• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    Hermione Granger || Reservatie || JamesPotter
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Fred Weasley jr. || Reservatie || JamesPotter
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    /

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 17:41 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ginny Weasley

    ‘Dat snap ik wel. Echt. In mijn eerste jaar werd ik ook vaak lastig gevallen door Sc.. Iemand die je denk ik niet kent. Ik heb er ervaring mee, geloof me. Ik kan je helpen als je wilt. Je hebt gewoon wat meer zelfvertrouwen nodig denk ik, want je negeerde Draco totaal waardoor hij gewoon vrij spel kreeg en door kon gaan met het lastig vallen.’ Ik sloeg mijn ogen neer. Alles was beter dan tegen Draco in te gaan. Dat was toch een verloren onderzoek. Hij kreeg hoe dan ook toch zijn zin. Nu had ik nog geluk dat professor Snape niet in de buurt was. Anders kreeg ik alleen om die reden al punten aftrek omdat ik de weg zou blokkeren met mijn koffer of zoiets.
    ‘Ik weet het niet, Albus. Hij heeft me verder gewoon met rust gelaten. Ik weet niet in welke afdeling je zit of iets- maar kom nooit aan Malfoy waar Snape bij is. Snape is echt vreselijk en als Malfoy wat doet dan krijg jij straf… ik ben echt blij dat ik niet bij hem in het leerjaar zit.’

    inspiratieloos met Ginny :// iemand voor Campbell? ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    ‘Ik weet het niet, Albus. Hij heeft me verder gewoon met rust gelaten. Ik weet niet in welke afdeling je zit of iets- maar kom nooit aan Malfoy waar Snape bij is. Snape is echt vreselijk en als Malfoy wat doet dan krijg jij straf… ik ben echt blij dat ik niet bij hem in het leerjaar zit.’ maar ik ben naar Severus Snape benoemd. Pap zei me dat hij een geweldige man was. Even trok ik een beledigde blik toy ik weer erachter kwam dat Ginny nog niets wist. Ik wel. Merlin, ik ben echt in een andere tijd beland.. ik bedoel.. kom ik nu pas achter dat?
    'Ik zit in Gryffindor. Mij maakt niets uit als ik straf krijg, hoor. Als ik ooit straf krijg, wat bijna nooit is gebeurt, moet die oorzaak daarvan wel het waard zijn. Dus als ik nu wraak neem en iets verschrikkelijks gebeurt met Draco, en ik krijg straf, ga ik met volle plezier naar professor Sneep toe om mijn straf te vervullen. zo niet, dan denk ik dat ik dan niet eens op kom dagen.' Zei ik.
    '..En ik heb van James gaf me als advies om niet op te komen dagen als je straf hebt en na schooltijd je moet melden.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hazel McLean.

    Ik wurmde me snel in de trein en duwde een paar eerste jaars aan de kant. Meteen liep ik naar de achterste coupé, waar ik altijd in zat. Fletcher had zich al bij zijn vrienden gevoegd. Mijn hand ging eventjes door mijn licht bruine lokken. Ondertussen keken een paar Hufflepuffs me bang aan. Slytherins begroetten me. ‘’Ey McLean!’’ riep iemand. Ik draaide me om en zag Ashton Graywell staan, een zevende jaars Slytherin. ‘’Wat moet je Graywell?’’ zuchtte ik grijnzend. ‘’Nja, heb je je beste vriend niet gemist?’’ Ik dacht na. ‘’Neejj. Eigenlijk niet.’’ grinnikte ik. ‘Verontwaardigd’ keek hij me aan. ‘’Die is gemeen.’’ ‘’Ben ik ook. Je kent me al 5 jaar.’’ Ik glimlachte nep. Begrijp me niet verkeerd, Ashton was echt mijn beste vriend. Maar kon vaak irritant zijn. ‘’En nu ga ik. Bye Ash.’’ En ik draaide me om om verder te lopen door de trein. Ik kwam aan bij de achterste coupé en zag een jongen zitten. En ik had hem nog nooit eerder zien zitten. Goed Hazel, beleeft blijven. Voor nu dan. Ik trok de deur open en stapte binnen. ‘’Hi, kan ik hier zitten?’’ vroeg ik de jongen. Mijn blik gleed kort over de jongen. Ik keek hem weer aan, met nu een vragende blik. ‘’Ik ben Hazel McLean, overgins.’’
    [That boy is Campbell]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Campbell Saunders

