• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 20:33 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George weasley

    'Waar ben ik.' Ik richtte me weer naar Campbell toe die zijn ogen geopend had.
    'De plek waar je de afgelopen uren ook was.' Zei ik grijnzend en greep zijn hand vast.
    'En ik denk ook maar beter als je hier gaat blijven in plaats van terug naar het schip te gaan.'
    Ginny was niet weg gegaan voor madama plijster, en dat ik denk ik ook niet echt meer nodig. Ik weet maar nooit wanneer Campbell gaar gaat bespringen, ook al was het als een grap bedoeld, van wat hij zei. Ik gaf hem een kneep in zijn hamd en wenkte me weer tot Ginny.
    'Die ketting heb je denk ik laten vallen toen je zelf van de stoel viel.' Zei ik terwijl ik met mijn duim zachtjes over Campbell zijn hand streek.


    Inspiratie loos


    wanneer gaan we een stuk voorruit spoelen zodat het sneeuwt (flower)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Bijna, als iedereen er me eens is en als al het drama eindrlijk voorbij is (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Bijna, als iedereen er me eens is en als al het drama eindrlijk voorbij is (:


    Ik ben er mee eens :Y)

    Hoe beginnen we dan- dat de bal word aangekondigd in de grote zaal of dat het gewoon sneeuwt en iedereen als tree huggers naar buiten rent of hoe xD? Och ik heb zo zin in het nest :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik ben er mee eens :Y)

    Hoe beginnen we dan- dat de bal word aangekondigd in de grote zaal of dat het gewoon sneeuwt en iedereen als tree huggers naar buiten rent of hoe xD? Och ik heb zo zin in het nest :<


    Ja kan, ik kom er net achter dat deze rpg "goblet of fire" heet maar we doen helemaal niets aan de hele toernpoi gebeuren xD


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ja kan, ik kom er net achter dat deze rpg "goblet of fire" heet maar we doen helemaal niets aan de hele toernpoi gebeuren xD


    jawel doen we wel na het nest (x dan laat ik Campbell wel flauwvallen bij dedraak ofzo :D omg giga leuk ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    Mijn hoofd lijkt kortsluiting te krijgen en mijn hart doet allerlei trucjes waarvan ik nooit gedacht had dat hij dat kon. Sowieso had ik niet verwacht dat iemand dit met mij zou kunnen doen. In mijn buik is een grote kooi met vlinders ontploft en nu vliegen die allemaal door mijn buik. Tot Ralf zich van me afduwd. De kooi met vlinders sluit en mijn hoofd wordt weer een beetje rustiger. Ik ben ven bang dat hij boos op me word, maar dat gebeurt gelukkig niet.
    'Wat- ik.. urg laat ook maar.' Hij loopt weer terug en drukt zijn lippen tegen de mijne waardoor de kooi met vlinders weer open schiet. Na een tijdje haal ik mijn lippen van de Zijne af en kijk ik hem even aan. Mijn hart blijft snel kloppen en ik heb de drang om hem gewoon nog een keer te kussen, maar misschien is het beter van niet. Wel pak ik zijn hand nog een keer vast en is de glimlach niet van mijn gezicht te krijgen. Nog steeds kan ik het niet goed bevatten, maar het wordt al beter.
    'Ik denk- nee ik weet zeker dat ik van je hou en...' Ik kan niet helder nadenken nu. 'Ah mijn hoofd wil niet meewerken en dat komt allemaal door jou,' zeg ik met een glimlach.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ok maar gaan wr nu de tijdsprong doen of niet want dan weet ik wat ik met camp moet pksten


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat is er nu met camp gebeurd dan? Wel een vreemde einde maar als iedereen dit wilt, ook al is het alleen wij drieën

    Het is grappig hoe fred en ralf een soort "liefde op het eerste gezicht" is gebeurd, want ze krnnrn rlkaar niet eens zo goed xD


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Maakt niet uit we zitten alleen maar tijd te rekken met george en camp xd... maar gaan we het nu doen of niet want dan weet ik wat ik moet posten en op welk punt gaan we dan beginnen?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Maakt niet uit verras mr maar


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Zullen we anders toernooi opdracht daarna gala daarna t nest doen zodat we een beetje t verhaallijn volgen? Maar san doen we toernooi en gala op een dag voor de kerstvakantie ofzo?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Zullen we anders toernooi opdracht daarna gala daarna t nest doen zodat we een beetje t verhaallijn volgen? Maar san doen we toernooi en gala op een dag voor de kerstvakantie ofzo?



    Ja kan wel.

    Toernooi -> gala -> kerstvakantie nest -> eigen drama -> weer toernooi misschien -> weer eigen drama -> laatste toernooi..

    Zal ik ralf doden in een van de opdrachten?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Haha omg linde wilt ralf niet dood xd wedden


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zal ik nu een post schrijven van de dag van de toernooi en dan lopen campbell en george buiten samen in de sneeuw? Xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja is goed, wilt linde dit eigenlijk ook?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••