• Welkom.:Y)



    Hier kun je praten over van alles en nog wat.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 18:19 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik heb gewoon niemand in mijn klas zitten die reageert en heb ook geen goede reden om Briar te laten skippen dus ja, ik heb gewoon niks te doen :')


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn personage ligt in shock voor de poort, dus ze kan moeilijk een klaslokaal binnenlopen en een gesprek aanknopen met een random persoon ^^

    Factionless --> Kuekuatsu

    Gaat iemand hier nog reageren? Anders ga ik er ook mee stoppen. Ik zie het niet zitten om iedere keer weken te wachten op een stuk van iemand, wie dat dan ook is.

    Sorry ik heb geen idee wat ik met Briar moet. Ik kan wel random personen verzinnen om mee te praten, maar dan kan ik net zo goed een story schrijven ipv rpgen.
    Oftewel als er niks gebeurt, kan ik mij net zo goed ook uitschrijven.


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    Sorry ik heb geen idee wat ik met Briar moet. Ik kan wel random personen verzinnen om mee te praten, maar dan kan ik net zo goed een story schrijven ipv rpgen.
    Oftewel als er niks gebeurt, kan ik mij net zo goed ook uitschrijven.


    Als Briar zin heeft om met iemand te praten, zou mijn personage (Elinor) het vast op prijs stellen als iemand haar kwam helpen (:

    Hmmm daar zou ik op zich misschien wel wat op kunnen verzinnen. Een medeleerling helpen is immers niet echt spijbelen. ..


    Happy Birthday my Potter!

    Haha, vast niet ^^ Het enige probleem is dat ze voor de poort van het gebouw hysterisch ligt te zijn. Dus misschien moet je hem naar het toilet laten gaan en haar dan horen. Er is ook een docent bij, Marley, maar de eigenaar van die personage heeft niet veel tijd om te schrijven, dus daar moeten we nog even wat op verzinnen.

    Ik hoop dat de anderen ook een beetje aangestoken worden door ons ^^