• 5 Seconds of Summer staat 20 mei 2015 in het Ziggo Dome, en de kaart verkoop start vrijdag a.s. om 10 uur.
    Ticketmaster site
    Wie gaat er? En welke kaartje neem je dan?
    "Voor dit concert zijn zitplaatsen en een vak waar je kunt staan. Je mag alleen in het sta-vak naar binnen als je 16 jaar of ouders bent, óf als je 14 of 15 jaar bent met ene begeleider van 18 jaar of ouder. Deze begeleider moet dan ook een kaartje hebben voor de dat sta-val. Als je jonger dan 14 jaar bent, kun je een zitplaats kopen."


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Het is gelukt. Omg. Geen sound check kaarten, maar toch rij 8 op vak A. Ik ben zo blij.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    kun je vinden op google heb ik ook gedaan, en zitplaatsen zijn niet erg hoor in de eerste ring, je ziet alles nog kij goed :)


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Astoria schreef:
    kun je vinden op google heb ik ook gedaan, en zitplaatsen zijn niet erg hoor in de eerste ring, je ziet alles nog kij goed :)

    ja had hem gevonden, maar die vakken A enzo, zijn op het veld. en blijkbaar zitplaatsen. maar wij hebben gewoon staanplaatsen. ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zit in vak 202.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    er is ma een hele kleine gedeelte dat echt staan is, al die vakken op de vloer zijn zit :)


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Wij zitten in vak 107. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Astoria schreef:
    er is ma een hele kleine gedeelte dat echt staan is, al die vakken op de vloer zijn zit :)

    nou, dan hoop ik voor jullie dat jullie over me heen kunnen kijken ;p


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    NinjaTurtle schreef:
    (...)
    nou, dan hoop ik voor jullie dat jullie over me heen kunnen kijken ;p


    haha, bij een ander concert was dit ook ong. de plattegrond en toen zat ik in F en heb alles kij goed kenne zien ( je gaat gewoon ook staan e) haha


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    maar waarom was het w8woord nu zonder S, want in de nieuwsbrief staat ie wel met S ????


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Astoria schreef:
    maar waarom was het w8woord nu zonder S, want in de nieuwsbrief staat ie wel met S ????

    Ik denk dat niemand dat weet. gewoon typfoutje.. ik had gewoon het stomme geluk het verkeerd in te typen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wow die kaarten waren zo snel weg! Was heel snel door de wachtrij maar toen zat ik met dat klote wachtwoord pfff. Kan nu alleen nog maar losse zitplekken krijgen. Op mijn zusjes laptop hadden we kaartjes voor vak E maar toen we wouden bestellen werden we er opeens uitgekickt :(


    No guts no glory.

    Pia schreef:
    Wow die kaarten waren zo snel weg! Was heel snel door de wachtrij maar toen zat ik met dat klote wachtwoord pfff. Kan nu alleen nog maar losse zitplekken krijgen. Op mijn zusjes laptop hadden we kaartjes voor vak E maar toen we wouden bestellen werden we er opeens uitgekickt :(


    Vrijdag weer een kans. Nu was er ongeveer 15% beschikbaar voor de presale.
    Althans, dat las ik.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Maar hoe zit het nou met de Sound Check experience? Want die staat er verder nog niet bij en ik wil graag weten hoe duur het nou precies was :')


    Because I love him, do I need another reason?

    die staat er toch wel bij? Ik heb t wel gezien, maar ik weet niet meer precies hoe duur t was ahaha


    Spinning around, I'm weightless.

    Is er iemand die alleen gaat en mijn kaartje wil kopen? Normale prijs. Vak A, rij 8.?


    You will never know, just how beautiful you are to me.