• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 20:33 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    'Ik vind het super lief, george. Maar dit moet ik zelf afhandelen.' Ik knikte. Dat snapte ik wel.
    'Ik mis je, George. Ik weet dat het niet makkelijk voor jou is en het spijt me. Vooral omdat ik vanavond op de gala met een meisje moet dansen die ik totaal niet leuk vind.' Zei hij en zette zijn hoofd tegen mijn borstkast aan waarna ik mijn armen automatisch om hem heen sloeg.
    'Ik snap het wel, ik mis je ook, maar het is iets wat eenmaal gebeurd. Ik moet vanavond ook met een meisje dansen: Angelina Jones. Is maar een vriendin. Vroeger dacht ik dat ik een oog op haar had, maar nu kom ik er achter dat ik niet eens op meiden val, noch haar. Alleen op een prachtigr jongen genaamd Campbell Saunders.' Zei ik. Met een glimlach
    'Wij Griffindoren hebben een traditie. We zijn verplicht om met iemand te dansen op het bal. Het liefst zou ik jou nemen, maar dan is er weer een Karkarov hè.' Een glimlach verscheen plotseling op mijn gezicht waarna ik mijn hoofd tegen die van hem aan liet rusten.
    'Na het bal wil ik je naar de kamer van hoge nood brengen, kunnen we een privé-bal voor ons zelf houden. Zonder meiden.'

    George wilt gewoon even met hem dansen in plaats van met een meisje (flower)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 0:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hhe als het tot dansen mont omdat campi jaloers word remember xd (x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    'Na het bal wil ik je naar de kamer van hoge nood brengen, kunnen we een privé-bal voor ons zelf houden. Zonder meiden.'

    Campbell Saunders

    Zijn armen omsloten zich rond mijn lichaam wat fijn aanvoelde. Ik had dit zo ontzettend gemist. De kans om nu betrapt te worden was enorm groot maar ik kon niet de hele tijd nervrus zitten zijn bij karkarov. Ik had iemand nodig die mijn gedachtes af kon leiden en alleen george weasley kon dat. ' ik snap het wel, ik mis je ook. Maar het is iets wat eenmaal gebeurd. Ik moet vanavond okk met een meisje dansen. Angelina jones.is maar een vriendin vroeger dacht ik dat ik een oogje op haar had maar nu kom ik er achter dat ik niet eens op meiden val, noch haar. Alleen op een prachtige jongen genaamt campbell saunders.' Ik voelde mijn wangen gloeien en mijn hart met luide slagen tegen mijn borst bonzen. Zolang had ik zijn lieve woorden gemist.
    'Wij Griffoendoren hebben een traditie. We zijn verplicht om met iemand te dansen op het bal. Het liefst zal ik jou nemen maar dan is er weer een karkarov he.' Er scheen een glimlach op zijn gezicht. Iets wat ik niet vegreep. Karkarov was akles behalve goed. Straks als ik het zal verpesten zou ik ongenadig over mijn sodemieter krijgen. Niet dat ik dat destijds nket gehad had maar dat was iets wat george niet hoefde te weten. 'Na het bal wil ik je naar de kamer van hoge nood brengen. Kunnen we een prive-bal voor ons zelf houden. Zonder de meiden.' Ik liet zijn woordn even bezinken. Ik wilde eigenlijk zeggen als ik nog leef. Hoe kan ik ooit edn draak te slim af zijn. Ze waren gigantisch en ik was redelijk bang voor ze ook al had ik ze nog nooit gezien. 'Dat lijkt me fantastisch.' De woorden verlieten mijn lippen al. Niet dat ik spijt had van deze woorden. Ik hou van george en ik wil bij hem zijn. Ik was alleen redelijk vang voor de risicos. Voorzichtig plaatsten ik mijn armen inachter zijn nek en drukte.mijn lipoen tegen fe zijene
    ,,oke r is onzin maar echt obspiratielooos en mebhoofd knapt binba uit elkaar xdm


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb post van badass albus gesxhreven voor @generations, misschien kan ginny tegen ghhem aanbotsen want hij staat nu eenzaam bij een coupé deur wachtend tot hij een bekende gezixht gaat zien x)

    Morgen. Niet nu want je keijgt net zo een hersenbloeding als die van campbell dor mij en q xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    'Dat lijkt me fantastisch.' zei hij en deed zijn armen achter mijn nek en drukte zijn lippen op dir van mij. Oh god, ik had deze fijne gevoel bijna vergeten. Ik heb het zo erg gemist. Vol plezier zoende ik hem terug en deed mijn armen om zijn middel waarna ik mijn lippen weer van die van hem scheidde. Ik keek in zijn diep bruine ogen en ontdekte een glimp van angst erin. Ik toverde mijn ouderwetse, troostende glimlach tevoorschijn. Hij was bang voor de eerste opdracht van straks. Wie zou niet bang zijn? Zelf ik ben bang ook al speel ik er zelf nirt in. Wat als Campbell iets overkomt? Ik spring van de tribunes af en sprint naar hem toe om hem naar de magische handen van madama plijster te brengen.
    'Het komt wel goed. Ik ben op de tribunes en spring er meteen vanaf als er iets gebeurt.' Zei ik met een glimlach.
    'Met serieuzere woorden: ik heb mijn stok bij me voor het geval dat, kan ik de draak afleiden ook al is er dan risico van diskwalificatie voor jou..'

