• 5 Seconds of Summer staat 20 mei 2015 in het Ziggo Dome, en de kaart verkoop start vrijdag a.s. om 10 uur.
    Ticketmaster site
    Wie gaat er? En welke kaartje neem je dan?
    "Voor dit concert zijn zitplaatsen en een vak waar je kunt staan. Je mag alleen in het sta-vak naar binnen als je 16 jaar of ouders bent, óf als je 14 of 15 jaar bent met ene begeleider van 18 jaar of ouder. Deze begeleider moet dan ook een kaartje hebben voor de dat sta-val. Als je jonger dan 14 jaar bent, kun je een zitplaats kopen."


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Heh schreef:
    (...)
    Vandaag was maar een klein deel hoor.

    Echt????
    OMG ik ben blij !!!! .echt meen je dat ? sorry ik ben hyper nu
    Aarhh ik ben blij Sorry sorry sorry
    Ik stress nu

    AshtonIsCute schreef:
    (...)
    Echt????
    OMG ik ben blij !!!! .echt meen je dat ? sorry ik ben hyper nu
    Aarhh ik ben blij Sorry sorry sorry
    Ik stress nu


    Vandaag was de pre-sale. Aankomende vrijdag om 10 uur is de echte verkoop.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb kaartjes in vak A op rij 10!

    SO HAPPYY


    Treat people with kindness

    ma even over de kaartjes vinden jullie 43 euro nou echt duur????
    ik vind t echt goedkoop alle concerten waar ik tot nu toe ben geweest kosten tussen de 50 en 80 euro ...


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Voor een boyband die slechts 3 jaar bestaat en niet erg bekend is, is 43 euro best wel duur ja.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Awesome dat ze naar Nederland komen –– maar never nooit niet dat ik tussen gillende fangirls ga staan (':
    De kaartjes zijn btw ontzettend awesome geprijsd, zo krijgen ze het wel vol! (:


    Astris schreef:
    Voor een boyband die slechts 3 jaar bestaat en niet erg bekend is, is 43 euro best wel duur ja.


    Ze zijn best wel bekend, alleen nog niet in Nederland, denk ik. Ze zijn uiteraard niet zo bekend als 1D, maar er is ook een groot verschil tussen die twee bands. 1D is ontstaan dankzij X Factor en 5FSOS omdat drie jongens graag muziek maakten en toen een drummer vonden. Dus 1D is een boyband, die meestal populairder zijn dan een band waarbij alle leden een instrument bespelen. Laat 5SOS nou net zo een band zijn.


    Physics is awesome

    Nadine23x schreef:
    Ik heb kaartjes in vak A op rij 10!

    SO HAPPYY


    Welke stoel(en)? Want Ik zit rij 8. Misschien zit ik wel heel dicht bij jou.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    lukesirwin schreef:
    (...)

    Welke stoel(en)? Want Ik zit rij 8. Misschien zit ik wel heel dicht bij jou.


    10-11-12 ;) jij?


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    10-11-12 ;) jij?


    13 (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    lukesirwin schreef:
    (...)

    13 (:


    Haha dat is inderdaad dichtbij! Ga je in je eentje?


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Haha dat is inderdaad dichtbij! Ga je in je eentje?


    ja me vriendin heeft me ineens laten stikken.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    lukesirwin schreef:
    (...)

    ja me vriendin heeft me ineens laten stikken.


    Ow :( Hoezo dat dan?

    Ik zou nooit in m'n eentje durven eigenlijk :$


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Ow :( Hoezo dat dan?

    Ik zou nooit in m'n eentje durven eigenlijk :$


    Why not? Ik ga ook een soort van in mijn eentje. Heb met Malfoy afgesproken dat ik haar mee naar binnen sleur, aangezien zij dan nog geen 18 is, maar verder kom ik ook alleen, als ik tenminste kaartjes weet te bemachtigen. (Ik ken haar verder niet) Met One Direction was ik ook met een vriendin, maar daar merkte ik maar bar weinig van. Alleen met het wachten in de rij en de pauze, maar dat duurde nou ook weer niet bizar lang.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heh schreef:
    (...)

    Why not? Ik ga ook een soort van in mijn eentje. Heb met Malfoy afgesproken dat ik haar mee naar binnen sleur, aangezien zij dan nog geen 18 is, maar verder kom ik ook alleen, als ik tenminste kaartjes weet te bemachtigen. (Ik ken haar verder niet) Met One Direction was ik ook met een vriendin, maar daar merkte ik maar bar weinig van. Alleen met het wachten in de rij en de pauze, maar dat duurde nou ook weer niet bizar lang.


    Oh naja ik voel me gwn niet zo prettig helemaal alleen, ik zou het ook niet mogen van mn ouders :P Ben trouwens ook nogal verlegen dusja :P


    Treat people with kindness