• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campie is zo lief en georgie houd ook alleen van hem, maar weet dat Angelina diegene is die alles eigenlijk laat beginnen en George.. nou ja.. die heeft pech. Hij moest niet zo dorstig zijn hinthint)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Campie is zo lief en georgie houd ook alleen van hem, maar weet dat Angelina diegene is die alles eigenlijk laat beginnen en George.. nou ja.. die heeft pech. Hij moest niet zo dorstig zijn hinthint)


    omg hij gaat haar terug zoenen (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Campie is zo lief en georgie houd ook alleen van hem, maar weet dat Angelina diegene is die alles eigenlijk laat beginnen en George.. nou ja.. die heeft pech. Hij moest niet zo dorstig zijn hinthint)


    *slurp slurp* je zit er in de buurt maar er is meer aan de hand in mijn met regenbogen gevulde hersenen


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    *slurp slurp* je zit er in de buurt maar er is meer aan de hand in mijn met regenbogen gevulde hersenen


    tongen? :o omg hij heeft camp nog nooit getongt en dan doet hij het wel met haar! je gaat zijn hart breken (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    tongen? :o omg hij heeft camp nog nooit getongt en dan doet hij het wel met haar! je gaat zijn hart breken (cat)


    Je denkt meteen aan de zoen- tong op elkaar sprigenof Iiets in die richting xq (is het misschien ook) maar er zit ook iets achter :'D waarom keek Angelina Campbell nou zo vies aan?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Je denkt meteen aan de zoen- tong op elkaar sprigenof Iiets in die richting xq (is het misschien ook) maar er zit ook iets achter :'D waarom keek Angelina Campbell nou zo vies aan?


    Omdat ze weet dat Campbell en George iets hebben en daar is ze jaloers op en wilt ze George van hem afpakken... en dan kust ze hem..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Omdat ze weet dat Campbell en George iets hebben en daar is ze jaloers op en wilt ze George van hem afpakken... en dan kust ze hem..


    Bijna maar dat is niet allen :'D schrijf jij maar je post en ik post george met Angelina en dan zie je het wel (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Bijna maar dat is niet allen :'D schrijf jij maar je post en ik post george met Angelina en dan zie je het wel (cat)


    Ik haat Angelina nu al (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    De muziek stak langzaam op terwijl ik Alisons blik op mij voelde branden. Waarschijnlijk moest dat de teken wezen dat ik haar ten dans moest vragen maar dat deed ik niet. Ik wilde George vinden; maar hij leek verdwenen van de aardbol.
    Een groep jongens stonden om Alison heen die haar magische charmes weer liet werken en ik voelde medelijden voor die arme stakkers. Dat ze zo met zichzelf lieten spelen door een meisje. ‘Je ziet er fantastisch uit.’ Mijn hart leek van schrik een sprongetje te maken en ik voelde plotseling iets in mijn zak; een roos. Verlegen keek ik even naar de grond en toen ik opkeek was George al verdwenen en stond hij bij een meisje. Ik zou haast kunnen zweren dat ze een glamorgana was; ze was beeldig. Iets wat totaal niet bevorderend was. George zelf zag er helemaal onweerstaanbaar uit en dat alleen terwijl ik nog alleen slechts zijn rug gezien had. Ik wist niet waarom maar een gevoel van eenzaamheid begon langzaam bij mij te broeien. Ook al zat de zaal nog zo vol terwijl er allemaal koppeltjes in paren gezellig aan het praten waren kon het mijn hart niet verwarmen. ‘Campbell, Karkarove had een leuke avond belooft.’ Hoorde ik Alison zeggen terwijl ze aan mijn arm trok. Ik keek haar aan en mijn blik viel meteen weer op de jongens die smachtend naar haar keken en hun vriendinnetjes daardoor verloren waren. ‘Je hebt het wel naar je zin, denk ik.’ Mompelde ik. ‘Iek wil dansen.’ ik volgde haar blik naar de groep dansende stelletjes. Ik had daar alles behalve zin in. Misschien als ik dat met George kon doen maar die had zijn handen al vol aan de mooie Angelina. Hij had me van te voren wel kunnen waarschuwen hoe knap ze was.
    Met een ruk werd ik meegetrokken door Alison en werd haast gedwongen om te dansen. Even had ik de neiging om gewoon van haar weg te lopen totdat ik Karkarov ontmoette vlak achter haar. ‘Is goed.’ Mompelde ik terwijl ik haar vastpakte en met haar ging dansen. Tot mijn grootste ergernis drukte ze haarzelf dichter tegen mij aan terwijl mijn blik weer over de kamer speurde naar George.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben bijna klaar met george. Ik ga mezelf doden na deze post


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik ben bijna klaar met george. Ik ga mezelf doden na deze post


    ik ben zenuwachtig nu :3. xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Het muziek begon en Angelina keek me hopend aan.
    'Mag ik uw vriendschappelijke dans?' Vroeg Angelina en stak haar hand naar me uit.
    'Moet de man dan niet zeggen?' Grinnikte ik en kruiste mijn armen.
    'George, alsjeblieft.'
    'Je zei dat je juist niet als vrienden wilde komen? Dan kan ik helaas niet meer met je dansen want mijn hart is al aan een ander persoon verkocht.' Zei ik en wierp een blik toe naar Campbell en tot mijn ergenis danstr hij met zijn meid. Te dicht bij elkaar. Angelina volgde ook mijn blik en voor ik iets kon doen pakte ze al mijn hand vast en trok me mee naar de dansvloer.
    'Dan dans ik wel met jou.' Zei ze en gooide haar armen om mijn nek. Vlak achter haar zag ik anderling naar me staren. Ze leerden ons.. dansen als ware gryffindors en als ik nu laat zien dat ik er niets van bak zit ik in de problemen door het.. niet leren van mijn "toets". Gedwongen plaatste ik mijn handen op de plek waar ik ze moest plaatsen en ik zag Anderling lachen. Tot mijn ergenis trok Angelina zich dichter tegen me aan en plaatste haar hoofd in mijn schouder.
    'Probeer je een paar vriendinnen jaloers te maken?' Vroeg ik geïrriteerd.
    'Misschien.' Ik gromde wat en richtte mijn blik weer op Campbell, maar Angelina draaide zo dat ik hem niet meer kon zien.
    'Ik hou van je, George. Het maakt me niets uit als je alleen jongens leuk vind. Mij lukt het wel je hart weer terug te krijgen zodat het terug naar de goede kant komt.'
    Grommemd liet ik Angelina los die me een verwarde blik toewierp die ik volkomen negeerde en plaats nam aan een tafeltje. Normaal gesproken raak ik niet zo snel jaloers, ik weet dat Campbell zich niet aangetrokken voelt tot die onbekende meid, maar toch klopt het gewoon niet. En als Angelina zo veel moeite doet om "romantisch" met me te dansen, wat moet Campbell dan wel of niet van ons denken? Ik ben alleen voor hem, hou alleen van hem en ik wil niet dat de wonder tussen ons zo gemakkelijk kappot gaat door wat meiden. Angelina liep naar me toe en nam naast me plaats.
    'Sorry, alweer.' Zei ze en legde een hand op de mijne die ik grommend terug trok.
    'We zijn gewoon vrienden, Angelina. Ik voel alleen iets voor Campbell en dat blijft ook zo. Verpest deze vriendschap niet door iets doms want ik val alleen op jongens..' Zei ik en draaide me om zodat ik Campbell en de meisje niet zag dansen.
    'Is goed, dan zijn we ook vrienden.' Zei ze en gooide de roos die ik eerder aan haar gaf op tafel.
    'Dan hoef ik dit ook niet meer.' Zei ze dan en stond op.
    'Ik zal wel onze "vriendschappelijke" drankjes halen, aangezien jij dat niet gaat voorstellen als een echte gentleman..'
    ik rolde met mijn ogen tot Angelina op stond en weg liep, mijn ogen nog steeds op Campbell gericht. Ik maak me misschien veels te veel druk. Campbell zou zo iets nooit doen. Straks breng ik hem naar de kamer van hoge nood en dan is het mijn beurt om een dans te krijgen van hem. Ik glimlachte bij de gedachtes en begon met mijn vingers te spelen, tot Angelina weer kwam. Ze had twee glaasjes in haar handen en overhandigde eentje aan mij.
    'Wat is dit?' Vroeg ik.
    'Pompoenen sap.' Zei ze sinpel en nam weer naast me plaats.

    Dorstig nam ik een slok van het sap waarna ik die weer walgend op de tafel drukte.
    'Wat is dit?'
    'Zei ik toch.. pompoe-'
    '-dit is verdomme een liefdesdrank!' Zei ik en sprong op.
    'Vergeef me,' jammerde Angelina en hobbelde achter me aan terwijl ik de zaal uitrende en naar de eerste de beste wc's in liep om mijn mond te spoelen.
    'Wie- wie heeft je dit gegeven?'
    'Jij zelf vorig jaar..'
    Ik begon me misselijk te voelen en mijn hoofd deed plotseling erg pijn. Ik kan haar nu wel wurgen.. ik moet ver van Campbell blijven, hij mag niet zien dat ik..

    Angelina trok aan mijn schouder waardoor ik me slapjes omdraaide en in haar donker bruine ogen staarde.
    'Vergeef me, sorry, sorry George.' Met dat trok ze gemakkelijk aan mijn hand en ik volgde haar gewoon. Haar bruine haren fladderde achter haar aan, de haren die.. nee, george. Je houd van A- Campbell. Blijf bij zinnen.
    Ze trok me tot aan de deur van het grote zaal waar de bal werd gehouden zodat iedereen ons net kon zien, en druktr haar lippen op die van mij. Al gouw hoorde ik een paar gejoel vanuit het grote zaal komen tot ze haar lippen weer van die van mij scheidde. Even bleef het stil waarin Angelina me onzeker aan keek.
    'Oh Merlin..' murmelde ik en drukte ook mijn lippen vurig op die van haar en het gejoel kwam weer terug.
    'George, wacht,' murmelde Angelina en liet me spijtig te snel los. Ik zag dat ze een gluiperige blik naar Campbell toe wierp wat me nerveus liet maken.
    'Ik wil nirt wachten, ik wil..'
    'Hou je van me?' Ze stak haar stok naar me uit, ik denk dat ik een belofte moet doen om onzr eeuwige liefde te verklaren..
    'Ik hou van jou dan niemand anders op de wereld.' Ik hoordr mijn eigen stem door de zaal galmen en Angelina drukte dolgelukkig haar lippen weer op die van mij.
    'Ben je nog steeds voor Campbell?' Murmelde ze tussen onze zoen door maar ik negeerde dat volkomen, net als de breuk die ik plotseling voelde in mijn hart.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik heb het behoorlijk verkort omdat het ander te lang werd x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    omfg :o Ik wil haar DooD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    omfg :o Ik wil haar DooD


    Jammer dat george volgens j.k later trouwt met haar :') maar dat is niet zo in dexe rpg hoor, alles is anders hier

    Maar alsnog, ik haat haar ook ookal heb ik haar nu zelf zo gecreëerd


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••