• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    Hermione Granger || Reservatie || JamesPotter
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Fred Weasley jr. || Reservatie || JamesPotter
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    /

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 17:41 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    En dan in het heden moet het 1996 of 1997 zijn.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    En dan in het heden moet het 1996 of 1997 zijn.


    Het is begin van het schooljaar, dus 1996..


    Schema:
    Verleden: 1976
    Heden: 1996
    Toekomst: 2023


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ExpectoPatronum schreef:
    (...)

    Het is begin van het schooljaar, dus 1996..


    Schema:
    Verleden: 1976
    Heden: 1996
    Toekomst: 2023


    Je bent een heldin <'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘De Heer van het Duister is er gewoon nog, Potter is nog gewoon een student die té vaak geluk heeft gehad. En helaas leeft Dumbledore ook nog. Dus waar heb je het over? Ben je op je hoofd gevallen ofzo?’ ik voelde woedde op komen borrelen. Het is dat ik mijzelf zo goed in de hand kon houden waardoor ik haar allang geen pijn had gedaan. Niemand waagde het om mij in een reden te vallen; ook zij niet. Met moeite behield ik mijn pokerface en keek zo neutraal mogelijk.
    ‘Welk jaar denk je wel niet dat het is?’ ik schudde mijn hoofd en deed mijn hutkoffer open; ik dacht aan mijn agenda en zei non-verbaal accio waar hij naar boven schoot. Ik gaf haar mijn agenda waar een grote 2023 stond en bleef verder onbewogen op mijn stoel zitten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hazel McLean.

    Hij gaf me zijn agenda. Ik bekeek het boekje en zag er 2023 in het groot op staan. ''Is dit een fucking grap?!'' zei ik kil. ''Het is 1996. Houd me niet voor de gek!'' Ik keek hem kil aan, en gaf hem zijn agenda terug. Zelf stond ik op, opende mijn koffer en graaide erin. In enkele ogenblikken had ik mijn agenda. Rustig draaide ik me om naar hem en gaf hem mijn agenda. Waar duidelijk 1996 op stond. ''Ik ben niet gek. Het is 1 september 1996. De Heer van het Duister is actief, en al die bloedverraders, modderbloedjes en whatever zijn bang. En Dumbledore leeft helaas nog.'' Ik bekeek de jongen kort. ''En zeg niet dat ik het mis heb. Aangezien ik altijd gelijk heb.'' zei ik, met de na druk op altijd. Mijn blik veranderde van kil naar zelfverzekerd. Ik ging zitten en keek de jongen afwachtend aan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Campbell Saunders

    'Is dit een fucking grap? Het is 1996. Houd me niet voor de gek.' Ergens verscheen een glimlach op mijn gezicht. Ze was zo makkelijk; zo simpel terwijl zij zelf anders dacht. Ze kon nog niet eens haar woede inhouden. Elke emotie spatte er gewoon haast van af. Ze opende haar koffer terwijl ze erin graaide voordat ze haar agenda vond die ze in mijn handen duwde. Rustig pakte ik hem aan waar 1996 op stond. 'Ik ben niet gek. Het is 1 september 1996. De heer van het Duister is actief en al die bloedverraders, modderbloedjes en whatever zijn bang. En Dumbledore leeft helaas nog. En zeg niet dat ik het mis heb. Aangezien ik altijd gelijk heb.' Aandachtig bestudeerde ik haar agenda terwijl mijn hand erover gleed en het nauwkeurig bekeek. Er rustte er geen bijzondere magie over. De cijfers waren niet veranderd. Ze waren zo gemaakt bij zíjn druk. Dit betekende dat er iets raars aan de hand was. Ik vond het al uitzonderlijk hoeveel mensen er wel niet op het perron waren. Zou dit de reden zijn? Zijn er leerlingen gekomen van andere jaren die wij nu ontmoeten? Het was absurd maar mogelijk. Het is eens eerder gebeurd maar ik kon mijn vinger er niet meer precies op leggen. Ergens was het wel amusant en was het ook wel intressant. Zou ik werkelijk die imbeciel van een Dumbledore kunnen ontmoeten en die walgelijke Harry Potter? Mijn wens was altijd al om met ze te praten. Ze te denigreren omdat er werkelijk een kracht was waar hen geen weet van hebben. Ik sloeg haar agenda dicht en bekeek haar met een flauwe glimlach. 'Sorry; wat een flauwe grap he; ik heb echt een vreselijke humor.'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Je bent een heldin <'3


    Yes! ^^

    (Waar staat Georges post?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hazel McLean.

    Hij bekeek het ding nauwkeurig.Uit eindelijk opende hij het, keek erin en sloot het weer. Campbell glimlachte flauw naar me. ''Sorry; wat een flauwe grap he; ik heb echt een vreselijke humor.'' Mijn ogen vernauwden zich tot spleetjes. Ik greep mijn agenda, haalde mijn koffer uit het rek en liep de coupé uit. ''Jongens!'' mompelde ik. Ik liep door de trein, en zocht mijn vrienden op. ''Wauw Haz. Jij bent vrolijk!'' grinnikte Amber. ''Zei dat nou niet..'' mompelde Ashton. Ik gooide mijn koffer in het rek en nam plaats naast mijn beste vriend, waar ik wat tegen aan leun. ''Vieze, rottige -'' mompelde ik. Jackson keek me fronsend aan. ''Over wie heb je het?'' vroeg hij. ''Weet ik veel! Een of ander raar kind die denkt dat het 2023 is! Het is verdorie toch 1996, of ben ik gek?!'' Ashton grinnikte. ''Je bent wel gek, maar je hebt gelijk.'' Ergens was het raar. Hij leek het serieus te menen, maar ik wist niet of ik hem vertrouwde. Beter deed ik dat niet.

    Iemand voor Hazel?]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 20:08 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Iemand voor mijn Ralf de weerwolfje uit heden x') ik heb nog helemaal niets met hem gepost. George zit al vast bij James en Albus bij Ginny, dus kan ik nog alleen met ralf posten xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Iemand voor mijn Ralf de weerwolfje uit heden x') ik heb nog helemaal niets met hem gepost. George zit al vast bij James en Albus bij Ginny, dus kan ik nog alleen met ralf posten xq


    Waar staat George? Xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Pagina 9 :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Pagina 9 :')


    Sorry ik lijd aan het luiheidssyndroom.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SphinxX schreef:
    Iemand voor mijn Ralf de weerwolfje uit heden x') ik heb nog helemaal niets met hem gepost. George zit al vast bij James en Albus bij Ginny, dus kan ik nog alleen met ralf posten xq


    ik wil ralf wel pesten met draco? ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ik wil ralf wel pesten met draco? ('x


    Dan mag jij hem wel ergens plaatsen :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Anyone for Hazel?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded