullie nu ophouden met ruzie maken? Dit is niet leuk voor de topicmaakster, en ook niet voor de anderen die hier alleen maar gezellig willen RPG'en.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 21:41 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Eighteen, is er nog een rol vrij?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ben ik goed en zo ja zou je mij er bij willen zetten. Ik heb mijnen volgens mij op de 2 pagina staan


    A horse of course

    Is mijn rol overigens goed?


    wat was dit ookalweer

    MrFluke schreef:
    Eighteen, is er nog een rol vrij?

    Harry, Zayn en Liam zijn nog vrij geloof ik


    A horse of course

    MrFluke schreef:
    Eighteen, is er nog een rol vrij?
    Als ik het goed heb zijn Harry, Liam en Zayn nog vrij.

    Oh, nvm er is al antwoord gegeven ^^.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 22:07 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    MoonEye schreef:
    (...)
    Harry, Zayn en Liam zijn nog vrij geloof ik


    Dan neem ik Hazza^^


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik dan Zayn?


    Bowties were never Cooler

    Mijn rol is bijna af ^^. Nog even meer toevoegen aan het innerlijk c:.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik wil Li anders wel? Is eens iets nieuws ^-^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eighteen schreef:



    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:

    Louis Tomlinson - Schuld [1.2]
    Harry Styles - Gereseveerd MrFluke
    Zayn Malik - Gereseveerd Kodaline
    Liam Payne - Gereseveerd Ashtonlrwin
    Niall Horan - IrishNialler [1.3]

    Meiden:

    Zus Louis - Valentina Tomlinson Apelboompje [1.2]
    Zus Harry - Que - Maia Iefuela Styles Butera [1.1]
    Zus Zayn - Nadia Malik Tenace [1.3]
    Zus Liam - Eighteen
    Zus Niall - Chloe Horan MoonEye [1.2]

    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen)
    - Regelmatig blijven reageren! Ik houd rekening met eventuele vakanties
    - Minimum van een post zijn 200 woorden
    - Er wordt een praattopic aangemaakt, dus niet in het speeltopic OOC praten
    - Goed gebruik maken van interpunctie
    Sorry, ik verveel me echt zwaar :c. En aangezien het topic nog niet was bijgewerkt ^^.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 20:53 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik kan alleen tot 31 juli niet mijn rol maken omdat ik tot dan geen computer heb


    Bowties were never Cooler

    omg zo blij. mijn bijna vriendje-crush. Nioemde me net schat en ik zie hem zaterdag ochtend en hij brengt me naar scouting voor kamp... omg so happy dat ik aan het huilen ben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eighteen je kan ook misschien vriendinnetjes waar bijv harry en liam mee vreemdgaa(t of n)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 12:07 ]


    A horse of course