• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 20:33 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Of jij stuurt Fred naar Campbell en Campbell denkt dat het George is en dan zoent Campbell hem :p en dan zegt Fred dat hij geen george is ofzo XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mijn hart maakt een sprongetje. Waarom maakte mijn hart een sprongetje? Mijn hart zou niet een sprongetje maken. Mijn hart KAN geen sprongetje maken. 


    Wtf :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dit alles gaat zo vreemd overkomen :'D maar campbell is nu, dat zouden we toxh doen bij het nest of zullen we dat nu doen x') of dan gaat Campbell gewoon iedere keer fred zoenen en denkt dat het geoge is, en veranderd gewoon in een doodnormale gewoonte om als misverstand hem te zoenen xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Dit alles gaat zo vreemd overkomen :'D maar campbell is nu, dat zouden we toxh doen bij het nest of zullen we dat nu doen x') of dan gaat Campbell gewoon iedere keer fred zoenen en denkt dat het geoge is, en veranderd gewoon in een doodnormale gewoonte om als misverstand hem te zoenen xq


    haha oke :p ik laat Campbell wel nu komen wat jij wilt ('x haha dit word awkward


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Weet dat als fred campbell gaat kussen dat george wel boos kan worden, maar campbell die fred kust kan george nog wel begrijpen


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Weet dat als fred campbell gaat kussen dat george wel boos kan worden, maar campbell die fred kust kan george nog wel begrijpen


    Haha ('x ik heb geen idee wat ik Campbell moet laten zeggen op jullie genante gesprek over hem :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Vergeet ginnny en ralf niet :o want ik had een idee datRalf Ginny kan gaan vertwllen dat hij misschien ook gewoon vriendschap voelde voor haar en dat hij misschien Iiets voelde voor Fred, en dat Ginny hem advies geeft waarna Ralf de ziekenzaal instapt op fred te kussen, en ziet Fred en Campbell zoenen waarna fred ralf ziet en campbell los laat om dan ralf te kussen?? Wat verwarrend dit alles :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Vergeet ginnny en ralf niet :o want ik had een idee datRalf Ginny kan gaan vertwllen dat hij misschien ook gewoon vriendschap voelde voor haar en dat hij misschien Iiets voelde voor Fred, en dat Ginny hem advies geeft waarna Ralf de ziekenzaal instapt op fred te kussen, en ziet Fred en Campbell zoenen waarna fred ralf ziet en campbell los laat om dan ralf te kussen?? Wat verwarrend dit alles :'D


    Pff :P dan moet Fred Campbell gaan kussen want Campbell gaat echt niet vreemd op George.. hij is trouw (: enneh ik had al gereageerd met ginneh :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ...wanneer?!?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    ...wanneer?!?


