• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 20:33 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja maar Sphinx is niet online.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Ja maar Sphinx is niet online.


    :p ze komt ooit wel online ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Door jullie ga ik hier verhongeren: de hele tijd kijk ik waarom ik nou weer een berichtje krijg van quiLet :')

    Ik ga zo meteen wel reageren meet george en ralf


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nu is ze online.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Door jullie ga ik hier verhongeren: de hele tijd kijk ik waarom ik nou weer een berichtje krijg van quiLet :')

    Ik ga zo meteen wel reageren meet george en ralf


    Doodsoorzaak: Verhongering door Quizlet verslaving ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha ik heb ook nog niet gegeten en ingepakt door jullie dus dat ga ik even doen (hopelijk hou kijkt nu iets langer uit dan vorige keer)


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Haha ik heb ook nog niet gegeten en ingepakt door jullie dus dat ga ik even doen (hopelijk hou kijkt nu iets langer uit dan vorige keer)


    haha vast wel ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Ginny ging er simpelweg mee akkoord en liep weg. Ik zuchtte, puur van opluchting en draaide om waarna ik in de bruine ogen van Fred Weasley keek. Ik schrok even waarna hij naar mijn hand greep, en ik fronste mijn wenkbrauwen. Als ik niet beter wist zou ik denken dat dit alles slechts een hallucinatie was.
    'Ik.. Ik eh.' Murmelde hij. Ik voelde me wat ongemakkelijk worden door het fijt dat Fred serieus probeert te doen, want dan is er echt wel iets aan de hand. Maar toch, zijn handen gaven mij een vreemd soort warmte, anders dan de warmte die ik had bij Ginny.
    'Hoe zit het nou tussen jou en Ginny?'
    Ik had een voorgevoel wat zijn doel hierbij is, maar ik wil niet zo egoïstisch lijken om dat te gaan denken.
    'We zijn vrienden.' Mompelde ik.
    'Ze heeft dat net duidelijk gemaakt. Ik- ik ook.. denk ik?' Ik bleef even verbaasd staan en de puzzel stukjes kwamen weer in beeld. Ik heb het beëindigd wat er was tussen mij en Ginny, want ik val op jongens. Mijn hart leek een on succesvolle salto te maken waardoor ik weer in de bruine ogen van de jongen te kijken die mijn hand maar de hele tijd vast hield. Ik voelde me niet erg zo ongemakkelijk, maar voor een of ander reden was ik wel bang. Waarom houd hij mijn hand zo liefdevol vast?
    'Waarom hou je mijn hand vast?' Vroeg ik plotseling hardop, voordat ik het toestemming gaf om uit mijn mond te rollen. Oh god. Ik voelde me rood worden.
    'Ik bedoel- uh..- h-hoe gaat het met George?' Verzon ik snel zodat mijn eerdere vraag achterwegen gelaten zou worden.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Onzekerheid van Ralf neemt erg toe, en dat komt simpelweg door de handje van Fred


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Onzekerheid van Ralf neemt erg toe, en dat komt simpelweg door de handje van Fred


