• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik zit er aan te denken om Campbell een speciaal sport dieet te geven want Molly schept altijd toch bij iedereen op? Dus dan kan Campbell niet zijn hele bord leegeten omdat dat niet van zijn dieet mag xD en dan haat Molly hem nog meer x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    sneak preview :

    ‘Auron?’
    ‘een momentje!’ riep ik en haalde uit de kist mijn gewaad uit en grabbelde angstig door mijn zakken. Niets, niets.. waar is het? Opgelucht haalde ik mijn kleine doosje met pillen tevoorschijn en las grondig de achterkant door. Deze pillen moet je eigenlijk in nemen als je in een weerwolf verandert. Als je het zo maar in neemt, krijg je een paar weerwolf symptomen als snel rennen en springen, lust aan rauw vlees en zo voort. Maar het is ook levens gevaarlijk. Ik nam de risico en slikte de pillen samen met het flesje water in.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    bijna klaar


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    Ik zag Campbell en de andere kampioenen al bij een man staan, waar ik me ook dus heen ging haasten. Ik was bloednerveus. Ik weet nog niet eens hoe en wat ik moet doen. Hoe moet ik die draak verslaan? Ik word gek..
    ‘Bij de eerste opdracht ga je de ei van de draak- net welke je trekt pakken. Dit moet met voorzorg want geen enkel ander ei mag breken. Zodra dit gebeurt krijg je strafpunten.’ Zei de man en richtte zich even tot Campbell die waarschijnlijk als eerst zou gaan.
    ‘Je ziet heus wel welke ei je moet bemachtigen als je eenmaal aankomt. Meer mag ik niet zeggen beste jongen.’
    De man liet een grote zak zien die continu heen en weer aan het wiebelen was. Campbell stak zijn hand er in en haalde een kleine miniatuur draakje uit.
    ‘Ah de Zweedse Stompsnuit. Een redelijke pittige tante. Nou beste jongen. Je hebt geluk vandaag; jij mag als eerst de opdracht uitvoeren.’ En met dat liep hij de arena in. Ik werd misselijk. De hoeveelste was ik eigenlijk? Hopelijk als laatst. O Merlin, wat moet ik doen? Ik ga terug naar mijn kist toe en nam plaats op de sofa die erbij stond. En alsof ze me aan het persten waren zag ik nog een glaasje water met een aantal pillen voor tegen misselijkheid liggen, naast me op de tafeltje. Ik hoorde een hoop kabaal en gejoel komen uit de arena waardoor mijn hart maar sneller ging kloppen. Ik hoopte maar vurig dat Fred nu hier was, hij gaf me een goed gevoel. Een gevoel van dat ik niet alleen was. Ik kan dit niet meer aan.
    ‘Een prachtige tijd neergezet door Campbell Saunders- een ongelofelijke tijd zelfs. Jeetje mina. Maar wie had ook anders verwacht met zo’n geboren zwerkbal ster.’ Hoorde ik en voor ik het wist kwam Campbell de hutje weer ingelopen met een glanzende ei in zijn armen. Ik wilde hem feliciteren maar sprakeloos bleef ik hem aanstaren. Ik staarde hem maar aan.
    ‘Ralf Auron?’ hoorde ik en draaide me haastig om. De man die Campbell de miniatuur draakje liet kiezen, kwam voor mij staan. O nee o nee, ben ik nu aan de beurt? O god nee, nee! Wat moet ik doen? Ik ga dood.. ik heb niet eens een plan!
    Met een glimlach stak hij de grote rode zak uit en bloed nerveus liet ik mijn hand er in glijden. Na een aantal irritante prikkels die ik voelde grabbelde ik er eentje uit. Ik schrok meteen van de miniatuur en na een aantal secondes zag ik dat het werkelijk een draakje was, wat er bijna niet op leek. Het had een buitengewoon opvallend uiterlijk wat ook erg griezelig was. Het had vuurrode schubben, en grote, gouden stekels lagen als baar rond zijn snuit. Zijn ogen leken bijna van zijn kop te gaan vliegen, het staarde me woest aan.
    ‘oeh, die is een pittige! Veel succes dan maar he.’ En alsof ik geen andere keuze had dan nu voor mijn leven weg rennen, terug naar de Gryffindor leerlingenkamer en me te verstoppen onder mijn bed, duwde de man me richting het grot achtige padje. Maar alsof de goden me een tweede kans gunden, gaven ze me een idee waardoor ik me snel omdraaide en terug naar mijn kasje toe liep.
    ‘Auron?’
    ‘een momentje!’ riep ik en haalde uit de kist mijn gewaad uit en grabbelde angstig door mijn zakken. Niets, niets.. waar is het? Opgelucht haalde ik mijn kleine doosje met pillen tevoorschijn en las grondig de achterkant door. Deze pillen moet je eigenlijk in nemen als je in een weerwolf verandert. Als je het zo maar in neemt, krijg je een paar weerwolf symptomen als snel rennen en springen, lust aan rauw vlees en zo voort. Maar het is ook levens gevaarlijk. Ik nam de risico en slikte de pillen samen met het flesje water in.
