• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Huh, waar heb ik die fout gemaakt? Ik zie 'm niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George weasley

    Ik liet de deur los zodat het met een klap dicht viel en bedachtzaam keek ik voor me uit. Een wolf stond een paar meter verderop. Was dat Ralf of Fred? Zo ja, waar was de andere dan? De wolf draaide zich naar mijn richting toe en begon te grommen.
    'Oh. Uh..' mompelde ik en de wolf kwam ook dichterbij, tot er een tweede voor me neer sprong. Het keek me aan en huilde maar naar richting toe. Was dit Fred? Alles wat ik kon doen was angstig en aarzelend een aantal stappen naar achteren zetten.
    'Of we raken samen gewond of we gaan samen weg hier Fred, ken je me niet?' Murmelde ik en stak mijn stok naar de twee wolven uit. Voor ik het wist sprong de ene wolf op de anderen en ergens wist ik dat Fred de slachtoffer was. Paniekerig sprong ik er tussen in en voelde een aantal klauwen in mijn zij booren voordat ik de grond raakte. En op dat moment, hoorde ik de deur achter me open gaan en kon ik net Draco bij de deuropening zien.



    Draco red hem :Y) en george heeft zijn wil gekregen: ze zijn allebei gewond geraakt (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Waarom zou ik iets zeggen? En mijn vader zou me sowieso vermoorden als hij erachter kwam dat ik ook maar iets met de Weasley’s te maken heb, laat staan er eentje leuk vind. Daar zijn we vrienden voor he?’ hij liet mij los en ik glimlachte bevestigend ook al gaf het mij een nare nasmaak. Ik was geen goede vriend voor Draco zowel George geweest. Ik moest me werkelijk eens gaan bewijzen. Voordat ik wat kon zeggen trok Draco me al mee naar Ginny die eenzaam en alleen op de vensterbank was overgebleven terwijl ze naargeestig naar haar nagels staarde.
    ‘Waar is jouw grote broer die mij niet aardig vind?’ hij liet mij los om Ginny vast te houden. Ik moest denken over Draco’s woorden. Hij vond haar werkelijk leuk. Iets wat ik al dacht dus George had zich er geen zorgen over te maken.
    ‘Buiten, naar Fred.’ Hoorde ik Ginny zacht murmelen maar voordat Draco daar nota van maakte zei hij; ‘Ik ben zo terug.’ Hij liep met grote stappen weg en ik keek naar buiten. Het was een hele mooie nacht waar een volle maan aan de hemel scheen- wacht. ‘Ginny; Fred is toch een weerwolf.’ Vroeg ik terwijl er een enorm bak vol met zenuwen vermengd met bezorgdheid over me heen viel. Ze knikte maar het was haast niet zichtbaar. Ik beet op mijn lip. ‘Verdomme.’ Mompelde ik zachtjes en rende met grote stappen richting de uitgang. Ik kon het deze keer makkelijk vinden aangezien Draco slechts paar meter voor me stond bij de open deur. ‘Verdomme.’ Siste ik weer. Met een ruk rende ik naar Draco toe en trok hem bij zijn arm weer net de kasteel in. ‘Ben je gek geworden ofzo; weet je wel wat daar ís; weet je wie daar in is.’ zenuwachtig haalde ik een hand door mijn haar. ‘Alsjeblieft, Draco.’ Smeekte ik. Mijn blik liet ik over het gazon gaan waar ik twee gedaantes aantrof. Te vreselijk voor woorden om te beschrijven. Natuurlijk leken ze op Fenrir Vaalhaar. Ik duwde Draco verder naar binnen en rende naar George toe. Zonder wat te zeggen trok ik hem richting de deur terwijl ik ‘Protego Maxima.’ Over mijn schouder wierp en de deur met een luide klap achter ons dichtviel.

    Sry Campbell saved the day xd

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 20:49 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    George weasley

    Ik liet de deur los zodat het met een klap dicht viel en bedachtzaam keek ik voor me uit. Een wolf stond een paar meter verderop. Was dat Ralf of Fred? Zo ja, waar was de andere dan? De wolf draaide zich naar mijn richting toe en begon te grommen.
    'Oh. Uh..' mompelde ik en de wolf kwam ook dichterbij, tot er een tweede voor me neer sprong. Het keek me aan en huilde maar naar richting toe. Was dit Fred? Alles wat ik kon doen was angstig en aarzelend een aantal stappen naar achteren zetten.
    'Of we raken samen gewond of we gaan samen weg hier Fred, ken je me niet?' Murmelde ik en stak mijn stok naar de twee wolven uit. Voor ik het wist sprong de ene wolf op de anderen en ergens wist ik dat Fred de slachtoffer was. Paniekerig sprong ik er tussen in en voelde een aantal klauwen in mijn zij booren voordat ik de grond raakte. En op dat moment, hoorde ik de deur achter me open gaan en kon ik net Draco bij de deuropening zien.



    Draco red hem :Y) en george heeft zijn wil gekregen: ze zijn allebei gewond geraakt (A)


    Kut George :<

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 20:50 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    George zegt iets maar tot mijn verdriet kan ik het niet verstaan. Het klinkt raar, als een andere taal. Helaas valt Ralf mij inderdaad aan. George springt tussen ons in en ik kan er niets aan doen. Ik kan enkel kijken hoe Ralf mijn tweelingbroer toetakelt. Ik beloof mezelf iets. Ik laat dit nooit meer gebeuren. Ik zal ervoor zorgen, al zal het mijn leven kosten. Uiteindelijk komt Campbell George redden. hij helpt mij niet en daar ben ik dankbaar voor. Ik ga proberen Ralf bij zinnen te brengen. Kan hij me wel verstaan als ik iets zeg?
    'Ralf! Ik ben het, Fred! En binnen is Ginny! Blijf alsjeblieft rustig voor haar!' roep ik. Alweer allemaal gehuil. Hopelijk verstaat hij het. Ik verstond net normale taal niet, dus misschien hij deze wel. 'Alsjeblieft. Je wil dit niet doen, Ralf. Je bent jezelf niet. Ik wil je alleen maar helpen. Laat me je alsjeblieft helpen,' smeek ik de wolf. Het voelt raar, alsof hij iemand anders is. Maar hij is Ralf, een jongen die ik nu al drie jaar ken en ontzettend aardig is. Hij is er altijd voor Ginny, wat ik heel erg aan hem waardeer. Misschien was ik daarom wel zo boos op Ginny. Ralf is een van de aardigste jongens die ik ken, en mijn zusje nota bene, breekt zijn hart.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Net als the maraunder probeert fred hem te kalmeren (:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Net als the maraunder probeert fred hem te kalmeren (:


    Auch go get a room!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mag ralf weer een mens worden of is het nog te vroeg voor dat?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Mag ralf weer een mens worden of is het nog te vroeg voor dat?


    Ja dan kunnen Ralf en Fred eindelijk wat krijgen x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja Fralf. Wauw dat is echt een rare shipname.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf heeft een uber grote schuldgevoel dan he, hij heeft fred en george aangevallen en bijna gedood x)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Ralf heeft een uber grote schuldgevoel dan he, hij heeft fred en george aangevallen en bijna gedood x)


    En dan maakt Fred hem weer gelukkig


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Ja Fralf. Wauw dat is echt een rare shipname.


    Red kan ook: onze weerwolvenbloed die zichtbaar word op de witte sneeuw tijdens een gevaarlijke winter dag na een heftige transformatie...


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Red kan ook: onze weerwolvenbloed die zichtbaar word op de witte sneeuw tijdens een gevaarlijke winter dag na een heftige transformatie...


    Ja kan ook


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dafuck xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya