• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ‘George doe me dit alsjeblieft niet aan. Per seconde lijkt mijn aantrekkingskracht voor jou te versterken en ik heb het gevoel dat je dat weet. Je bent veel moeilijker te weerstaan dan een ei van een draak te stelen.’ 


    Dat was lief <3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Oh god door dit dus zit ik lang mrt mijn george post de schrijven, dqn wissen, dan weer schrijven, iets watIik haat van jouw overtreffende traplen met Campbell xq


    Haha ik lach me hier dood om :p heeft mijn hand is even rust (cat) tot over drie uur want dan is je post klaar :Y) Ik ben zo gemeen (flower)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Als het moet blijf ik tot 5:00 wakker maar ik maak deze post af. Op mijn mob app dus kan ik offline staan voor jou maar dat is het niet (cat) wanneer ik het opgeef om te gaan slapen zeg ik het wel, eens kijken hoe lang ik het heb vol gehouden xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Als het moet blijf ik tot 5:00 wakker maar ik maak deze post af. Op mijn mob app dus kan ik offline staan voor jou maar dat is het niet (cat) wanneer ik het opgeef om te gaan slapen zeg ik het wel, eens kijken hoe lang ik het heb vol gehouden xq


    Pff ik niet want mijn moeder zit hier boven op mijn kamer te scheren als een nieuwsgierige aap (cat) iets over mijn pols en blablabla .. Het is laat...
    ..jaa maar.. niks ja maar.. MAAR!.. wat zei ik nou?! XD hehe :p

    Mijn pols is mss gekneust maar ik ben niet gehandicapt (cat) Oeh laat ik dat maar niet tegen 'r zeggen xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Beterschap (flower)

    Ik heb vaak een lichaamsdeel gevroken of gekneusde. Eens had ik mijn schouder en been gebroken, vinger en pols gekneusde, nek bijna gebroken mijn enkel gekneusd, nog eens mijn al gebroken schouder weer gebroken :)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Beterschap (flower)

    Ik heb vaak een lichaamsdeel gevroken of gekneusde. Eens had ik mijn schouder en been gebroken, vinger en pols gekneusde, nek bijna gebroken mijn enkel gekneusd, nog eens mijn al gebroken schouder weer gebroken :)


    Waauww hoe heb je dat allemaal voor elkaar gekregen?

    Dit is zover ik weet mijn eerste kneuzing / breuk...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Waauww hoe heb je dat allemaal voor elkaar gekregen?

    Dit is zover ik weet mijn eerste kneuzing / breuk...


    Veel psucces dan maar :D

    Meer dan de helft is gebeurt tijdens onze gymlessen en ondanks dt blijft LO een van mijn favoriete schoolvakken x) en de enkel kneuzingen was vorig jaar toen ik met mijn vriend een race deden om van derde etage naar eerste etagr te gaan xq vinger kneuzingen was tijdens ballen iver gooien tijdens gym, been breken, viel van trappetje tijdens gym.. nekbijna ggebroken: trefbal. Schouder gebroken, tijdens klimmen.. moet ik verder xD


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Veel psucces dan maar :D

    Meer dan de helft is gebeurt tijdens onze gymlessen en ondanks dt blijft LO een van mijn favoriete schoolvakken x) en de enkel kneuzingen was vorig jaar toen ik met mijn vriend een race deden om van derde etage naar eerste etagr te gaan xq vinger kneuzingen was tijdens ballen iver gooien tijdens gym, been breken, viel van trappetje tijdens gym.. nekbijna ggebroken: trefbal. Schouder gebroken, tijdens klimmen.. moet ik verder xD


    Jemig als ik jouw gymleraar was zou ik je nooit meer op een toestel of wat laten doen tijdens de gymles (cat) in al mijn schooljaren heb ik nog nooit wat opgelopen tijdens gym terwijl ik er geen een gemist heb. Yep ik ben/was een brave leerling die altijd aanwezig is (cat) helaas.. xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben ook braaf hoor, er is niets erg aan om braaf te zijn en otijd te komen voor lessen. Alleen dan bij mijn klas, wanneer we tussenuur hebben bij een bepaalde docent gaat niemand naar die lokaal toe en mij dus ook niet. Brn ik die enige die eerdt zegt 'kom op iedereen, wees braaf en kom met mij mee naar onze volgende les' en zegt een ander dan 'NEE JIJ BLIJFT VERDOMME HIER EN NIRMAND GAAT NAAR DIE STOMME LOKAAL VERPEST HET NOU WEER NIET VOOR DE ANDER JIJ BLIJFT HIER' en dan blijf ik en word ook niet meer braaf door hun..

    Maar tit nu toe heb ik denk jk twee verschillendr george stukje geschreven rn allrbei weer helemaal gewist (cat)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Dit is bijna hetzelfde als een belangrijke liefdesbrief proberen te dchrijven naar die ene speciale persoon. Je schrijft en schrijft en schrijft, komt maar niet uit je woorden, begint te dtressen en iriteren, en voor je het weet zit je kamer vol met duizenden verkreukelde papieren die pogingen waren tot een goede liefdesbrief xq ik haat jou zo erg, waarom doe je me dit aan (flower)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George weasley

    Campbell zette een stap achteruit en kwam tegen het muurtje achter hem aan waardoor ik even de gevoel kreeg van dat ik iets verkeerds had gedaan. Net toen ik weer een stap naar zijn richting wilde gaan zetten, begon Campell al met praten.
    ‘George.’ Murmelde hij zachtjes.
    ‘ohmerlin.’
    Hij trok me onverwachts dichter tegen hem aan en drukte zijn lippen in mijn nek waardoor ik met een zachte lach mijn ogen sloot. Zijn hand gleed van mijn borstkast naar mijn buik en ik voelde hoe mijn winterjas wat meer van mijn schouders afgleden. Dit was zo perfect, Canpbell is gewoon perfect. Hij onderbrak zijn kus waardoor ik mijn ogen weer opende en een trillende zucht liet horen. Het liefst bleef ik zo voor eeuwig staan. Ik wil dexe perfecte gevoel, deze perfecte moment niet kwijtraken.
    ‘George doe me dit alsjeblieft niet aan. Per seconde lijkt mijn aantrekkingskracht voor jou te versterken en ik heb het gevoel dat je dat weet. Je bent veel moeilijker te weerstaan dan een ei van een draak te stelen.’ hij beet zachtjes in mijn nek waar hij weer een zachte kus op plaatste terwijl ik weer begin te lachen.
    'Is ook wederzijds, hoor. Je hoeft niets moeilijk of makkelijk te vinden, bij mij heb je een vrije wereld.' Mijn hand gleed van zijn nek naar zijn schouder toe van waar ik hem zachtjes tegen de muur achter hem duwde en mijn mijn lippen op die van hem plaatse die nog steeds op mijn nek was gesmolten. Verschillende soorten bommen ontploften in mijn maag, samen met duizenden verschillende gevoelens die ik niet eens een voor een kan opnoemen. Dat wilde ik ook niet. Ik wile van Campbell genieten, zijn hartverwarmende woorden. Zijn perfecte innerijk en prachtige uiterlijk, zijn zoetsappige acties, alles van hem was gewoon perfect. Ik weet niet waarom hij dat niet vind van zichzelf, waarschijnlijk omdat hij onzeker en verlegen is. De eigenschap die als kers op de taart hem onwijs schattig maakt. Wat moest ik doen zonder hem? Waarschijnlijk weer bij Fred uithangen. Maar die geeft me alleen broederlijke liefde, dit is anders. Mijn andere hand legde ik op zijn heup en die gleed metteen naar achteren, naar zijn rug toe waarna ik hem dichter tegen me aan trok, alsof hij niet al dicht genoeg tegen me aan stond. Maakt me niets uit. Hoe dichter Hoe beter. Even leek het alsof mijn hart stil zou staan maar alsnog verplaatste ik mijn lippen naar zijn nek waar ik even zachtjes op beet voordat ik daar een zuigzoen op plaatste om daarna mijn hoofd op te laten rusten.
    'Je bent perfect, Campbell Saunders. Ik wil je niet kwijtraken, ik wil niet meer denken dat ik je kwijtraak.' Fluisterde ik zachtjes. En ik meende het ook echt. Want ik hou van hem.


    Die laatste zin van George, hij heeft zich nog nooit zo erg geuit. Dat doet hij alleen bij Campbell ;)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Klaaaaaar (flower) ongeveer binnen een uur en tien minuten (yeah)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Tijdens de tweede wster opdracht gaan ze toch george nemen om in het water te gooien , of niet :'D kan kakrakro lekker weer moeilijk zitten doen xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Tijdens de tweede wster opdracht gaan ze toch george nemen om in het water te gooien , of niet :'D kan kakrakro lekker weer moeilijk zitten doen xq


    Haha jaaa daar dacht ik dus ook al aan dus dat word echt dramaa ('x en bij Ralf word natuurlijk Fred in het water gepleurt... maar hoe moet campbell het verschil zien; of Ralf Xd ohoh!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Dit is bijna hetzelfde als een belangrijke liefdesbrief proberen te dchrijven naar die ene speciale persoon. Je schrijft en schrijft en schrijft, komt maar niet uit je woorden, begint te dtressen en iriteren, en voor je het weet zit je kamer vol met duizenden verkreukelde papieren die pogingen waren tot een goede liefdesbrief xq ik haat jou zo erg, waarom doe je me dit aan (flower)


    Wauw ik schrijf dus nooit liefdesbrieven dus ik kan me er niet in herkennen :8


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya