• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 20:33 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Meh ik ben ook inspiratieloos vandaag...
    Ik denk dat ik zometeen het 1e topic van when generations meet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ps. SphinxX heb je Albus nou al ingevuld @Generations?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Je moet Fred aanmaken bij die topic, georhe is alleen en ralf is alweer vriendloos :'D hoeft nie he x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik had hem al lang al ingrvuld


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Je moet Fred aanmaken bij die topic, georhe is alleen en ralf is alweer vriendloos :'D hoeft nie he x')


    Ik heb al drie personages daar en meer vind ik teveel.
    Oh dat had ik nog niet gezien.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Albie:

    Albie:

    Naam: Albus Severus Potter

    Heden/Verleden/Toekomst : toekomst

    Afdeling: Gryffindor

    Leeftijd: 16

    Leerjaar: 6

    Uiterlijk: Albus heeft vel groene ogen die wel nog feller lijkt door zijn hele bleke huidskleur. Hij heeft bruin, zwarte haarkleur en als hij lacht, onstaan er kleine kuiltjes en beginnen zijn groene ogen te glimmen in het zonlicht.

    Innerlijk: Albus is een persoon die altijd zeker wilt zijn van zijn zaken. Hij is aardig, maar soms kan hij ook opstandig overkomen. Hij kan makkelijk boos raken en dat komt door zijn broer James, maar als hij boos is neemt niet echt iedereen hem serieus. Hij twijfeld vaak over dingen naar ondanks dat, durft hij wel een paar risico's te nemen.

    Verleden: ga ik nog invullen

    Beste vakken: VTZK en Toverdranken

    Slechte vakken: geschidenis van de
    toverkunst. Puur omdat je daar alleen moet lezen en lezen en lezen over dingen die hij negen op de tien keer niet eens snapt.




    Morgen ga ik het nog wel aanvullen maar je kunt ook zeggen dt het klaar is (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    'Als je gewonnen hebt noemt iedereen jou vanaf dan Ralf de Drakenvechter en ben je wereldberoemd en willen duizende mensen jou hart en dan kan ik zeggen dat jij mijn vriendje bent,' zegt hij trots waardoor ik begon te lachen.
    'We vinden wel een oplossing om jou levend te houden. Anders dan spring ik gewoon op uit het publiek en ga ik vervelende leraren aan de draak voeren zodat jij het ei kan pakken,' grapte hij. Ik lachte en schudde afkeurend mijn hoofd.
    'Maar dan word je geschorst en heb ik niemand meer.' Ze ik.
    'En jij bent de enige persoon die me wel eens een goed gevoel geeft.' Met sat trok in aan zijn hand en nam hem mee naar het meertje toe.
    'In mijn eerste jaar toen ik officieel als eebzaam en depressief was verklaard kwam ik hier en praatte met de zeemeerminnen. Gek of niet?' Zei ik en liet hem los waarna ik voor de meertje knielde.
    'Als jij weg bent kom ik wel weer hierheen. Of weer depressief en eenzaam.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Bijna bij topic 10, dat moeten we vieren :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Maar dan word je geschorst en heb ik niemand meer. En jij bent de enige persoon die me wel eens een goed gevoel geeft.' Hij pakt mijn hand en trekt me mee naar het meertje, waar de meerminnen zijn. 'In mijn eerste jaar toen ik officieel als eenzaam en depressief was verklaard kwam ik hier en praatte met de zeemeerminnen. Gek of niet?' Hij knielt neer en ik ga naast hem zitten. 'Als jij weg bent kom ik wel weer hierheen. Of weer depressief en eenzaam.' Ik bijt op mijn lip en probeer het grote brok in mijn keel door te slikken, wat niet goed lukt.
    'Ralf... Als ik over twee jaar van school af ga, moet jij nog twee jaar. Dan ben ik ergens in de buitenwereld. Misschien wel samen met George een fopwinkel. In ieder geval, je moet dan twee jaar alleen overleven. Dan zie ik je alleen nog maar in de vakanties.' Ik heb hier al vaker over nagedacht, maar nog niet tegen Ralf gezegd. Eerder kon ik het steeds niet vertellen omdat ik bang was dat ik hem verdrietig maakte. Nu is het misschien ook niet het meest geweldige moment om het erover te hebben, maar ik kan het niet aan dat hij zo over zijn eenzaamheid praat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Hij kwam naast me neer zitten terwijl mijn ogen de schaduwen van de meerminnen volgden. Ik zuchtte zachtjes.
    'Ralf... Als ik over twee jaar van school af ga, moet jij nog twee jaar. Dan ben ik ergens in de buitenwereld. Misschien wel samen met George een fopwinkel. In ieder geval, je moet dan twee jaar alleen overleven. Dan zie ik je alleen nog maar in de vakanties.' ik zucht nogmaals en haalde mijn ogen maar niet van de rond zwemmende wezens van de diepte.
    'Weet ik.' Zei ik simpel.
    'Misschien besta ik niet eens meer over twee jaar.' Mompelde ik deels hopend dat Fred het niet verstond, maar ook deels weer wel. ik en keek op naar de zwevende sneeuwvlokjes in de lucht.
    'Het is nog twee jaar tot dan, het liefst wacht ik af en kijk wat er gebeurd in plaats van er nu zorgen over maken. Het voeld alsof ik voor het eerste keer sinds jaren weer wat geluk voel, ik wil dat niet kwijt raken.' Zei ik.
    'Maar misschien ben ik er niet meer over twee jaar, misschien gaat er eerder wat gebeuren waar ik mijn leven voor moet gaan geven. Misschien kan dat zijn dat er iets mis gaat tijdens de volle maan, of het kan ook een simpele zelfmoord. Of een stom ongeluk tijdens een zwerkbal wedstrijd.' Ik stop even en begon met het plukken vam grassprieten.
    'Of dit jaar zelfs, tijdens een van de opdrachten.' Ik kweek Fred weer aan en mijn handen stopten automatisch met plukken.
    'Weten je ouders van dat je nu een weerwolf bent? Of dat je iets met.. mij hebt?' Vroeg ik met poging om de onderwerp te veranderen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat heb ik allemaal gemist?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred en Ralf zitten wat te praten bij hrt meertje, nirts bijzonders :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Fred en Ralf zitten wat te praten bij hrt meertje, nirts bijzonders :Y)


    Uch ik ga proveren te reagerne op je stukje maar verwacht niet veel.. heb giga headache xd...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Beterschap (:

    Op dit moment zijn niet alleen mijn hersenen vloeibaar, maar mijn hrle lichaam. Ik ben vloeibaar. Zowarm hier :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George weasley

    De eerste paar sneeuwvlokken vlogen uit de hemel vandaan en vielen op de daken van zweinstein die in een mum van tijd in een sneeuw kasteel was verandert. Het meer was bevroren en steeds meer jonge studenten renden naar buiten puur om sneeuwpoppen te gaan maken om ze tot leven te kunnen wekken, of sneeuwballen te gaan gooien naar die ene persoon die ze haten. Ik en Campbell lopen maar in het sneeuw. Campbell moest nog even wachten, en dan zou hij de eerste opdracht van het toverschooltoernooit tegemoet komen. Net als Ralf. De andere twee kampioenen heb ik vergeten. Maar wat ik wel weet is dat Campbell niet mee wilt doen maar is verplicht, en dat Ralf een uitzondering is en hij eigenlijk niet eens mocht meedoen. Dus het kan nog een interessante toernooi worden. Ik zucht zachtjes waardoor er rookwolkjes uit mijn mond vlogen. Ik en Campbell zien ellaar ook niet meer zo vaak meer als daarvoor, komt door Karkarov. Daarom zoek ik ook vaak Fred op, maar die is dan weer te druk bezig met Ralf. Ron zie ik nooit meer, Ginny ook niet om eerlijk te zeggen. Elke keer als ik Perkamentus tegen kom kijkt hij me even aan, glimlacht en loopt dan weer weg. Alsof hij weet dat ik bang ben voor Campbell en de toernooi, en dat hij me gerust probeerde te stellen.
    'Weet je,' begon ik.
    'Ik kan nog steeds jouw plek innemen voor het toernooi, simpelweg met een flesje wisseldrank.' Zei ik lachend.
    'En dat meen ik nu echt serieus; ik wil echt meedoen.'


    Campbell saunders

    'Weet je. Ik kan nog steeds jouw plek innemen voor het toernooi. Simpelweg met een flesje wisseldrank. En dat meen ik nu echt serieus. Ik wil echt mee doen.' Ik staarde hem zijdelings aan. Ik vond het gebaar heel lief, maar ik heb er voor geoefend. Karkarov had mijn trainer ingelicht en de trainingen voor mij waren nu extra zwaar. Mede door mijn gedrag sinds ik op zweinstein ben en ook omdat ik een maand niet heb kunnen trainen. Alles leek normaal. Tot nu toe hadden we alle wedstrijden gewonnen met een enorm voorsprong en de trainer en coach waren tevreden maar iedere keer kan het beter vinden ze. Misschien hadden ze wel gelijk waardoor we nu helemaal afgebeult worden. Van drie avonden per week doen we nu vijf. Ik kon haast niet mijn huiswerk afkrijgen die ik in de lessen kreeg dus ik kreeg haast iedere les een vriendrlijke tik op mijn vingers. Ik wist dat de leraren van zweinstein dat alleen maar zo zachtjes deden omdat ze anders bang waren dat karkarov ze levend zal vervloeken. Er bleef helemaal geen avond meer over voor mij en George omdat ik nogal een laag niveau van theorie vermogen had. Ik stopte met lopen en hield nog steeds Georges hand vast terwijl ik voor hem ging staan. 'Ik vind het super lief, george. Maar dit moet ik zelf afhandelen.' Ik voelde me enorm slecht. Hij wilde zichzelf opofferen voor mij terwijl ik waarschijnlijk het slechtste vriendje op aarde was. Ik miste hem. Ik miste zijn geur, zijn ogen, zijn humor en lippen. 'Ik mis je, George. Ik weet dat het niet makkelijk voor jou is en het spijt me. Vooral omdat ik vanavond op de gala met een meisje moet dansen die ik totaal niet leuk vind.' Ik zuchtte terwijl ik mijn hoofd tegen zijn borstksst legde en mijn ogen even dicht kneep. Toch kon ik het ebthousiaste geluid van de leerlingeb niet buitebsluiten. Iets wat me nogak nerveus maakte en kots misselijk.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya