• De stelling van deze week luidt:
    Homo's zouden ook het recht moeten hebben om bloed te mogen doneren.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Als je twee dagen voor de test seks hebt gehad met een ander en die heeft hiv en jij hebt het dus ook, Kunnen ze het niet meten.

    Maar hetero's kunnen in die periode toch ook seks hebben met iemand die besmet is met hiv?


    ars moriendi

    Freljords schreef:
    (...)Discriminatie dan. You know what I mean smarty pants.


    Rumpelstiltskin schreef:
    (...)

    Haha, dat was best een faal. :'D
    Ik bedoel natuurlijk discriminatie.


    Ik weet het maar jullie luisteren tenminste. IK WIL ME GEWAARDEERD VOELEN MKAY


    quidquid excusatio prandium pro

    Schweinsteiger schreef:
    (...)
    Maar hetero's kunnen in die periode toch ook seks hebben met iemand die besmet is met hiv?


    Maar die kans is dus kleiner.


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Ik weet het maar jullie luisteren tenminste. IK WIL ME GEWAARDEERD VOELEN MKAY

    Ik luisterde naar die andere dingen ook wel. Nu ik er ook over nadenk, heb ik wat jij zegt al eens eerder gehoord en is dat ook correct. Het heeft ook niks met je geaardheid te maken, maar met de risco's op ziektes die zoveel groter zijn en zich sneller kunnen voordoen. Dus ik snap sowieso al niet hoe het komt dat die reacties blijven komen. Ignorance I guess.(bloos)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    (...)Ik luisterde naar die andere dingen ook wel. Nu ik er ook over nadenk, heb ik wat jij zegt al eens eerder gehoord en is dat ook correct. Het heeft ook niks met je geaardheid te maken, maar met de risco's op ziektes die zoveel groter zijn en zich sneller kunnen voordoen. Dus ik snap sowieso al niet hoe het komt dat die reacties blijven komen. Ignorance I guess.(bloos)


    Nah, niemand leest die reacties waarin het uitgelegd word :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Wacht eens even dat mogen ze nog niet?
    Natuurlijk mogen ze dat ook doen! Homo's zijn net hetzelfde als hetero's! We hebben eigenlijk terug dezelfde ruzie zoals vroeger , alleen draaide het toen rond de blanke en de zwarte. Iedereen is gelijk! Of je nu zwart, wit, hetero of homo bent! Volmondig ja dus!

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Nah, niemand leest die reacties waarin het uitgelegd word :C


    Ja, best frustrerend. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    ProudOfUs schreef:
    Wacht eens even dat mogen ze nog niet?
    Natuurlijk mogen ze dat ook doen! Homo's zijn net hetzelfde als hetero's! We hebben eigenlijk terug dezelfde ruzie zoals vroeger , alleen draaide het toen rond de blanke en de zwarte. Iedereen is gelijk! Of je nu zwart, wit, hetero of homo bent! Volmondig ja dus!

    Spuit elf...


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Nah, niemand leest die reacties waarin het uitgelegd word :C


    Ik wel D:


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    (...)

    Ik wel D:


    Ik was vannochtend nogal slaperig, maar later heb ik de reacties wel gelezen en heb ik mijn mening nog aangepast.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Menma schreef:
    (...)
    Ik hoop dat dit bericht een grap is.
    Wat is dit voor slechte stelling? Natuurlijk zouden homoseksuele mensen evenveel rechten moeten hebben en ook bloed mogen doneren. Bovendien is de kans op hiv even groot als bij heteroseksuele seks. Ik háát die vooroordelen over homo's. Alsof iedere homo geassocieerd wordt met hiv en aids.


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.

    ... Vreemde stelling.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Doge schreef:
    (...)

    Ik wel D:


    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik was vannochtend nogal slaperig, maar later heb ik de reacties wel gelezen en heb ik mijn mening nog aangepast.:'D


    ILY GUISE <3


    quidquid excusatio prandium pro

    Deilia schreef:
    Homos zouden helemaal geen rechten moeten hebben.


    Ik neem aan dat je een grapje maakt?

    Deilia schreef:
    Homos zouden helemaal geen rechten moeten hebben.


    Ik ben lesbisch. En al drie jaar gelukkig met mijn vriendin.
    Volgens jou mogen wij dus niet trouwen en kinderen krijgen en stemmen enzo?
    In welke wereld leef jij?