• Hoi hoi,

    De moderatorverkiezingen zijn afgelopen sinds 24 mei en ik was eigenlijk wel benieuwd naar hoe het met de nieuwe mods gaat en zo. Ik zie dat ze hun ding doen op het forum en alles en dat is wel awesome, maar verder heb ik er zelf niet heel veel van gemerkt. Ik dacht dat er heel veel dingen moesten gebeuren en dat het daarom nogal belangrijk was dat er snel nieuwe mods bij kwamen, maar behalve een aanscherping/verheldering van de kudo-regels is er niet echt wat nieuws bijgekomen. Niet dat ik weet dan.
    Ik kan me wel voorstellen dat jullie overleggen en weet ik het wat, maar als zelfs zoiets als die kudo-regeltjes al zo lang gaat duren, vraag ik me toch af wat het nut is van extra mods. Want dan gaan dingen niet echt sneller of zo, als er opeens veel meer mensen zijn om hun zegje te doen en te discussiëren. Whatsoever.
    Sommige suggesties, bijvoorbeeld, zijn echt al een half jaar geleden gedaan, maar er wordt niet echt duidelijk wat er nou mee gebeurt en de lijst wordt ook niet echt geüpdatet. Ik had gedacht dat het met de nieuwe mods juist sneller zou gaan.

    Maar goed, dit vroeg ik me gewoon af - niet hatelijk of zo - en ik hoop dat er... antwoorden beschikbaar zijn (: En ik wilde gewoon weten wat de nieuwe mods van hun baantje vinden. :'3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Scandal schreef:
    (...)
    Nu vind ik wel dat je mijn woorden verdraaid. Ik ben heel pro-openheid en volgens mij moesten de 'oude' mods van toen ik 'nieuw' was zich soms héél erg aan mij ergeren omdat ik zo graag bepaalde dingen met jullie wil delen. Dat terzijde.
    Kritiek krijgen we sowieso, maar het vervelende is dat wanneer er reactie op ons komt het alleen maar kritiek is. "Oh ik vind dat niet leuk. "Oh dat heeft lang geduurd." "Ik eis dat die *tegenpartij* ook een waarschuwing krijgt" "Ik vind dit niet eerlijk." "Jullie zijn toch een stelletje *piep*" "Jullie doen aan vriendjespolitiek." We krijgen nooit te horen wat we wél goed doen.
    Als iemand constant tegen jou zegt: "Je bent dik." "Je bent lelijk." "Ik haat je", dan ga jij je ook slecht voelen. Net hetzelfde met ons. Ik ga dan soms wel eens denken: "Ik doe hier zoveel voor Q en nu zitten ze me van hier tot het einde van de wereld af te kraken terwijl ik alleen maar goed wil doen". Dat steekt wel, maar dat wil niet zeggen dat ik mijn 'job' minder slecht ga doen omdat ik 'de users' voor een dagje niet meer leuk vind. Dit dus over kritiek.

    Om eerlijk te antwoorden:
    - Ja ik heb geen zin in nog meer kritiek, wie wel?
    - Dat wil niet zeggen dat ik daarom geen transparantie wil.
    - Als je iets specifiek wil weten, mag je het altijd vragen. Ondanks alle commentaar gaan we nog steeds niet bijten. ^^

    Ik heb dan dus ook een vraagje:
    Wat zou volgens jou/jullie die 'schaduw' kunnen verbreken?
    Wij staan altijd open voor suggesties. ^^

    Ik vind het, even terzijde, wel heel knap van je dat je zo open en eerlijk hier reageert, dat is iets wat ik echt fijn van je vind.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik vind het, even terzijde, wel heel knap van je dat je zo open en eerlijk hier reageert, dat is iets wat ik echt fijn van je vind.


    Ja, daar sluit ik me overigens helemaal bij aan!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Even te reageren op het kritiek punt.
    Ik denk dat de mods juist kritiek krijgen omdat het verschil op sommige momenten zo groot lijkt tussen de "normale" zusters en de mods. Hierdoor komt er gewoon eerder gezeik omdat de users niet weten wat ze met de mods aan moeten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    Even te reageren op het kritiek punt.
    Ik denk dat de mods juist kritiek krijgen omdat het verschil op sommige momenten zo groot lijkt tussen de "normale" zusters en de mods. Hierdoor komt er gewoon eerder gezeik omdat de users niet weten wat ze met de mods aan moeten.

    Wat bedoel je precies met 'sommige momenten'?
    Dan weten we waar we in de toekomst op kunnen of beter op moeten letten. =)

    Edit:
    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik vind het, even terzijde, wel heel knap van je dat je zo open en eerlijk hier reageert, dat is iets wat ik echt fijn van je vind.

    Bedankt. =)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 0:45 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben mijn topic kwijtgeraakt of zo... Nou, laat ik maar weer reageren. Ik moet ook nog even zeggen dat ik het met
    Novoselic en Oakenshield eens ben ^^

    Scandal schreef:
    (...)
    Nu vind ik wel dat je mijn woorden verdraaid. Ik ben heel pro-openheid en volgens mij moesten de 'oude' mods van toen ik 'nieuw' was zich soms héél erg aan mij ergeren omdat ik zo graag bepaalde dingen met jullie wil delen. Dat terzijde.
    Kritiek krijgen we sowieso, maar het vervelende is dat wanneer er reactie op ons komt het alleen maar kritiek is. "Oh ik vind dat niet leuk. "Oh dat heeft lang geduurd." "Ik eis dat die *tegenpartij* ook een waarschuwing krijgt" "Ik vind dit niet eerlijk." "Jullie zijn toch een stelletje *piep*" "Jullie doen aan vriendjespolitiek." We krijgen nooit te horen wat we wél goed doen.
    Als iemand constant tegen jou zegt: "Je bent dik." "Je bent lelijk." "Ik haat je", dan ga jij je ook slecht voelen. Net hetzelfde met ons. Ik ga dan soms wel eens denken: "Ik doe hier zoveel voor Q en nu zitten ze me van hier tot het einde van de wereld af te kraken terwijl ik alleen maar goed wil doen". Dat steekt wel, maar dat wil niet zeggen dat ik mijn 'job' minder slecht ga doen omdat ik 'de users' voor een dagje niet meer leuk vind. Dit dus over kritiek.

    Om eerlijk te antwoorden:
    - Ja ik heb geen zin in nog meer kritiek, wie wel?
    - Dat wil niet zeggen dat ik daarom geen transparantie wil.
    - Als je iets specifiek wil weten, mag je het altijd vragen. Ondanks alle commentaar gaan we nog steeds niet bijten. ^^

    Ik heb dan dus ook een vraagje:
    Wat zou volgens jou/jullie die 'schaduw' kunnen verbreken?
    Wij staan altijd open voor suggesties. ^^


    Ik wil dus echt niet aanvallend bezig zijn, want dat is serieus niet mijn punt, maar het is meer dat ik de redenering niet begrijp. Ik vraag me dus af, als je zo'n functie als moderator aanneemt, dan weet je toch dat je (wat) kritiek kunt verwachten? Tuurlijk wil niemand afgezeken worden, daar hoor je mij niet over. Maar oké, ik kan jou / jullie niet dwingen blij met kritiek om te gaan als die niet onderbouwd is etc.
    Ik hoop in ieder geval dat je in essentie niet tegen openheid bent en dat het vooral lastig te fixen is. Dat kan ik me ook wel voorstellen, maar ik denk dat werkelijk niemand zit te wachten op het uitlezen van jullie gesprekken of wat dan ook. En een facebookpagina-achtig geval bijhouden met dagelijkse updates lijkt me ook er oninteressant.

    Maar je hebt wel gelijk dat rode users als het ware in een schaduw staan en dan af en toe even naar buiten treden, hun ding kenbaar maken en dan weer stilletjes wegsluipen. Dat vind ik niet echt een fijne gedachte.
    Dat gevoel krijg ik al helemaal omdat jij de enige bent die echt op mijn vragen (of commentaar, het is maar hoe je het noemen wilt) ingaat. Ik vind het fijn dat je antwoord geeft, hoor, maar met jou zijn er nog zo'n vijftien anderen die hier vast ook wat over te zeggen hebben. Ik zou het niet verkeerd vinden als zij ook hun mening, ideeën of visies zouden delen over deze kwestie. Nu is het net alsof jullie als het ware vanaf één account met zijn allen zitten te bespreken hoe en wat en dat maakt het niet echt persoonlijk. Al kan dat misschien wel efficienter zijn, ik heb geen idee hoe jullie hiermee omgaan. Het is alleen net alsof de rest het gewoon negeert en er gewoon niet mee bezig is.

    Ik wil ook best een suggestie doen, maar daar ben ik nog hard over aan het nadenken ;3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik had me hier nog niet ingemengd omdat ik eerlijk gezegd geen zin had in gezeik. Ik had geen zin in nog een emmer stront over mij heen met daarna de mededeling dat ik het maar moet slikken omdat ik toch mod ben. Ik doe dit werk inderdaad vrijwillig en met veel plezier. Maar dit geeft niemand het recht om mij (of welke mod dan ook) maar af te zeiken, roddels te verspreiden die niet waar zijn of tot een bepaalde hoogte zelfs te pesten (want zo begint het inmiddels wel te voelen, om eerlijk te zijn).
    Kritiek is natuurlijk prima, mits die onderbouwd is. Ik sta 100% open voor kritiek waarmee ik iets kan.

    Hierom wilde ik eigenlijk helemaal niet reageren, maar je hebt gelijk, het is ook niet goed als Scandal als enige reageert.
    Maar om je vraag te beantwoorden: hier zijn we allemaal mee bezig.


    I am an idiot, I move.

    Fisher schreef:
    Ik had me hier nog niet ingemengd omdat ik eerlijk gezegd geen zin had in gezeik. Ik had geen zin in nog een emmer stront over mij heen met daarna de mededeling dat ik het maar moet slikken omdat ik toch mod ben. Ik doe dit werk inderdaad vrijwillig en met veel plezier. Maar dit geeft niemand het recht om mij (of welke mod dan ook) maar af te zeiken, roddels te verspreiden die niet waar zijn of tot een bepaalde hoogte zelfs te pesten (want zo begint het inmiddels wel te voelen, om eerlijk te zijn).
    Kritiek is natuurlijk prima, mits die onderbouwd is. Ik sta 100% open voor kritiek waarmee ik iets kan.

    Hierom wilde ik eigenlijk helemaal niet reageren, maar je hebt gelijk, het is ook niet goed als Scandal als enige reageert.
    Maar om je vraag te beantwoorden: hier zijn we allemaal mee bezig.


    Ik vind de toon in dit topic heel redelijk en ik vraag me wel af waarom er meteen beweerd moet worden dat hier met emmers stront wordt gegooid of dat we zeiken en roddels verspreiden. Ik begrijp dat jullie het niet leuk vinden om kritiek te ontvangen, maar er wordt hier enkel om openheid gevraagd en ik snap niet waarom dit direct gelijk wordt gesteld aan gezeik. Ik heb ook al een onderbouwde suggestie gedaan voor een manier waarop meer transparantie zou kunnen worden bewerkstelligd, dus het zou nuttiger zijn als je daarop zou ingaan in plaats van ons hier min of meer uit te kafferen.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 8:49 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Edward_Elric schreef:
    Ik ben mijn topic kwijtgeraakt of zo... Nou, laat ik maar weer reageren. Ik moet ook nog even zeggen dat ik het met
    Novoselic en Oakenshield eens ben ^^

    Ik wil dus echt niet aanvallend bezig zijn, want dat is serieus niet mijn punt, maar het is meer dat ik de redenering niet begrijp. Ik vraag me dus af, als je zo'n functie als moderator aanneemt, dan weet je toch dat je (wat) kritiek kunt verwachten? Tuurlijk wil niemand afgezeken worden, daar hoor je mij niet over. Maar oké, ik kan jou / jullie niet dwingen blij met kritiek om te gaan als die niet onderbouwd is etc.
    Ik hoop in ieder geval dat je in essentie niet tegen openheid bent en dat het vooral lastig te fixen is. Dat kan ik me ook wel voorstellen, maar ik denk dat werkelijk niemand zit te wachten op het uitlezen van jullie gesprekken of wat dan ook. En een facebookpagina-achtig geval bijhouden met dagelijkse updates lijkt me ook er oninteressant.

    Maar je hebt wel gelijk dat rode users als het ware in een schaduw staan en dan af en toe even naar buiten treden, hun ding kenbaar maken en dan weer stilletjes wegsluipen. Dat vind ik niet echt een fijne gedachte.
    Dat gevoel krijg ik al helemaal omdat jij de enige bent die echt op mijn vragen (of commentaar, het is maar hoe je het noemen wilt) ingaat. Ik vind het fijn dat je antwoord geeft, hoor, maar met jou zijn er nog zo'n vijftien anderen die hier vast ook wat over te zeggen hebben. Ik zou het niet verkeerd vinden als zij ook hun mening, ideeën of visies zouden delen over deze kwestie. Nu is het net alsof jullie als het ware vanaf één account met zijn allen zitten te bespreken hoe en wat en dat maakt het niet echt persoonlijk. Al kan dat misschien wel efficienter zijn, ik heb geen idee hoe jullie hiermee omgaan. Het is alleen net alsof de rest het gewoon negeert en er gewoon niet mee bezig is.

    Ik wil ook best een suggestie doen, maar daar ben ik nog hard over aan het nadenken ;3


    Ik ben pas net wakker, dus excuseer me als er foutjes in mijn bericht staan of als ik iets onnuttigs zeg, maar ik heb in ieder geval mijn best gedaan om er iets van te maken waar jullie misschien iets aan zullen hebben.

    Ik wil reageren op jouw punt over kritiek. Iedere moderator en tevens iedere user gaat op een andere manier om met kritiek. Waar de ene persoon zich er weinig van aantrekt, kan een ander daar wel even over piekeren. Ik ben zelf het type dat kritiek en feedback op twee, verschillende manieren bekijkt. Bij kritiek word je vaak alleen maar met je neus op de negatieve punten gedrukt, terwijl je bij feedback meestal ook te horen krijgt wat je goed doet.
    In ieder geval, je bent geen slechte moderator als je iets minder goed met kritiek weet om te gaan als een ander. Wij weten allemaal dat we kritiek kunnen ontvangen, maar dat betekent niet dat wij maar alles moeten accepteren wat er tegen ons wordt gezegd. Als iemand mij een dosis negatieve kritiek geeft waar ik niets aan heb omdat ik geen tips krijg op welke manier ik het beter kan doen, dan zal ik me daar soms best aan kunnen ergeren. Ik zeg niet dat ik er niet mee zou kunnen omgaan, maar de manier waarop iemand zijn of haar feedback geeft vind ik toch best belangrijk. Ik heb de taak als moderator op me genomen om users te helpen, en ik vind het hartstikke fijn als jullie mij vertellen wat ik beter kan doen. Maar ik weet bijna honderd procent zeker dat niemand, zelfs de users niet, erom staan te springen als je de volle laag over je heen krijgt, terwijl je enkel en alleen je best doet om anderen te helpen.

    Over je laatste punt kan ik weinig zeggen, aangezien dit topic in de vergetelheid was geraakt en ik tevens weinig online ben vanwege mijn slopende introductieweek, dus vandaar dat ik niet meer op dit topic heb gereageerd en het er eigenlijk een beetje is ingeschoten naar mijn mening.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 9:27 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ik vind de toon in dit topic heel redelijk en ik vraag me wel af waarom er meteen beweerd moet worden dat hier met emmers stront wordt gegooid of dat we zeiken en roddels verspreiden. Ik begrijp dat jullie het niet leuk vinden om kritiek te ontvangen, maar er wordt hier enkel om openheid gevraagd en ik snap niet waarom dit direct gelijk wordt gesteld aan gezeik. Ik heb ook al een onderbouwde suggestie gedaan voor een manier waarop meer transparantie zou kunnen worden bewerkstelligd, dus het zou nuttiger zijn als je daarop zou ingaan in plaats van ons hier min of meer uit te kafferen.

    Mijn reactie gaat niet perse over dit topic, maar meer over reacties in het algemeen en ik wilde echt niemand uitkafferen. Dat was echt absoluut niet mijn bedoeling. Ik wilde eigenlijk alleen maar laten weten hoe reacties vaak op mij over lijken te komen en dat ik daarom nog niet gereageerd had. Om openheid vragen is niet hetzelfde als gezeik. Dat zeg ik toch niet? Ik heb alleen maar geprobeerd uit te leggen waarom ik nog niet heb durven reageren.
    En zoals gezegd: we zijn bezig met dit thema.


    I am an idiot, I move.

    Legare schreef:
    (...)

    Ik ben pas net wakker, dus excuseer me als er foutjes in mijn bericht staan of als ik iets onnuttigs zeg, maar ik heb in ieder geval mijn best gedaan om er iets van te maken waar jullie misschien iets aan zullen hebben.

    Ik wil reageren op jouw punt over kritiek. Iedere moderator en tevens iedere user gaat op een andere manier om met kritiek. Waar de ene persoon zich er weinig van aantrekt, kan een ander daar wel even over piekeren. Ik ben zelf het type dat kritiek en feedback op twee, verschillende manieren bekijkt. Bij kritiek word je vaak alleen maar met je neus op de negatieve punten gedrukt, terwijl je bij feedback meestal ook te horen krijgt wat je goed doet.
    In ieder geval, je bent geen slechte moderator als je iets minder goed met kritiek weet om te gaan als een ander. Wij weten allemaal dat we kritiek kunnen ontvangen, maar dat betekent niet dat wij maar alles moeten accepteren wat er tegen ons wordt gezegd. Als iemand mij een dosis negatieve kritiek geeft waar ik niets aan heb omdat ik geen tips krijg op welke manier ik het beter kan doen, dan zal ik me daar soms best aan kunnen ergeren. Ik zeg niet dat ik er niet mee zou kunnen omgaan, maar de manier waarop iemand zijn of haar feedback geeft vind ik toch best belangrijk. Ik heb de taak als moderator op me genomen om users te helpen, en ik vind het hartstikke fijn als jullie mij vertellen wat ik beter kan doen. Maar ik weet bijna honderd procent zeker dat niemand, zelfs de users niet, erom staan te springen als je de volle laag over je heen krijgt, terwijl je enkel en alleen je best doet om anderen te helpen.

    Over je laatste punt kan ik weinig zeggen, aangezien dit topic in de vergetelheid was geraakt en ik tevens weinig online ben vanwege mijn slopende introductieweek, dus vandaar dat ik niet meer op dit topic heb gereageerd en het er eigenlijk een beetje is ingeschoten naar mijn mening.


    Ik denk dat het iedereen het wel begrijpt dat jullie niet graag de volle laag over jullie heen krijgen, maar dat was volgens mij ook helemaal niet het punt hier. Er werd een optie geopperd om meer openheid te geven en Scandal reageerde daarop door te zeggen dat dat niet wenselijk is omdat ze geen zin heeft in kritiek (als ik het goed verwoord). Ik vind het zelf een beetje vreemd om dingen te 'verzwijgen' zodat de users dan niet ontevreden worden. Begrijpelijk is het natuurlijk wel, maar als je de 'kloof' tussen de moderators en de gewone users wilt overbruggen, denk ik wel dat openheid daaraan kan bijdragen. Onwetendheid leidt immers tot onbegrip.

    Niettemin vind ik wel dat er al veel openheid is gecreëerd door Scandals bericht over de suggestiewerking, dus wat betreft vind ik dat jullie al goed op weg zijn. (:
    Ik zou zoiets gewoon met enige regelmaat willen zien, want volgens mij heeft iedereen dat hartstikke leuk ontvangen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fisher schreef:
    (...)
    Mijn reactie gaat niet perse over dit topic, maar meer over reacties in het algemeen en ik wilde echt niemand uitkafferen. Dat was echt absoluut niet mijn bedoeling. Ik wilde eigenlijk alleen maar laten weten hoe reacties vaak op mij over lijken te komen en dat ik daarom nog niet gereageerd had. Om openheid vragen is niet hetzelfde als gezeik. Dat zeg ik toch niet? Ik heb alleen maar geprobeerd uit te leggen waarom ik nog niet heb durven reageren.
    En zoals gezegd: we zijn bezig met dit thema.


    Dat idee had ik al, maar het is niet nodig - vind ik - om er van alles bij te betrekken wat de laatste tijd is fout gegaan en verder niet echt betrekking heeft op deze kwestie.
    Misschien is het goed om te beseffen dat niet alleen de aan de moderators gerichte reacties ietwat onaardig kunnen overkomen op jullie, maar dat is andersom evenzogoed het geval.

    In dit topic zijn Edward_Elric en ik vooral aan het woord geweest en dan schrik je best wel van zo'n reactie, daar je ervan uitgaat dat er op jou gereageerd wordt en niet op iets wat zich elders heeft afgespeeld. Ik hoop dat je dat ook begrijpt.

    Maar goed, fijn dat jullie hiermee bezig zijn.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Natuurlijk begrijp ik dat. Het spijt me dat mijn reactie zo uit de lucht kwam vallen, dat was namelijk absoluut niet de bedoeling.


    I am an idiot, I move.

    Ik moet zeggen dat ik het een beetje beu ben dat de werkelijke toedracht van dit topic een beetje ondergesneeuwd lijkt te worden. Misschien draag ik daar dan ook aan bij, maar daar zal ik dan op proberen te letten.

    Ik vind het heel naar dat er moderators zijn die zich de woorden van sommige users zo erg aantrekken en zich er niet prettig bij voelen. Dat is immers niet waarom zij moderator zijn en waarom deze website is opgericht.
    Het lijkt mij echter intussen wel duidelijk dat zij dat vinden en ik mag hopen dat de afkeer van kritiek niet de doorslag zal geven voor het wel of niet uitvoeren van een of meerdere zaken. Ik vind namelijk niet dat dat in het belang is van Quizlet in zijn algemeen. Dat wil niet zeggen dat ik vind dat men zich er dan maar bij moet neerleggen dat het gebeurd, maar wel dat het belangrijk is dat iedereen weet waar de prioriteiten liggen. Liggen die bij de gemoedsrust van de moderators of bij het voorbestaan van de site? Als ik het maar even zo grof mag schetsen.

    Dit is op zichzelf geen kritiek of suggestie en ik spreek hier ook enkel mijn hoop in uit. Ik zou nu graag terugkeren naar het oorspronkelijke onderwerp van mijn bericht en dat ging over de stand van zaken met de niet meer zo nieuwe moderators en wat er intussen allemaal achter de schermen gebeurt.

    Het idee dat Oakenshield al opperde, zou ik wel fijn vinden. Haar post:

    OakenshieId schreef:
    Wat mij betreft gewoon een tweemaandelijkse update met een lijstje van de dingen waar jullie mee bezig zijn. Dat hoeft niet eens zeer gedetailleerd. Bovendien kunnen jullie dat als team plaatsen, zodat niemand zich aangevallen hoeft te voelen. Het lijkt mij op zich toch het proberen waard? Als jullie werkelijk een shitload van negatieve reacties krijgen dan kunnen jullie er later alsnog van af zien, maar ik denk dat er behoorlijk wat mensen op Quizlet zitten die jullie echt niet alleen maar willen afkraken, hoor. ;)


    Zoals ik al zei: ik denk dat niemand zit te wachten op ellenlange verslagen van wat er allemaal is gezegd en verworpen door de moderators voordat er uiteindelijke beslissingen komen. Het is alleen prettig als de mensen die 'wachten' op veranderingen of gebeurtenissen, weten waarop ze wachten en dat hun wachten niet voor niets is.
    Nu is het namelijk alsof er niets gebeurd en dat maakt dat mensen erg onwetend zijn over de gang van zaken en dan ook maar dingen gaan verzinnen of concluderen uit reacties van moderators waar helemaal niets uit te concluderen valt. Onwetendheid leidt tot onbegrip, zoals Oakenshield al zei. Daar wil ik me wel graag bij aansluiten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    We zijn met de suggestie bezig, maar willen dit (natuurlijk) zo goed mogelijk uitvoeren en dat kost gewoon een beetje tijd.


    I am an idiot, I move.

    Okido. Fijn om te weten.^^


    Every villain is a hero in his own mind.