    Vloeibare hersenen syndroom geactiveerd


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Weet ik. Misschien besta ik niet eens meer over twee jaar.' Ik kijk hem verbaasd aan. Het voelt niet fijn om hem er zo simpel over te horen praten. 'Het is nog twee jaar tot dan, het liefst wacht ik af en kijk wat er gebeurd in plaats van er nu zorgen over maken. Het voeld alsof ik voor het eerste keer sinds jaren weer wat geluk voel, ik wil dat niet kwijt raken. Maar misschien ben ik er niet meer over twee jaar, misschien gaat er eerder wat gebeuren waar ik mijn leven voor moet gaan geven. Misschien kan dat zijn dat er iets mis gaat tijdens de volle maan, of het kan ook een simpele zelfmoord. Of een stom ongeluk tijdens een zwerkbal wedstrijd.' Ik schud mijn hoofd en doe mijn best om niet in tranen uit te barsten. Hij praat erover alsof het heel simpel is, hoewel ik altijd over de dood denk als iets wat heel ver weg is, pas over een lange tijd. 'Of dit jaar zelfs, tijdens een van de opdrachten.' Hij kijkt me aan. Ik schud mijn hoofd.
    'Je doet alsof het ontzettend logisch is dat dat kan gebeuren en het waarschijnlijk ook gaat gebeuren, ten minste, zo klinkt het. Maar er is een veel grotere kans dat je sterft als een oude man.' Hij is even stil.
    'Weten je ouders van dat je nu een weerwolf bent? Of dat je iets met.. mij hebt?' Ik zucht. Ik durfde mijn ouders niks te vertellen omdat ik bang ben dat ze mij dan niet meer accepteren.
    'Nou... Ik heb niet gelogen. Ik zei namelijk dat ik geen vriendin heb...'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'Je doet alsof het ontzettend logisch is dat dat kan gebeuren en het waarschijnlijk ook gaat gebeuren, ten minste, zo klinkt het. Maar er is een veel grotere kans dat je sterft als een oude man.' Zei hij. Ik zucht zachtjes. Hij heeft gelijk ja, maar het gaat ook waarschijnlijk gebeuren. Het is zelfs voorspelt. Niet dat ij daar in geloof of zo.. maar ik wist het al zelf ook.
    'Weten je ouders van dat je nu een weerwolf bent? Of dat je iets met.. mij hebt?' Vroeg ik dan. Hij zucht wat me een slecht gevoel gaf.
    'Nou... Ik heb niet gelogen. Ik zei namelijk dat ik geen vriendin heb...' ik zucht ook en keek weer terug naar het bevroren meertje.
    'Ik snap het wel als je het niet tegen hun wilt gaan zeggen. Ik heb nog helemaal niets tegen mijn ouders vertelt want ik weet dat ze me gaan doden.'

    Vloeibare hersenen syndroom geactiveerd


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Mag ralf dood gaan in een van de opdrachten :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    @ Linde; Anders doen we dat Draco; Ginny zoekt om mee uit te vragen voor de bal diezelfde avond waar hun liefde 'Officieel.' word :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    @ Sphinx wtf ik kan haast niet geloven dat ik dat geschreven heb gister avond (A) XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    @ Sphinx wtf ik kan haast niet geloven dat ik dat geschreven heb gister avond (A) XD


    Geloof het of niet maar ik wist niet eens dat ik gister avond op quiLet was :'D vloeibare hersenen he xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Geloof het of niet maar ik wist niet eens dat ik gister avond op quiLet was :'D vloeibare hersenen he xq


    haha ik helaas wel aangezien ik om 5;30 op moest nouja op moest :p Zie er uit als een lijk nu ('x achjaa :p hoofdpijn is niet bevorderrend voor het slapen ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Ik slaakte een zacht kreuntje van ongenoegen toen zijn lippen van de mijne scheidde. Hoe lang had ik ze wel niet meer aangeraakt? Veels te lang naar mijn zin en de kus had het zojuist bevestigd.
    Hij glimlachte iets wat mij alleen meer naar hem liet hunkeren. Zijn glimlach was gewoon zo onweerstaanbaar. Vooral bij zijn overheerlijke ogen van hem. ‘Het komt wel goed. Ik ben op de tribunes en spring er meteen vanaf als er iets gebeurd. Met serieuzere woorden: ik heb mijn stok bij me voor het geval dat, kan ik de draak afleiden ook al is er dan risico van diskwalificatie voor jou.’ Ik glimlachte voorzichtig. ‘Ik heb een doel om het te overleven; George. Jou.’ Ik meende die woorden. Ik denk dat ik nog zenuwachtiger was geweest als ik George hier nu niet had. Ik zal dan ongetwijfeld flauw gevallen zijn en weer gaten in mijn geheugen hebben.
    ‘maar als het goed is is het bijna kerstvakantie en als het helemaal goed is kan ik misschien mee. Mijn trainer- en coach hebben iets belangrijkers aan hun hoofd deze vakantie en Karkarov is verkouden.’ Ik zweeg maar over het gedeelte wat voor belangrijks ze gingen doen. Iets wat ik totaal niet wilde weten maar wel vermoedens over had. Voorzichtig ging ik op mijn tenen staan om mijzelf dichter tegen George aan te drukken en zijn sjaal ietsjes omlaag deed om zijn koude huid kusjes te planten.


    Wie gaat er als eerst tegen de draak; Ralf of Camp? Xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    ik heb gedaan en kwam uit op dit:

    Campbell : Zweedse Stompsnuit
    Ralf : Chinese Zenger
    Brooke : Hongaarse Hoornstaart
    Defelicé : Gewone Groene Huisdraak


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    haha; dus Campbell moet eerst :P dat word nog wat xD discriminatie (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya