• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 20:33 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ja is goed, wilt linde dit eigenlijk ook?


    Vast wel en anders verander ik het gewoon als zij het niet goed vind.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    De winter was al op volle toeren maar veel tijd om ervan te genieten had ik echter niet. Ik gebruikte nog steeds de medicatie die madame Plijster mij voorgeschreven had vanwege mijn hersenbloeding maar ik mocht wel weer zwerkballen. Iets waar de meeste tijd van mij naartoe ging en dan was vandaag de eerste wedstrijd van het Toernooi. De tijd ging veels te snel en ik had maar weinig tijd de afgelopen paar weken, maanden voor George. Mede ook omdat Karkarov steeds meer in mijn nek stond te hijgen. Hij is er achter gekomen dat de eerste opdracht met draken te maken heeft. Je moet iets van het dier zien te bemachtigen; waarschijnlijk een ei raadde Karkarov. Ik zal mijn bezem gebruiken het gruwel tegemoet treden. Iets wat ik niet echt een fijn vooruitzicht vond. Zeker niet omdat ik het gevoel heb dat ik vals speel maar ik had gehoord dat de Beauxbatons lerares het ook wist doordat ze met de jachtopziener; Hagrid aan het flirten was geweest. Ik wilde het Ralf ook duidelijk maken wat de eerste opdracht inhield maar iedere keer wanneer ik alleen met hem was kwam Karkarov om het hoekje om vervolgens mij weg te slepen. Ik mocht niet met andere kampioenen praten en zeker niet met leerlingen die niet uit Zwadderich kwamen. Karkarov wist alleen niet dat ik soms lessen volgde met de klas van George die reuze interessant bleken te zijn met leuke afwisselingen die gemaakt werden door Fred en George. Toch wist ik deze ochtend los te komen van Karkarov door met George in het sneeuw te lopen. Ik hield van hem; zeker weten. Maar ik was te zenuwachtig; nerveus om werkelijk van dit moment te genieten. Het idee dat ik een draak moest aanschouwen verstikte me; maar zoals Karkarov zei; ik was een National en een draak is lomp terwijl ik klein en flexibeler was. Ik wenste dat dit me hielp maar ik hoorde elke seconde dichterbij komen. In minder dan een uur zou ik Karkarov ontmoeten bij het verboden bos waar het toernooi stand ging houden.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 13:11 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Hij liet me los en keek me met een blik aan die mijn hart deed smelten. Ik heb nog nooit geloofd in de liefde op het eerste gezicht, en dat geloof ik nog steeds niet. Maar dit voelt gewoon zo fijn aan, ik weet niet meer waar ik wel in geloof en waar in niet. Misschien komt dit alles gewoon door de fijt dat we beiden weerwolven zijn.
    'Ik denk- nee ik weet zeker dat ik van je hou en... Ah mijn hoofd wil niet meewerken en dat komt allemaal door jou,' zegt hij met een glimlach. Ik keek weg en voelde me blozen. Dit klopt niet. Maar ik wil het wel laten kloppen. Wauw, ik ben door de war..
    'Je kent me amper Fred. Geloof je.. geloof je in liefde op het eerste gezicht?' Vroeg ik dan.
    'Want als dat niet zo is kunnen we beter het rustig aan pakken om elkaar beter te leren kennen.' Ik stop even en voelde me steeds meer blozen wat een opvallende kenmerk is vqn mij.
    'Maar als dat wel zo is..' ik stop halverwegen om mijn armen om hem heen te slaan en hem in een omhelzing trok. Deze gevoel is zo sterk, zo vreemd ook. Ik genoot er van.

    Nu pas is tijdperk nummer 1 afgesloten :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Whoops, je hebt al geposy x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hoe zit het na de tijdsprong dan met Ginny en Draco?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Irg ik weet niet wat ik george moet laten zeggen xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    RAB schreef:
    Hoe zit het na de tijdsprong dan met Ginny en Draco?


    Ze hrbbrn toch al wat of niet :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ze hrbbrn toch al wat of niet :')


    't was een beetje moeilijk. Waar is Ralf? Want dan stuur ik Freddie erop af.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hhmm.. hij staat buiten bij het stenen cirkel in het sneeuw. Of anders kan jij wel verzinnen waar hij moet staan


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    De eerste paar sneeuwvlokken vlogen uit de hemel vandaan en vielen op de daken van zweinstein die in een mum van tijd in een sneeuw kasteel was verandert. Het meer was bevroren en steeds meer jonge studenten renden naar buiten puur om sneeuwpoppen te gaan maken om ze tot leven te kunnen wekken, of sneeuwballen te gaan gooien naar die ene persoon die ze haten. Ik en Campbell lopen maar in het sneeuw. Campbell moest nog even wachten, en dan zou hij de eerste opdracht van het toverschooltoernooit tegemoet komen. Net als Ralf. De andere twee kampioenen heb ik vergeten. Maar wat ik wel weet is dat Campbell niet mee wilt doen maar is verplicht, en dat Ralf een uitzondering is en hij eigenlijk niet eens mocht meedoen. Dus het kan nog een interessante toernooi worden. Ik zucht zachtjes waardoor er rookwolkjes uit mijn mond vlogen. Ik en Campbell zien ellaar ook niet meer zo vaak meer als daarvoor, komt door Karkarov. Daarom zoek ik ook vaak Fred op, maar die is dan weer te druk bezig met Ralf. Ron zie ik nooit meer, Ginny ook niet om eerlijk te zeggen. Elke keer als ik Perkamentus tegen kom kijkt hij me even aan, glimlacht en loopt dan weer weg. Alsof hij weet dat ik bang ben voor Campbell en de toernooi, en dat hij me gerust probeerde te stellen.
    'Weet je,' begon ik.
    'Ik kan nog steeds jouw plek innemen voor het toernooi, simpelweg met een flesje wisseldrank.' Zei ik lachend.
    'En dat meen ik nu echt serieus; ik wil echt meedoen.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    De hele dag ben ik al op zoek naar Ralf. Gisteren kwam ik Hagrid tegen en die wou me iets laten zien. Blijkbaar is de eerste opdracht dat ze iets van een draak moeten pakken, maar ik heb Ralf nog niet gevonden. Campbell en de anderen weten het ook al, dus ia daar niks speciaals aan. Ik besteed mijn tijd voornamelijk met hem of George. Eindelijk zie ik hem bij de stenen circel. Ik raap wat sneeuw op en gooi een sneeuwbal naar hem. Als ik hem heb gegooid ren ik naar em toe en sla ik mijn armen om hem heen.
    'Hallo Ralf. Ik zocht je al. Goede oude Hagrid heeft mij verteld wat de eerste opdracht is,' zeg ik tegen hem. Het was vorige week volle maan, maar nu nemen we allebei de pillen en als één van de twee het vergeet dan is de ander er altijd nog om hem tegen te houden. 'Je moet iets stelen van een draak. Dus hoe zit het met die draken-vecht kwaliteiten van je?' vraag ik. Ik druk een kusje in zijn nek. Ginny had er helemaal geen problemen mee dat wij een relatie hebben, wat ik erg fijn vind.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    De koude sneeuwvlokken die zachtjes op mijn blote nek neerkwamen gaf me een goddelijke gevoel. De lachende studenten verderop die in het sneeuw bezig waren. Ik opende mijn gesloten ogen en staarde, misschien ook voor het laatste keer de stenen cirkel aan. Nog even wachten en dan moet ik deel nemen aan mijn eerste opdracht van de toverschool toernooi. Ik was die ene uitzondering. Waarom, heb ik geen idee. Maar ik melde me aan omdat ik mrt dat wilde bewijzen dat ik Ginny leuk vond. En nu wil ik het liefst dood op een ander manier dan dood in de arena. Ik weet niet eens wat we gaan doen. Iedereen lijkt het te weten, zelfs Campbell, maar ze hebben me het nooit verteld.
    Iemand gooide zijn armen om me heen waardoor ik bijna door de schrik voorover viel, tot ik de armen herkende als Fred zijn armen.
    'Hallo Ralf. Ik zocht je al. Goede oude Hagrid heeft mij verteld wat de eerste opdracht is,'
    Ik draaide me om, om hem ongelovig aan te kijken. Hagrid vertelt wel tegen hem naar niet tegen mij?
    'Je moet iets stelen van een draak. Dus hoe zit het met die draken-vecht kwaliteiten van je?' Vraagt hij.
    'Een watte?' Riep ik wat in paniek, maar ik werd al gauw verlost van mijn grote doodsangst toen hij een kusje in mijn nek drukte wat mijn hart zoals gewoonlijk weer op hol brak. Ik kon het niet laten en lachte ook al was het niet de moment daarvoor, en toen kwamen zijn woorden echt tpt mr door.
    'Ik ga dood. Professor Zwamdrift voorspelde dat ook. Die draak gaat me eerder op eten voordat ik een stap richting de voorwerp heb gezet!' Snauwde ik.
    'Ik kan niet eens onderhandelen met een boomtrul laat staan een draak.'


    Er zijn vier soorten draken die ze gaan gebruiken in de opdracht, we kunnen via een site of zo iets rondom draken aan personen koppelen Odat het wat eerlijk blijft. Zullen we het zo doen?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Een watte?' Ik hoor de paniek in zijn stem en meteen heb ik weer het gevoel wat Ralf me altijd geeft als er iets is- dat ik hem wil helpen.
    'Ik ga dood. Professor Zwamdrift voorspelde dat ook. Die draak gaat me eerder op eten voordat ik een stap richting de voorwerp heb gezet!' Ik trek hem wat steviger tegen me aan. 'Ik kan niet eens onderhandelen met een boomtrul laat staan een draak.' Ik schud mijn hoofd.
    'We zoeken wel iets. Ik vroeg het aan George, die vertelde me dat Campbell zijn bezem gaat gebruiken. En ik dacht... De meeste dieren hebben een bepaald deel van het lichaam waaraan ze elkaar herkennen, zoals roodborstjes elkaar herkennen aan hun rode borst. Dus als jij het kenmerk van een draak na kan doen, dan vertrouwd die draak je misschien,' ratel ik. Verzorging van faveldieren komt dus wel een keertje te pas. 'En anders dan kan je misschien een waanzichtspreuk proberen?' stel ik voor. Ik heb nagedacht over oplossingen terwijl ik hem zocht. Ergens verderop zie ik Campbell en George in de sneeuw lopen. 'Zullen we het anders aan Cam vragen?' stel ik voor.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ja wie waren de andere kampioenen ook alweer? Waren het niet Cam, Ralf, die van beauxbattons en Brooke?


    Spoiler alert: you will save yourself

    ik heb gedaan en kwam uit op dit:

    Campbell : Zweedse Stompsnuit
    Ralf : Chinese Zenger
    Brooke : Hongaarse Hoornstaart
    Defelicé : Gewone Groene Huisdraak


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••