• 5 Seconds of Summer staat 20 mei 2015 in het Ziggo Dome, en de kaart verkoop start vrijdag a.s. om 10 uur.
    Ticketmaster site
    Wie gaat er? En welke kaartje neem je dan?
    "Voor dit concert zijn zitplaatsen en een vak waar je kunt staan. Je mag alleen in het sta-vak naar binnen als je 16 jaar of ouders bent, óf als je 14 of 15 jaar bent met ene begeleider van 18 jaar of ouder. Deze begeleider moet dan ook een kaartje hebben voor de dat sta-val. Als je jonger dan 14 jaar bent, kun je een zitplaats kopen."


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik ga voor de soundcheck experience staanplaatsen samen met mijn zusje. Loop zo erg te stressen nu haha


    No guts no glory.

    Tenace schreef:
    (...)

    Ben je naar het One Direction concert geweest? Ik hoorde wel dat daar best veel mensen hun niet kenden :')


    ja ik ben er geweest, bij mij kon echt bijna niemand ze, vandaar dat ik dacht dat 5sos niet zoveel jonge fans had in nl :)


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Wat moet ik met dat wachtwoord?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Tenace schreef:
    Hoe gaat kaartjes online kopen eigenlijk? ;x
    Ik ben nog nooit naar een concert of zo geweest en anders schrik ik me straks dood, omdat ik iets niet wist :')


    Zoals NinjaTurtle al zei een account aanmaken. En als je straks in de wachtrij zit wijst het zich vanzelf (: Heb je de nieuwsbrief?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 9:37 ]


    No guts no glory.

    Pia schreef:
    (...)

    Zoals NinjaTurtle al zei een account aanmaken. En als je straks in de wachtrij zit wijst het zich vanzelf (: Heb je de nieuwsbrief?


    Nope. Ik wist niet eens dat ik die kon krijgen, hehe.


    wat was dit ookalweer

    Heh schreef:
    Wat moet ik met dat wachtwoord?


    Dat weet nog niemand, je moet dat straks ergens invullen maar niemand weet precies wanneer en waar x


    No guts no glory.

    Tenace schreef:
    (...)

    Nope. Ik wist niet eens dat ik die kon krijgen, hehe.


    Als je de nieuwsbrief niet hebt, kun je vandaag geen kaarten kopen.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    lukesirwin schreef:
    (...)

    Als je de nieuwsbrief niet hebt, kun je vandaag geen kaarten kopen.


    Mooi dat ik dat ook niet van plan was x'D
    Aangezien het hier nog niet helemaal duidelijk is hoe het zit en ik anders voor niets kaarten koop :')


    wat was dit ookalweer

    het klopt toch dat je op dit moment niet verder komt als de site van ticketmaster?? en dat je dadelijk gewoon moet refreshen ??


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Ben zo zenuwachtig nu. Nog een kwartier. En Ticketmaster is ook zo lekker onduidelijk. De ene keer zeggen ze dat de wachtrij automatisch komt en dan moet je ineens refreshen. We zullen het wel zien zeker?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    lukesirwin schreef:
    Ben zo zenuwachtig nu. Nog een kwartier. En Ticketmaster is ook zo lekker onduidelijk. De ene keer zeggen ze dat de wachtrij automatisch komt en dan moet je ineens refreshen. We zullen het wel zien zeker?


    Jup. Ik ben om de zoveel seconden aan het refreshen. Ook al is het nog een dik kwartier. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heh schreef:
    (...)

    Jup. Ik ben om de zoveel seconden aan het refreshen. Ook al is het nog een dik kwartier. c:


    ok dan doe ik t dus nog goed haha


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Astoria schreef:
    (...)

    ok dan doe ik t dus nog goed haha


    Ik heb geen idee. Dit is de eerste keer dat ik tickets bestel.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    De wachtrij is er. omg,


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Kut. Ik sta in de wachtrij.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!