• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nu zitten we hier vast tot Linde hier er weer is; in de toverschool toernoooi wedstrijd of niet?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Nu zitten we hier vast tot Linde hier er weer is; in de toverschool toernoooi wedstrijd of niet?


    o nee ): alleen Ralf zit vast of niet :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    o nee ): alleen Ralf zit vast of niet :o


    Ja; maar we kunnen toch niet zomaar met het bal beginnen :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ja; maar we kunnen toch niet zomaar met het bal beginnen :p


    ... okeey.. we hebben nog altijd een Gibe :'D ik heb al gepost met albie :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik bedoel Gibus xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ... okeey.. we hebben nog altijd een Gibe :'D ik heb al gepost met albie :Y)


    Tenzij jij het wilt; aan de bal beginnen bedoel ik daarmee :P en ja ik ga zo posten @ Gibus... hou ff rekening met de gehandicapte ik XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Tenzij jij het wilt; aan de bal beginnen bedoel ik daarmee :P en ja ik ga zo posten @ Gibus... hou ff rekening met de gehandicapte ik XD


    natuurlijk zou ik het willen maar dan word het oneerlijk voor Linde. over oneerlijk gesproken, Fred heeft Ralf niet meegevraagd voor het bal (cat) nu is Ralf sad :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    natuurlijk zou ik het willen maar dan word het oneerlijk voor Linde. over oneerlijk gesproken, Fred heeft Ralf niet meegevraagd voor het bal (cat) nu is Ralf sad :'D


    Uch ik heb zo'n zin in het bal D: ik heb zo zin in een jaloerse Campbell en een jaloerse George ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Uch ik heb zo'n zin in het bal D: ik heb zo zin in een jaloerse Campbell en een jaloerse George ('x


    ik ook :'D het gaat zo fataal aflopen met hun twee =D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ik ook :'D het gaat zo fataal aflopen met hun twee =D


    Wat dan x.o' ga je ze dood maken? :o

    Ohgod xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Hij vouwde zijn armen weer op de vertrouwde plaats rond mijn middel voordat hij onze kus verbrak. ‘Geloof het maar. Want deze perfecte jongen heeft net de eerste plaats behaald en niet eens gewond geraakt. Gelukkig maar zijn die mooie wenkbrauwen van jou niet verdwenen door al dat vuur.’ Ik lachte zachtjes waarna George impulsief weer zijn lippen op de mijne drukte en mijn vingers door zijn haar streken. Zachtjes beëindigde ik onze zoen door even onze voorhoofden elkaar te laten raken. ‘Toen ik net op de bezem zat, zat ik juist te denken om mijn wenkbrauwen van mijn gezicht af te halen; zodat ik er misschien wat gevaarlijker uit zie. Misschien dat ik mijn haar vervolgens er samen mee afhaal- of ik verf het zwart voor de duistere kant in mij.’ Met moeite hield ik mijn gezicht in plooi en streek een verloren pluk haar uit Georges gezicht.
    ‘Toen ik die draak zag; moest ik denken aan wat jij Fred vertelde in de ziekenhuis.. ik vind de vergelijking redelijk beledigend; George. Ik denk dat ik je beter niet meer kan gaan kussen- ik denk dat je je dan hoger in je status kom dan als een draak.’


