• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Duitsland heeft de wk gewonnen ^^ boeit jou zeker niet :'D


    Jawel dat boeit mij zeker aangezien ik tot ergenis van iedereen die met mij over de WK praatte ik voorspeld heb dat Duitsland ging winnen en dat deden ze zojuist waardoor mijn broer op mijn verbrandde plekken sloeg; omdat hij van me houd laten we het zo maar noemen. ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Fred en george hebbbrn wel zielen he l:<

    Waarin wil je het dan veranderen? Campius? :')


    Haha vooruit dan maar- die wel :p

    Ik wilde eerst veranderen in Saunders maar die is bezet :@
    En Campbell is ook bezet maar; Campbel niet ;3. Dus ik twijfel of ik gewoon Campbel zou nemen of gewoon wat ik nu heb houden x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Haha vooruit dan maar- die wel :p

    Ik wilde eerst veranderen in Saunders maar die is bezet :@
    En Campbell is ook bezet maar; Campbel niet ;3. Dus ik twijfel of ik gewoon Campbel zou nemen of gewoon wat ik nu heb houden x.o'


    Misschien kun je campbell met de hoofdletter i schrijvrn dus CampbeII, of met de kleine c dus campbell. Kan ook saunders met de kleine s of met een kleine punt aan de begin of einde dus .saunders of saunders. Had ik ook met mijn username, had ik hoofletter s en x gebruikt omdat de naam met s en x bezet was :]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Jawel dat boeit mij zeker aangezien ik tot ergenis van iedereen die met mij over de WK praatte ik voorspeld heb dat Duitsland ging winnen en dat deden ze zojuist waardoor mijn broer op mijn verbrandde plekken sloeg; omdat hij van me houd laten we het zo maar noemen. ('x


    Ik en mijn nicht waren nu voor duitsland en mijn neefje voor Argentinië, hij sloeg ons toen duitsland won x) hij slaat ons ook met "liefde" zoals jij en je broer x')

    Omg, je had het voorspelt :o gaat Nederland volgend jaar meedoen en winnen? :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Misschien kun je campbell met de hoofdletter i schrijvrn dus CampbeII, of met de kleine c dus campbell. Kan ook saunders met de kleine s of met een kleine punt aan de begin of einde dus .saunders of saunders. Had ik ook met mijn username, had ik hoofletter s en x gebruikt omdat de naam met s en x bezet was :]


    Ja ik zat dus te denken om het misschien Campbeli <- hoofdletter i dus maar dat vind ik ook weer zo irritant vanwege inloggen enzo dus ik heb liever niet dat soort instinkers :o. Maar ik twijfel :< ik weet niet of ik het zou doen


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik en mijn nicht waren nu voor duitsland en mijn neefje voor Argentinië, hij sloeg ons toen duitsland won x) hij slaat ons ook met "liefde" zoals jij en je broer x')

    Omg, je had het voorspelt :o gaat Nederland volgend jaar meedoen en winnen? :'D


    Ik voorspel dat er geen EK en WK volgend jaar is omdat EK 1x in de twee jaar is en WK 1x in de vier jaar ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik voorspel dat er geen EK en WK volgend jaar is omdat EK 1x in de twee jaar is en WK 1x in de vier jaar ('x


    Ik bedoel volgende keer, ik haal volgende keer en volgend jaar altijd door elkaar weet niet waarom :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Auch zou ik gewoon mijn naam veranderen in Campbel? :3.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    -

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 0:01 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    Auch zou ik gewoon mijn naam veranderen in Campbel? :3.


    Of Campbell.S of zo iets x) het is wat jij wilt xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Of Campbell.S of zo iets x) het is wat jij wilt xq


    Oh god' ik ben net zoals Campbell Ja; ik vind het moeilijk keuzes te maken :3.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Oh god' ik ben net zoals Campbell Ja; ik vind het moeilijk keuzes te maken :3.


    Ik zie dat je nog steeds geen keuze hebt kunnen maken :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Draco Malfoy

    Ik kijk naar de twee wolven. Meteen voel ik angst naar boven komen maar ik probeer het weg te duwen. 'Ralf, ik ben er. Neem je wraak, ik snap het.' De deur gaat achter mij open. Campbell sleept me naar binnen. ‘Ben je gek geworden ofzo; weet je wel wat daar ís; weet je wie daar in is. Alsjeblieft, Draco.’ Ik zeg niets en kijk hoe hij weer naar buiten rent om George te halen. Ik kijk naar Ginny. Ze staat daar. Alleen al haar zien laat mijn hart sneller kloppen. George en Campbell komen ook naar binnen en ik zie dat George ernstig verwond is. Meteen wil ik helpen maar George staat alweer op en loopt naar buiten omdat hij Fred wil helpen. Ik ren achter hem aan en trek hem weer naar binnen.
    'Je kan Fred niet helpen door naar buiten te gaan. Je kan hem enkel helpen door hier binnen te blijven en alles te overleven, oke? Als jij doodgaat wordt niemand daar gelukkig van.' Ik kijk naar Campbell. 'Hij moet naar de ziekenzaal,' zeg ik tegen hem en ik loop weer naar Ginny. Ze kunnen het zelf wel afhandelen. 'Gaat het?' vraag ik aan Ginny.

    Fred Weasley

    'Niets is oneerlijk, alles gebeurt met een reden. Hoe stom het ook kan zijn.' Hij zegt het zacht maar ik voel me meteen schuldig. Ik heb er nooit echt bij nagedacht dat Ralf misschien ook niet de gelukkigste jongen op de wereld is. Ik ken hem amper. 'Ik verdien dit alles. Ik verdien om aan een gebroken hart te lijden, of gehaat te worden, omdat alles mijn eigen schuld is. Ik verdien niemand die zo dom is om op mij te vallen, op een klunzige moordmachine als ik.' Ik zie dat hij zijn best doet om niet te huilen. 'Jij hebt nog George en heel je familie, vrienden, en wie weet wie de gelukkige meid gaat worden die met jou kan zijn. Jij verdient wel al de goede dingen. Ik niet.' Ik zie dat hij nu huilt maar het probeert te verbergen. Ik schud mijn hoofd.
    'Ralf, als je het zo ziet dan werkt het niet. Je moet de wereld zien als een plaats die enkel beter kan worden. Als je nu niet gelukkig bent, dan zal ik je erbij helpen. En er komt vast wel iemand die ziet dat jij een geweldige jongen bent en het verdient om iemand te hebben die verliefd op je is.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ginny Weasley

    Pas toen Campbell weg rende drong het tot mij door wat ik niet gedaan had. Waarom had ik serieus George naar Ralf en George toe laten gaan. Ze hadden al een reden om mij te haten en nu zou het alleen maar erg worden. Twijfelend stond ik op terwijl ik niet wist wat ik moest doen. Moest ik achter ze aan gaan of zou ik alles erger maken? Waarschijnlijk het laatste. Dat had ik al mijn hele leven gezien; ik maakte alles erger. Besluiteloos bleef ik stil staan en schrok toen Draco weer in beeld kwam. ‘Gaat het?’ ik beet op mijn lip. Wat moest ik daarop zeggen? Dat ik een dom naïef meisje was dat geloofde dat een Malfoy op een eerste graads bloedverrader viel? Waarom noemde ik mijzelf eigenlijk zo- het was niet een slecht iets- of toch wel? Waarom twijfelde ik hier überhaupt over. Als ik hiermee door ga krijg ik weer iets van familie Malfoy waardoor ik weer onschuldige mensen pijn doe. Soms wenste ik dat Harry me niet gevonden had in de Geheime Kamer. Dat ik gewoon dood gegaan was. Dat zou minder pijn doen dan de herinneringen of de blikken die ik nog krijg van mijn familie die allemaal natuurlijk ingelicht was. Niet dat ik medelijden verdiende; zeker niet na wat ik Ralf heb aangedaan. ‘Niet nu.’ Ik schudde mijn hoofd en liep weg. Niet eens weten waarnaar toe. In ieder geval niet naar buiten waar Ralf en Fred waren. Ik hoopte met heel mijn hart dat Campbell, George had weggehaald maar ik durfde dat te betwijfelen. Ik was echt egoïstisch. In plaats van mijn broers te helpen was ik met mijzelf bezig. Ik vind het niet eens raar dat ik de minst favoriet van de familie ben. Zelfs Percy is nog beter als ik.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    'Niet nu,' zegt ze en ze loopt weg. Eerst blijf ik even staan maar dan realiseer ik me dat ik achter haar aan moet gaan. Misschien zei ze net dat ik dat niet moest doen, maar ik zie aan haar dat ze iemand nodig heeft. En ik wil diegene zijn, ook al kan ik dat niet, ik kan het altijd proberen. Ik vind haar en leg mijn hand op haar schouder.
    'Ik weet dat het dom van me is om te denken dat jij mij echt leuk vind, maar dat maakt me niet uit. Ik vind je leuk en ik hoef dat niet meer geheim te houden. Des noods haalt mijn vader me van Zweinstein af, nog steeds hou ik van jou. Hij kan proberen wat hij wil, maar het zal hem niet lukken ervoor te zorgen dat ik niet meer van jou hou. En ik vertel jou dit nu allemaal omdat ik me vast hou aan het hele kleine sprankje hoop dat jij toch van me houdt, hoe een grote idioot ik ook ben.' Ik ben stil en merk dat ik de hele tijd geen adem haalde. Ik glimlach en kijk naar Ginny. Ik zou zo graag willen dat zij van mij zou houden. Toch weet ik dat het enkel een stomme illusie is; iets wat ik mezelf wijs maakte.


    Spoiler alert: you will save yourself