    haha ergg :p dan moet of Fred nu zoenen of Campbell moet ff helpen (A) xD hahaa


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    ‘Volgens mij is hij knock-out, George.’ Fluisterde Ginny zachtjes. Ik zette mijn handen achtee zijn nek en leunde wat meer voorover.
    'Campbell' bleef ik maar roepen, tot ik er achter kwam dat het totaal niets nuttigs was.
    'Haal Madama Plijster, Ginny.' Zei ik kalmpjes. Ik wist dat ik hem niet op kon tillen vanwege mijn wonden en al, en die arme jongen lag op de koude vloer. Ik stond op en pakte een aantal kussens van de bedden en kwam terug waarna ik Campbell zijn hoofd op tilde om de kussen er onder te zetten. Met een kleermakerzit nam ik naast hem om de grond plaatsd en greep naar zijn hand, en boog me voorover om een kleine kus op zijn lippen te plaatsen.
    'Campbell.' Mompelde ik dan.
    'Wees maar niet bang, madama plijster heeft aanlokkelijke en magische handen, weet je dat nog?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'We zijn vrienden. Ze heeft dat net duidelijk gemaakt. Ik- ik ook.. denk ik?' Ik knik. Mijn hart gaat nog steeds als een gek tekeer en ik doe mijn best om gewoon rustig te blijven. Ik ben een stuk langer dan Ralf, maar dat maakt me helemaal niets uit.
    'Waarom hou je mijn hand vast?' vraagt hij. Ik laat snel zijn hand los en wil antwoorden, maar hij gaat al verder. 'Ik bedoel- uh..- h-hoe gaat het met George?' Ik denk even na. Hoe gaat het eigenlijk met George? Net leek hij gewoon oké te zijn.
    'Het gaat goed met hem. Hij komt er al snel weer bovenop,' zeg ik met een glimlach. 'Hij weet dat het jou schuld niet is. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.' Ik ben even stil en weet dat ik zometeen moet gaan zeggen waar ik eigenlijk voor kwam. Even denk ik na. Wat moet ik zeggen? 'Ik eh... Ik...' Waarom moet ik nou gaan stotteren? 'Vergeef me,' zeg ik snel en ik deuk mijn lippen op de Zijne.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Ik kon geen hand voor ogen zien. Ik had nooit geweten dat de nacht zo donker kon zijn dat er geen enkel ster zich aan de hemel durfde te wagen. Ik schrok van het rochelend geluid wat uit een hoekje leek te komen. Ik herkende het geluid maar ik kon het niet plaatsen terwijl het steeds dichterbij kwam en alle gelukkige gedachtes weg leek te drijven tot slechts de aanlokking bleef tot zelfmoord. Ik voelde hoe mijn knieën het begaven en met een klap op de grond viel terwijl het gruwel zelf steeds duidelijker werd. Ik wilde dit niet. Ik wilde niet zien wat er naar me toe kwam terwijl ik langzaam mijn ziel mijn lichaam voelde verlaten. Met een schok sperde ik mijn ogen open en keek een witte kamer in waar slechts lamplicht in scheen. Mijn hart leek in mijn keel te bonzen. Verward keek ik de kamer rond en ik zag een meisje naar mij kijken. Ze stond bij een kantoortje en met moeite greep ik in een kussen; wacht kussens? Waar was ik in vredesnaam; waarom wist ik niks meer- waarom ging mijn adem zo tekeer- waar is de duister met het gruwel dat naar mij toe kwam- was alles slechts een droom? Ik hoop dat ik niet geschreeuwd heb of iets dergelijks.
    ‘Waar ben ik.’ Ik voelde me stom omdat ik tegen mijzelf praatte maar dat was lang niet zo stom om alles te vergeten.

    Je wilde drama; nu heb je drama ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Hij laat mijn hand los en meteen had ik spijt van dat ik die domme vraag stelde.
    'Het gaat goed met hem. Hij komt er al snel weer bovenop,' zegt hij met een glimlach wat me deed smelten.. wacht, wat?
    'Hij weet dat het jou schuld niet is. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.' Hij bleef even stil waarin ik maak nog nerveuzer van werd.
    'Ik eh... Ik... vergeef me,' zei hij snel en voor ik uit kon puzzelen wat hij zou doen, en zijn lippen nog een maar milimeter van de mijne gescheiden was en toen pas door kreeg wat hij zou doen en voordat ik actie kon ondernemen, deukte hij zijn lippen op de mijne. Bommen, duizenden en duizenden bommen ontploften er in mijn maag, vuurwerk werd over mijn hele lichaam af gevuurd en mijn hart barste los in allemaal salto's en atletische kunstjes terwijl al mijn organen leken te feesten. Als ik hier nog even met die gevoel bleef staan zou ik een hartaanval krijgen. Om die reden dus plaatste ik mijn handen op zijn borstkas en duwde hem wat weg zodat ik ruimte kreeg om adem te kunnen halen. Ook werd ik duizelig en zag ik sterretjes voor mijn ogen wat een afschuwelijke flauwval teken aangaf wat nu echt niet de moment daarvoor was.
    'Wat- ik.. urg laat ook maar.' Met dat liep ik terug naar Fred toe en drukte mijn lippen weer op die van hem om de fantastische gevoel terug te kunnen krijgen.



    Reeeed :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    'Waar ben ik.' Ik richtte me weer naar Campbell toe die zijn ogen geopend had.
    'De plek waar je de afgelopen uren ook was.' Zei ik grijnzend en greep zijn hand vast.
    'En ik denk ook maar beter als je hier gaat blijven in plaats van terug naar het schip te gaan.'
    Ginny was niet weg gegaan voor madama plijster, en dat ik denk ik ook niet echt meer nodig. Ik weet maar nooit wanneer Campbell gaar gaat bespringen, ook al was het als een grap bedoeld, van wat hij zei. Ik gaf hem een kneep in zijn hamd en wenkte me weer tot Ginny.
    'Die ketting heb je denk ik laten vallen toen je zelf van de stoel viel.' Zei ik terwijl ik met mijn duim zachtjes over Campbell zijn hand streek.


    Inspiratie loos


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••