    Laten we wat gepraat erbij in bouwen voordat ze elkaar gaan aflebberen; Ja ik weet dat George dat wilt (cat) Campbells lippen zijn gewoon onweerstaanbaar-lekker :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Hij beëindigde de kus en ergens wilde ik dat niet. Maar toch kon ik de lach niet onderdrukken.
    ‘Toen ik net op de bezem zat, zat ik juist te denken om mijn wenkbrauwen van mijn gezicht af te halen; zodat ik er misschien wat gevaarlijker uit zie. Misschien dat ik mijn haar vervolgens er samen mee afhaal- of ik verf het zwart voor de duistere kant in mij.’
    'Als je het maar waagt' zei ik streng en hij haalde een pluk haar weg die voor mijn gezicht hing, waardoor ik nogmaals mijn glimlach niet kon onderdrukken. Slechts zijn vingers die mijn plukte terug achter mijn oor schuift geeft me kippenvel. Hij is gewoon perfect, dat is het probleem. Een zeer leuke probleem en van mij hoeft er geen oplossing te komen voor deze probleem. Het moet niet eens komen. Ik bed goed zo..
    ‘Toen ik die draak zag; moest ik denken aan wat jij Fred vertelde in de ziekenhuis.. ik vind de vergelijking redelijk beledigend; George. Ik denk dat ik je beter niet meer kan gaan kussen- ik denk dat je je dan hoger in je status kom dan als een draak.’ ik schudde mijn hoofd en zette een hand langs zijn nek waarna ik zachtjes zijn wang met mijn duim streelde.
    'Wie zegt dat alle draken het zelfde kus-techniek hebben? Ik ken een werelds prachtige draak en hij kan super zoenen. En die draak vergeleek ik met jou, niet deze.' Zei ik grijnzend.
    'En als je mij niet meer wilt kussen, kan ik dat toch nog wel?' Vroeg ik en drukte een kus op zijn voorhoofd.
    'Zelfs al zeg je dat ik zoen als een flubberwurm, ik krijg nooit zo snel spijt van jou als jij van mij.' Zei ik en keek hem even grijnzend aan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    En nu Albie..

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 0:01 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Mijn adem stokte toen zijn hand mijn blote nek raakte terwijl zijn vingers over mijn middels vuurrode wangen streelde.
    ‘Wie zegt dat alle draken hetzelfde kus-technieken hebben? Ik ken een werelds prachtige draak en hij kan super zoenen. En die draak vergeleek ik met jou, niet deze. En als je mij niet meer wilt kussen, kan ik dat toch nog wel?’
    Ik verwachtte zijn lippen tegen de mijne te voelen maar ze plaatsen zich op mijn voorhoofd. Iets wat mij deed slikken. Vooral omdat zijn nek zo open en bloot voor mij vrij lag. Iets wat mijn hoofd op hol laat slaan. Iedere porie die ik kon zien in slechts een milliseconde. Ik probeerde mijn gedachtes te verzetten. Ik wilde hem niet bespringen maar dat ging zo moeilijk met die verleidelijke grijns die rond zijn lippen lag met zijn perfecte kaaklijn waar zijn oorspronkelijke geur mijn neus ontmoette. Ik deed een stap naar achteren en ontmoette daar de muur. Iets wat totaal niet bevorderend was om mijn gedachtes van George af te zetten aangezien we nog zo dichtbij stonden en zijn hals aandachtig naar mij lonkte. Ik knipperde mijn ogen en wilde wegkijken maar in plaats daarvan ontmoette ik zijn kastanjebruine ogen. Mijn hart maakte wilde slagen tegen mijn ribbenkast alsof hij uit zijn kleine gevangenis wilde ontsnappen.
    ‘George.’ Murmelde ik zachtjes. ‘ohmerlin.’ Ik trok hem dichter tegen mij aan en drukte mijn lippen in zijn nek terwijl een hand naar zijn borstkast vloog en langzaam afzakte naar zijn buik terwijl ik iedere contour probeerde te volgen die belemmerd werd door zijn jas die middels een klein beetje open stond. Voor even onderbrak ik de kussen die ik op zijn hals en nek plaatste waardoor mijn adem over zijn nek streek.
    ‘George doe me dit alsjeblieft niet aan. Per seconde lijkt mijn aantrekkingskracht voor jou te versterken en ik heb het gevoel dat je dat weet. Je bent veel moeilijker te weerstaan dan een ei van een draak te stelen.’ Ik beet zachtjes in zijn nek en plaatste vervolgens op diezelfde een zachte kus terwijl ik tussen George en de muur leek te balanceren.

    Bam XD overtreffende trap <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh god door dit dus zit ik lang mrt mijn george post de schrijven, dqn wissen, dan weer schrijven, iets watIik haat van jouw overtreffende traplen met Campbell xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••