• Welkom.:Y)



    Hier kun je praten over van alles en nog wat.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 18:19 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    19, 20, 21 naar de les van Nemesio

    16, 17, 18 naar die van Lana.

    Mis ik nog leraren? Ik vroeg me trouwens af of Marley ook een leraar was aangezien hij ouder is dan 21?


    Oh, haha. Dan is Briar al bij haar docent die eerst dan nog Elinor moet helpen... Hmmm kan Briar daar dan bij meehelpen? Ze is daar immers toch al. Of ze zou de klas dan even tijdelijk op kunnen vangen en in kunnen lichten Nemesio nog even bezig is en later komt?


    Happy Birthday my Potter!

    Oh, dan is mijn personage al naar de verkeerde les.


    A girl who wonders.

    Malt schreef:
    Oh, dan is mijn personage al naar de verkeerde les.

    Dat zou Lana alleen maar vereerd laten voelen lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Malt schreef:
    Oh, dan is mijn personage al naar de verkeerde les.



    Of hij is.gewoon.traag van begrip en heeft.extra.lessen nodig (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morticia schreef:
    (...)
    Dat zou Lana alleen maar vereerd laten voelen lol.


    Hij's wel net in slaap gevallen ook, dus weet niet of dat zo charmant is, ghehe.

    @Cheryl: Zou in principe goed kunnen, aangezien ie de regels en lessen aan z'n voeten veegt, haha.


    A girl who wonders.

    Dit kan ook, dan moet Asian zo les gaan geven haha


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Malt schreef:
    (...)
    Hij's wel net in slaap gevallen ook, dus weet niet of dat zo charmant is, ghehe.

    @Cheryl: Zou in principe goed kunnen, aangezien ie de regels en lessen aan z'n voeten veegt, haha.

    Lana bedenkt een oplossing voor alles hehe. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Malt schreef:
    Oh, dan is mijn personage al naar de verkeerde les.


    Dat zei ik dus ook al tegen mijn zusje. Kunnen de lessen niet omgeruild worden?

    Edit: Oh, Magnus zegt dat ze vanavond ernaar kijkt. De leerlingen gaan hoogstwaarschijnlijk door elkaar, so we shall see.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 10:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Asmodom schreef:
    (...)

    Oh, haha. Dan is Briar al bij haar docent die eerst dan nog Elinor moet helpen... Hmmm kan Briar daar dan bij meehelpen? Ze is daar immers toch al. Of ze zou de klas dan even tijdelijk op kunnen vangen en in kunnen lichten Nemesio nog even bezig is en later komt?


    Op zich is het niet zo erg als Nemesio er niet is, Marley was sowieso al van plan haar ook op te vangen dus hij zou dat ook eventueel alleen kunnen doen. Wat komt jou het beste uit?

    Fenoglio schreef:
    (...)

    Op zich is het niet zo erg als Nemesio er niet is, Marley was sowieso al van plan haar ook op te vangen dus hij zou dat ook eventueel alleen kunnen doen. Wat komt jou het beste uit?


    Oh, dat heb ik niet meegekregen :') Nou dan is er niks aan de hand. Het maakt mij allemaal niet zoveel uit. Ik wacht gewoon tot ik weet waar Briar heen moet en dan post ik, wat betekend dat ik moet wachten tot Magnus naar de lesindeling heeft gekeken.


    Happy Birthday my Potter!

    Klasindeling:

    Lana:

    X Christopher
    X Nashton
    X Neriah
    X Hayden

    Nemesio:

    X Briar
    X Tatum
    X Ashton

    Als ik iemand mis hoor ik het wel (:

    Maar is Marley nou wel een docent? Niet toch?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    Klasindeling:

    Lana:

    X Christopher
    X Nashton
    X Neriah
    X Hayden

    Nemesio:

    X Briar
    X Tatum
    X Ashton

    Als ik iemand mis hoor ik het wel (:

    Maar is Marley nou wel een docent? Niet toch?


    Marley is gewoon een X-Man, maar het idee om hem docent te laten zijn was al eens in me op gekomen. Ik wist alleen niet of jij dat goed zou vinden. (; Ik vind het best, maar wat voor docent zou hij dan kunnen zijn? ^^


    Caution first, always.

    neem aan dat de leerlingen dan rouleren tussen de 3 docenten ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Sorry voor de late reactie. Dat zal hopelijk niet meer gebeuren c;


    Happy Birthday my Potter!