    Ik hoorde de deur opengaan en ik keek naar de persoon die mijn rust verstoorde. Ondanks dat ik me erop had voorbereid had ik verwacht een bekende gezicht te zien dan een meisje die ik niet kenden. 'Hi, kan ik hier zitten. Ik ben Hazel McLean, overigens.' ik knikte. 'Campbell Saunders.' schaamteloos observeerde ik 'Hazel.' van top tot teen. Het meisje had lichtbruin haar en ik kon zeker weten dat ik iedereen op de hele school kende. Dat was een soort hobby van me. Sorteren wie ik kon breken of gebruiken wanneer de tijd dringt. 'Welke afdeling zit je; ik heb je eigenlijk nooit gezien.' ik produceerde een klein glimlachje.

    Kort stukje I know ('x maar zometeen word het langer :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hazel McLean.

    Ik voelde hoe hij me bekeek. De jongen knikte echter. ''Campbell Saunders.'' Rustig sloot ik de deur en tilde mijn koffer op het bagage rek. Om daarna te gaan zitten. ''Welke afdeling zit je; ik heb je eigenlijk nooit gezien.'' Een kleine glimlach sierde mijn lippen. ''Slytherin.'' De glimlach werd een trotste glimlach.''En jij? Ik heb je trouwens ook nooit gezien..'' Gek. Ach ja. ''En je ziet er niet uit als een eerste jaars.'' Mijn blik gleed kort over de jongen heen. Zijn ogen waren bruin en zijn haren waren ook bruin. Je zag meteen dat hij groter was dan mij. Wat niet gek was. Dat was bijna iedereen. Toch zat in deze klein iemand een persoon met een grote wil. En die weet wat ze wilt.

    Oowk kort x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Campbell Saunders

    'Slytherin.' er schreed een trotse glimlach over haar gezicht. Ik knikte echter goedkeurend. 'En jij? Ik heb je trouwens ook nooit gezien. En je ziet er niet uit als een eerste jaars.' ik knikte. 'Zesde leerjaar; Slytherin.' een luid snikkend geluid hoorde ik vanuit het perron opkomen en geërgerd keek ik uit het raam. 'Vreselijk.' zei ik vol ergenis toen ik een meisje zag huilen omdat ze afscheid moest nemen van haar ouders.
    ‘Echt afschuwelijk dat ons schoolhoofd zuk soort kinderen naar binnen laat. Van die vieze modderbloedjes. Geen greintje eigenwaarde- iets wat ik wel begrijp. Ik zou mijn ogen uit mijn kop schamen als ik zo iets als dat was.’


    omg wat ben ik inspiratieloos x.o vreselijk!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hazel McLean.

    '''Zesde leerjaar; Slytherin.'' zei Campbell. Ook ik knikte goedkeurend. Een snikkend geluid klonk op het perron. Een meisje jankte bij haar ouders. Ik grinnikte. ''Vreselijk. Echt afschuwelijk dat ons schoolhoofd zuk soort kinderen naar binnen laat. Van die vieze modderbloedjes. Geen greintje eigenwaarde- iets wat ik wel begrijp. Ik zou mijn ogen uit mijn kop schamen als ik zo iets als dat was.'' Ik maakte een instemmend geluidje. ''Eindelijk iemand die het précies begrijpt! Sommige Slytherins vinden het mee vallen. Maar ik erger me er dood aan. Dumbledore is niet zo wijs zoals iedereen zegt!'' Het meisje liep snikkend de trein in. Ugh. ''Waarschijnlijk komt ze in Hufflepuff.'' grinnikte ik.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Campbell Saunders

