• 5 Seconds of Summer staat 20 mei 2015 in het Ziggo Dome, en de kaart verkoop start vrijdag a.s. om 10 uur.
    Ticketmaster site
    Wie gaat er? En welke kaartje neem je dan?
    "Voor dit concert zijn zitplaatsen en een vak waar je kunt staan. Je mag alleen in het sta-vak naar binnen als je 16 jaar of ouders bent, óf als je 14 of 15 jaar bent met ene begeleider van 18 jaar of ouder. Deze begeleider moet dan ook een kaartje hebben voor de dat sta-val. Als je jonger dan 14 jaar bent, kun je een zitplaats kopen."


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Cliffoconda schreef:
    Maar hoe zit het nou met de Sound Check experience? Want die staat er verder nog niet bij en ik wil graag weten hoe duur het nou precies was :')


    Zo rond de 140 euro, als het goed is.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MaIfoy schreef:
    (...)

    Vrijdag weer een kans. Nu was er ongeveer 15% beschikbaar voor de presale.
    Althans, dat las ik.


    Jaa dat las ik ook! Maar zonet gingen opeens de VIP soundcheck experience presale kaarten nog in de verkoop. Omdat die vanochtend door een fout er niet bij stonden op de pagina. En nu hebben we die wel kunnen bemachtigen! Ben zo blij we hebben de staanplaatsen aaah (:


    No guts no glory.

    Cliffoconda schreef:
    Maar hoe zit het nou met de Sound Check experience? Want die staat er verder nog niet bij en ik wil graag weten hoe duur het nou precies was :')


    De soundcheck experience is 130 euro x


    No guts no glory.

    Jezus. En dat betalen jullie zelf? Dat is mij veel te duur.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Eerlijk? Ik vind 't belachelijk dat ze allereerst voor een Ziggodome kiezen aangezien ze een vrij onbekende band zijn (jaja, degene die 1D adoreren kennen ze, dat weten we). Volgens mij denkt 't management ook op die manier want al die 1D fans komen toch wel :')
    Ten tweede, ik vind de prijzen belachelijk veel geld. Zoveel betaalde ik namelijk nog niet eens voor bekendere artiesten zoals Stromae, Gavin Degraw en Ellie Goulding. Zelfs Avicii was goedkoper :')
    Had het persoonlijk leuker geworden als ze voor Paradiso/Melkweg/Tivoli hadden gekozen. Is wat realistischer in plaats van direct zo hard van de toren blazen met hun Ziggodome.

    Zo. Mijn frustraties zijn eruit :')


    To infinity and beyond •

    Heh schreef:
    Jezus. En dat betalen jullie zelf? Dat is mij veel te duur.

    Ik zou het er ook echt niet voor over hebben. Net als die early entree bij 1D toen. Die mensen waren 180 euro kwijt en ik stond er gewoon naast ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Huf schreef:
    Eerlijk? Ik vind 't belachelijk dat ze allereerst voor een Ziggodome kiezen aangezien ze een vrij onbekende band zijn (jaja, degene die 1D adoreren kennen ze, dat weten we). Volgens mij denkt 't management ook op die manier want al die 1D fans komen toch wel :')
    Ten tweede, ik vind de prijzen belachelijk veel geld. Zoveel betaalde ik namelijk nog niet eens voor bekendere artiesten zoals Stromae, Gavin Degraw en Ellie Goulding. Zelfs Avicii was goedkoper :')
    Had het persoonlijk leuker geworden als ze voor Paradiso/Melkweg/Tivoli hadden gekozen. Is wat realistischer in plaats van direct zo hard van de toren blazen met hun Ziggodome.

    Zo. Mijn frustraties zijn eruit :')


    Hoe duur waren de kaartjes voor Avicii dan? In vergelijking met 1D vond ik de prijzen voor zit en sta plekken best mee vallen.


    Physics is awesome

    Huf schreef:
    Eerlijk? Ik vind 't belachelijk dat ze allereerst voor een Ziggodome kiezen aangezien ze een vrij onbekende band zijn (jaja, degene die 1D adoreren kennen ze, dat weten we). Volgens mij denkt 't management ook op die manier want al die 1D fans komen toch wel :')
    Ten tweede, ik vind de prijzen belachelijk veel geld. Zoveel betaalde ik namelijk nog niet eens voor bekendere artiesten zoals Stromae, Gavin Degraw en Ellie Goulding. Zelfs Avicii was goedkoper :')
    Had het persoonlijk leuker geworden als ze voor Paradiso/Melkweg/Tivoli hadden gekozen. Is wat realistischer in plaats van direct zo hard van de toren blazen met hun Ziggodome.

    Zo. Mijn frustraties zijn eruit :')


    I agree. Ik was er echt verbaasd over toen ik zag dat staanplaatsen gewoon meer dan €40 kosten. Maarja, de meeste fans hebben er toch wel zoveel voor over, dus ze kunnen het gemakkelijk maken. Ben benieuwd of het uitverkocht raakt, want ik ken eigenlijk niet veel mensen die fan zijn van 5SOS.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pfff, wat een ongeluk had ik vandaag zeg.
    Ik moest vandaag nog naar school dus heb ik het onder de les zitten te doen. Mijn leraar had nog niets door.
    Kom ik bij dat wachtwoord, klopt het dus niet. Ik raak helemaal in paniek. Merkt mijn leraar dat en pakt hij mijn mobiel af.
    Vraagt ie nog: 'is het dan heel belangerijk?' want hij zag met me zo'n bankapparaat zitten. Ik helemaal uitleggen, vindt hij het geen goede reden. Jezus.

    No offence, maar ik zou dat als leraar ook geen goede reden vinden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vind 't raar dat er sowieso een plattegrond is voor het vak waar je in moet gaan staan. Bij 30 Seconds To Mars en Avenged Sevenfold was alles gewoon staanplaats, geen vakken (alleen bij zitplekken natuurlijk). Snap dat sowieso niet bij dit soort concerten (cat) En volgens mij is de Ziggo Dome altijd duur met concerten, want alle bands zijn daar duur ._.

    NinjaTurtle schreef:
    (...)
    Ik zou het er ook echt niet voor over hebben. Net als die early entree bij 1D toen. Die mensen waren 180 euro kwijt en ik stond er gewoon naast ;x


    Jeetje. 180 euro. Alsof het geen geld is. Maar vergeleken met 1D zijn de staanplaatsen wel goedkoper en het scheelt niet eens zoveel met de zitplaatsen, dus ik ga die wel proberen te bemachtigen, aankomende vrijdag.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Astris schreef:
    No offence, maar ik zou dat als leraar ook geen goede reden vinden.


    Klopt. Maar nu moet ik helemaal gaan stressen vrijdag, dat is de laatste kans. Hij gunt me echt niets. :c

    Oke dus gewoon nergens meer 2 stoelen naast elkaar meer te krijgen !!!!
    En het ispas de voorverkoop...
    Waarom heb ik ergens het gevoel dat er vrijdag helemaal geen kaarten meer zijn omdat alles vandaag al verkocht is ?!
    Ik kan wel janken !?!?

    AshtonIsCute schreef:
    Oke dus gewoon nergens meer 2 stoelen naast elkaar meer te krijgen !!!!
    En het ispas de voorverkoop...
    Waarom heb ik ergens het gevoel dat er vrijdag helemaal geen kaarten meer zijn omdat alles vandaag al verkocht is ?!
    Ik kan wel janken !?!?

    Vandaag was maar een klein deel hoor.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!