    Als ik Campbell gepost heb ga ik wel zoeken Xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Met een zucht bleef ik achter. Ik wilde nog roepen; ik ken de weg niet maar ze waren al weg. Zwijgend liep ik naar de deur van het kasteel waar mijn blik op de Klammfels boot bleef hangen. De volgende dag was al aangebroken want het begon al langzamerhand licht te worden. Zou ik gewoon nu niet naar de boot moeten gaan? Ik beet besluiteloos op mijn lip en de gedachte dat ik Karkarov onder ogen zou moeten komen was niet echt aanlokkelijk. Zeker als hij mijn gedachtes moest lezen die waarschijnlijk over George zouden gaan. Snel draaide ik me om en liep de kasteel in. De kasteel was veel groter dan die van Klammfels. Ik vond Zweinstein ook tien keer mooier en hier kon je gewoon in een shirt of vest lopen dan helemaal bepakt. Iets wat vrijer aanvoelde. Zoekend dwaalde ik door de gangen en ik kwam vanalles tegen maar niet het goede. Ik verdachte zelfs dat de trappen me eerder naar een andere plek geleid hadden dan toen ik ze nu nam. Maar waarschijnlijk was ik gewoon paranoïde. Plotseling hield ik stil. Dit was dé gang. In een paar passen was ik bij de deur terwijl mijn blik nog naar twee mensen gleden; Ginny en Ralf. Een glimlach verscheen op mijn gezicht. Alles zou goed komen. Er bestond blijkbaar nog wel een happy ending. Voor hen tenminste. Ik deed de deur open en zag twee identieke personen. Eentje lag en de ander zat naast hem.
    ‘..Maar hij is klein, schattig en knuffelbaar. Tenminste. Hij lijkt een beetje op Campbell, maar is stiller en mysterieuzer. Campbell is beter in zoenen dan hem… ook… o hij is grandioos in zoenen. Alsof hij een weerwolf probeert te kussen, maar soms kan hij me ook wat vurig benaderen. Je kunt het vergelijken met madame Plijster als er iets mis is in je mond. Dan steekt ze toh haar vingers in je mond om een betere beeld te krijgen en smeert zonder enige reden rond je hele gezicht? Dan is die vinger eigenlijk de lippen van Campbell. Of een draak van 50 meter lang en 200 meter breed die je precies op de lippen probeert te kussen.’ Mijn hoofd werd vuurrood en ik wenste dat het iets langer had geduurd om de gang te vinden. Geneerd krabte ik over mijn nek terwijl ik geen idee had wat ik moest doen.
    ‘George, dat was echt overbodige informatie. Ik hoefde dat ECHT niet te weten.’ Ik was het met Fred eens hoewel ondanks alles blij was dat hij blijkbaar mijn kussen goed genoeg vond.
    ‘Ik eh… ik denk dat ik een plan heb. Jij zei net dat je andere jongens hebt gekust om erachter te komen en aangezien je net hebt verteld dat Campbell een goede kusser is..’
    Als mijn wangen nog niet genoeg bloed bevatten deden ze het nu wel. Oh god; ik was op George verliefd; dat betekende niet dat ik op alle jongens viel. Hoewel Fred overduidelijk op George leek zou ik nooit ze willen ruilen. Misschien moest ik George maar iets geven; een ketting ofzo of een armband waardoor ik ze uit elkaar kon halen. Misschien omdat ze me nog niet gezien hadden kon ik doen alsof ik net binnenstapte waardoor ik heel dat verhaal over madame Plijster en vinger kon buitensluiten inclusief het draak gebeuren.
    ‘Hoi.’ Alleen bij die gedachte beet ik al op mijn lip. Met moeite verplaatste ik me van de deur weg die ergens aangenaam voelde en liep om Fred heen om aan de andere kant van George plaats te nemen aan het voeteind. Dit was nogal gênant. Voor mijn kant dan. ‘ik ehm- ik had Fred en Ralf gevonden.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ginny WEasley

    ‘H-heei, Ginny..’ ik beet op mijn lip. Ik hoefde niet eens te raden wie dit was. De persoon die ik zojuist ontvlucht was omdat ik een confrontatie te pijnlijk vond. De persoon die alles voor mij gedaan hebt en ik niks voor hem. Dat is waarschijnlijk de reden dat mijn broers vooral boos op mij waren. Ik deed niks voor andere en Ralf stak altijd zijn nek voor mij uit en dan is hij ook nog eens zo dom om op mij verliefd te raken. Ik verbaas me erover dat mijn broers me niet verdachten van een liefdesdrankje. ‘Hoi.’ Mompelde ik zachtjes. Ik wilde eigenlijk zijn naam erbij zeggen maar ik was bang dat ik dan tranen zou laten glijden. Iets wat ik niet wilde. Ik had geen enkele recht om verdrietig of getroost te worden.

    inspiratieloos..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik wacht even op George


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Ik wacht even op George


    ":p omg ga jij campbell zoenen xd?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oooo ik had mijn post wel geschreven.. neeeejj ik moet nu die lange post helemaal overnoeue schrijven:'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••