    'Eindelijk iemand die het précies begrijpt! Sommige Slytherins vinden het wel mee vallen. Maar ik erger me er dood aan. Dumbledore is niet zo wijs zoals iedereen zegt. Waarschijnlijk komt ze in Hufflepuff.' ik fronste mijn wenkbrauwen. Ik ben blij dat hij al lang dood is. Hij was gewoon puur een lachertje; ik snap niet dat mensen dachten dat heer Voldemort bang voor zo'n iemand was. Voldemort kende geen angsten; het was een wijze man.' het was de eerste keer dat ik over die man sprak bij iemand; maar ik had er eerlijk gezegd niet over nagedacht. Maar het was waar. Voldemort kende geen angsten. Hij was een slimme man. Helaas zag hij niet de steken die hij liet vallen onderweg naar macht. Ik heb daarvan geleerd; ik zal beter worden dan hem. Op een dag zou iedereen mij meer vrezen dan hem.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ( JamesPotter -> ExpectoPatronum )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hazel McLean.

    De jongen voor me fronste. ''Ik ben blij dat hij al lang dood is. Hij was gewoon puur een lachertje; ik snap niet dat mensen dachten dat heer Voldemort bang voor zo'n iemand was. Voldemort kende geen angsten; het was een wijze man.'' Ik keek hem raar aan. ''Hoe bedoel je dood? Die gast is nog springlevend. Nja, spring. Dumbledore leeft nog. Kom je uit een andere tijd of zo?'' De laatste zin zei ik met een lachende ondertoon. Het zou onmogelijk zijn. Mijn groene ogen keken hem bluffend aan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Campbell Saunders

    Ik fronste mijn wenkbrauwen weer door haar verbaasde gezicht. ‘Hoe bedoel je dood? Die gast is nog springlevend. Nouja, spring. Dumbledore leeft nog. Kom je uit een andere tijd ofzo?’ ze eindigde haar zin lachend maar ik vond het alles behalve lachwekkend. Niemand hoefde te beweren dat ik ongelijk had. Ik had áltijd gelijk en ik was niet gewend aan iemand die twijfelde over mijn woorden. ‘Ja, hij is dood en Voldemort tot mijn grootste spijt ook. Ik kan nog steeds niet geloven hoe zo’n kleine joch een van de grootste tovenaars ten tijde heeft vermoord terwijl hij nu een schouwer is. Nee; die Potter heeft gewoon puur geluk gehad; meer niet; maar wacht maar. Zijn tij zou vroeg of laat bekeren.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hazel McLean.

    Ik zag dat hij mijn woorden niet zo leuk vond. ''Ja, hij is dood en Voldemort tot mijn grootste spijt ook. Ik kan nog steeds niet geloven hoe zo’n kleine joch een van de grootste tovenaars ten tijde heeft vermoord terwijl hij nu een schouwer is. Nee; die Potter heeft gewoon puur geluk gehad; meer niet; maar wacht maar. Zijn tij zou vroeg of laat bekeren.'' Een spottende lach verliet mijn mond. ''De Heer van het Duister is er gewoon nog, Potter is nog gewoon een student die té vaak geluk heeft gehad. En helaas leeft Dumbledore ook nog. Dus waar heb je het over?'' Ik keek hem duister aan. Het teken op mijn onderarm was goed verborgen. ''Ben je op je hoofd gevallen ofzo?'' vroeg ik Campbell. ''Welk jaar denk je wel niet dat het is?'' Hoezo zou de Heer van het Duister dood zijn?! Evenals Dumbledore. Hij loog. Er was geen twijfel mogelijk dat ik het mis had. Dat was gewoon onmogelijk! Ik had zo wat altijd gelijk.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 12:12 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Welke jaar is het eigenlijk voor de 'toekomst' leerlingen iets van 2026 ofzo?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Idk.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Leora schreef:
    Welke jaar is het eigenlijk voor de 'toekomst' leerlingen iets van 2026 ofzo?


    1998 = einde. + 19= 2017 en albus zit in de zesde, dus +6= 2023


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!