    ‘Auron?’
    ‘ik kom al’ ik stopte haastig mijn gewaad, samen met het doosje terug in de kist en haastte me terug naar de man toe die me weer richting het grot achtige gangetje toe duwde waar ik nu in liep. Mijn hart klopte letterlijk in mijn keel en de draakje had ik ergens laten vallen toen de man me duwde. Maar zo meteen ga ik het in het groot zien dus dat maakt ook denk ik niet veel uit. Ik kwam aan en met half dichtgeknepen ogen wurmde ik me in de kooi die open werd gehouden door een aantal mannen, en hees mijn hoofd op om de draak tegemoet te komen. Het was werkelijk gigantisch. Iets van 12 of 13 meter lang. O nee.. de tribunes zaten vol met studenten en leerlingen die aan het joelen en schreeuwen waren. Zeker niet om me toe te juichen, ze juichen toe naar de Draak zodat ze me op eet.
    ‘En hier is onze tweede kampioen. Een luid applaus voor Ralf Auron die Zweinstein als tweede vertegenwoordigd in het toverschool toernooi. Wanneer ik tot drie geteld heb; gaat de tijd van de eerste kampioen in.’ Tot daar luisterde ik niet meer. Ik sloot mijn ogen en even leek het alsof iemand me een stomp in mijn maag gaf waardoor ik me met een zachte kreet voorover boog.
    ‘1’
    Nog een stomp en ik viel met mijn knieën op de grond.
    ‘2’
    Met trillende armen hees ik mijn hoofd op en staarde de draak aan die me woest aan keek. Mijn blik werd steeds waziger en waziger.
    ‘3’
    En net toen de gong ging, begon de draak te brullen. Ik stond niet op van mijn plek en begon met mijn tanden te kraken die sterker waren geworden. Nog even en ik zou denken dat het weer volle maan was. Die pijn..
    De draak kwam dichterbij en een enorme vuurbal schoot naar mijn richting toe, en reactievol sprong ik weer op en raasde naar de dichtstbijzijnde rots toe waar ik me achter verborg. Dit lukt niet. Te veel pijn.. ik sloot mijn arm om mijn middel die heftig protesterend zat te bonken en met mijn andere hand greep ik naar mijn stok die ik omhoog stak om een rode vuurwerkje af te steken als teken van dat ik ‘’gewond’’ was. Maar eerder liet ik de stok weer op de rotsen vallen en kromp ineen. Mijn ogen leken wel uit mijn hoofd uit de puilen, en ik voelde mijn nagels langer en puntiger worden. Mijn handen vormden een vuist en alsof ik bezeten was, en met een krijs begon ik deels te transformeren. De verschrikkelijke pijnscheut raasde weer door mijn lichaam, en het liefst wilde ik nu dood in plaats van dit te voelen. Alsof iemand Crucio op me af vuurde, maar het leek wel vele maler erger te zijn dan dat. Op een gegeven moment sprong ik op van het rots en keek de draak aan die me maar stilletjes aanstaarde. Ik keek ook naar mezelf, ik leek niet eens op een wolf. Maar ik voelde me wel zo. Ik voelde me weer alsof ik groot, harig en gevaarlijk was. maar ik zag er nog steeds uit als de normale Ralf Auron. Ik kroop richting het ei toe en alles wat de draak deed was ook maar achter uit gaan om me te kunnen ontwijken. Verbaasd stopte ik met lopen toen de Draak maar meer naar achteren toe schuifelde. Was ze nou bang? Ondanks het pijn begon ik te grijnzen. Het gejoel om me heen werd luider toen ik met volle vaart naar het ei toe rende en met beiden handen greep ik de ei vast, nog steeds mijn ogen op de draak gericht, tot mijn scherpe, lange nagels zich in het ei boorden en ik die razend snel naar de ingang van het kooi mee nam en het ei vervolgens met een harde bonk liet vallen waarna ik er me dan ook mee liet vallen om me te concentreren op de pijn en mijn snelle hartslag die ik voelde, zodat het niet erger zou worden. iedereen juichte naar me. Ze juichten, iets wat ze nooit deden. Ze keken me aan, iets waar ze altijd voor walgden om te doen. Ik voel me goed. Ondanks de pijn. Ik hoorde niet eens wat er uit de speakers kwamen maar luisterde met volle plezier naar de gejuich die steeds wat minder werd.
    ‘zo, die draak was bang boor jou..?’ lachte de man die de kooi weer dicht gooide en ik lachte.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 14:49 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    kan jij toeroepen wat ze zeggen uit de speakers x') aangezien jij er ook mee begon toen Campbell eerst was (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    kan jij toeroepen wat ze zeggen uit de speakers x') aangezien jij er ook mee begon toen Campbell eerst was (cat)


    Auch nee kan jij dat doen :'( sws Campbell hoort zijn stem al niet meer en geen enkele personage zit in de tribune door draco (cat) en ik ben nogal inspiratieloos en als kers op de taart ik ben gewond. Dus jij mag het lekker doen in Georgies post (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    ‘De eerste kandidaat is gearriveerd. Een luid applaus voor Campbell Dylan Saunders die Klammfels vertegenwoordigd in het toverschool toernooi.’
    Ik leunde wat voorover en zag Campbell net de kooi binnen stappen met de reusachtige draak erin. Dit was onmogelijk te overleven, of wel? Hopelijk wel voor Campbell en Ralf. De andere twee mogen in mijn geval wel opgevreten worden door hun draak.
    ‘Wanneer ik tot drie geteld heb; gaat de tijd van de eerste kampioen in. 1..2..3’
    Campbell hief zijn hand op en mompelde wat, maar in de verte zag ik een bezem naar hem toe razen en een lach verscheen op mijn gezicht waarna ik toch luid begon te klappen.
    ‘kom op Camp!’ riep ik vanuit de tribunes, ook al wist ik dat hij me niet hoorde. Hij sprong direct op de bezem waarna de strijd meteen los barste. Hij scheerde maar boven de draak zijn hoofd die hem probeerde te happen wat me alsmaar nerveuzer maakte. Op een gegeven moment sprong de draak op om bij Campbell te komen waardoor haar eieren zichtbaar werden. Met volle vaart vloog hij naar beneden en bijna zat hij onder het vuur en vlam van de draak. Hij staat ook in vuur en vlam, maar ik hoopte maar ook niet dat het te letterlijk genomen zou worden. zeker niet voor de draak. Hij klemde de ei tussen zijn benen en hij vloog weer terug door de kooi deur, de veiligheid binnen en liet het ei los zodat het gevangen werd door een van de personen die de deurtje van het kooi dicht duwden. Ik sprong op en klapte heftig met mijn handen.
    ‘je bent de beste, Campbell!’ riep ik luid, ook al kon hij me niet horen. Grijnzend hief ik mijn stok op waaruit er kleine straaltjes vuurwerk uit vloog.
    ‘Een prachtige tijd neergezet door Campbell Saunders- een ongelofelijke tijd zelfs. Jeetje mina. Maar wie had ook anders verwacht met zo’n geboren zwerkbal ster.’
    Ik snelde me naar het uitgang toe en vloog de hutjes weer in waar ik Campbell zag staan. Hij zag er vreselijk uit. Maar dat boeide me niet.
    ‘je was GEWELDIG Campbell!’ riep ik enthousiast.
    ‘zag je jezelf wel eens eerder vliegen? Je hebt dat draak echt wel laten zien wie je bent Camp! Je was fantastisch!’ ik drukte een kus op zijn wangen en trok hem vervolgens in een strakke knuffel.
    ‘toen je in die kooi stapte, ik dacht even dat ik je kwijt was. maar toen je eenmaal boven op die draak vloog..’ haastig liet ik hem weer los en keek om me heen, voor het geval dat Karkarov ergens stond. Maar gelukkig maar niet. Omdat ik nu wel de kans had, drukte ik een snelle kus op zijn lippen en deinsde achteruit.
    ‘gefeliciteerd’ zuchtte ik dan grijnzend.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Auch nee kan jij dat doen :'( sws Campbell hoort zijn stem al niet meer en geen enkele personage zit in de tribune door draco (cat) en ik ben nogal inspiratieloos en als kers op de taart ik ben gewond. Dus jij mag het lekker doen in Georgies post (cat)


    te laat D:

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 20:04 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    te laat D:


    Auch D: ik weet echt niet wat ik neer moet typen met Bazuyn :< maar aangezien Ralf er nog is mag je het met Ralf verzinnen muhahaha ^.^ pff. :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Auch D: ik weet echt niet wat ik neer moet typen met Bazuyn :< maar aangezien Ralf er nog is mag je het met Ralf verzinnen muhahaha ^.^ pff. :p


    hij zit daar nog wel een tijdje xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ik schrijf het wel in George zijn eerst volgende post als je met campie hebt gepost


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Ik legde de ei neer toen ik in het hutje aankwam die leeg was. Blijkbaar stuurde ze je naar een andere hutje als je klaar was- waarschijnlijk om niet ideeën over te geven aan de andere kampioenen. Ik veegde het zweet van mijn voorhoofd af terwijl ik zachtjes hijgde. Het was niet dat ik net zo lang gevlogen had als in een zwerkbalwedstrijd maar dit was spannender. Je kon tijdens zwerkbal een beuker tegen je hoofd aan krijgen maar daar net kon ik in vuur en vlam op gaan binnen een paar tellen. Naar mijn gevoel had ik toch eeuwen in die kooi gezeten maar volgens de omstandigers niet.
    ‘Je was GEWELDIG Campbell! Zag je jezelf wel eens eerder vliegen? Je hebt dat draak echt wel laten zien wie je bent Camp! Je was fantastisch.’ Ik voelde een kus tegen mijn wang gedrukt worden voordat ik in een knuffel getrokken werd. Ik lachte zachtjes en rook zijn fantastische geur op.
    ‘Toen je in die kooi stapte, ik dacht even dat ik je kwijt was. Maar toen je eenmaal boven op die draak vloog…’ hij viel stil en ik wenste dat ik woorden uit mijn keel kon persen maar er zat nog te veel zenuwen in mijn keel. Ik kon het nog steeds niet geloven terwijl er zweet in mijn haar stond. Iets wat totaal niet charmant was; zeker niet nu ik met de liefste jongen van de wereld in een hutje stond. Hij liet me dan ook meteen los- stonk ik? Voordat ik het kon vragen voelde ik zijn lippen voor slechts een fractie van een seconde op die van mij. ‘Gefeliciteerd.’ Zei hij met zijn geniale grijns.
    Ik keek van zijn welgevormde bruine wenkbrauwen naar zijn kastanjebruine ogen. ‘Ik kan het niet geloven..’ murmelde ik zachtjes. Voordat ik verder nog wat kon zeggen of hij legde ik mijn armen achter zijn nek en drukte hem dicht tegen mij aan zodat het niet eens moeite kostte om met mijn hoofd de laatste milimeters te overbruggen zodat onze lippen samen konden smelten.


    Oke post maar want ik word ffs geroepen dus ik post dit gewoon alvast... ik weet sws niet wat ik Camp moest laten zeggen xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    ‘Ik kan het niet geloven..’ hoorde ik hem murmelen. Ik glimlachte toen hij zijn armen achter mijn nek deed om vervolgens zijn lippen op de mijne te plaatsen, wat me weer die ene hartverwarmend, geruststellende en fijne gevoel gaf. Ik kan het ook niet geloven. Ik ben zo blij dat ik Campbell nu in mijn armen heb dan dat hij nu in het ziekenzaal zit of nog erger, dood is. Ik gooide mijn armen rond zijn middel en trok hem dichter tegen me aan waarna ik hem voor even van mijn lippen scheidde.
    ‘geloof het maar. Want deze perfecte jongen heeft net de eerste plaats behaald en niet eens gewond geraakt. Gelukkig maar zijn die mooie wenkbrauwen van jou niet verdwenen door al dat vuur.’ Grapte ik en drukte mijn lippen weer op die van hem waardoor onze neuzen elkaar een paar tikken aan elkaar gaven wat me een behoorlijke kippenvel opleverde. Wat zei Fred daarvoor toen hij Campbell kuste.. was het echt niet zo goed zoals ik het had beschreven? Echt wel.. ik kan gewoon niet beschrijven hoe goed hij is in het uitten van liefde, in vliegen op bezems en het zijn in een perfecte Campbell Saunders. Hij is niet dood, noch gewond, en daar ben ik al blij om. Zelfs al belandde hij als laatst.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    geen inspiratie D: bijna nooit meer tegenwoordig xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    haha ik heb ook niet zo veel vandaag :o of laatste tijd x.o' maarja ik ken nu ook niet zo snel mobielen - typen maar ben blij dat t me rechterpols niet is ^^muhaah


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya